Nem biztos hogy átqrták ám, mert lehet hogy nála is épp ez történt, csak ott már el is fogyott a rugók egy része és beszakadt a kinyomócsapágy. (akkor nincs mi visszanyomja a pedált)
Nekem ez nem tudom hogy hányadik kuplungszerkezet (lehet hogy még a gyári 250e? km-nél) de már ennek sem kellett sok hogy ugyanígy járjak.
Nekem annyi a szerencsém hogy ebben nincs kettőstömegű mutatvány, így 60e-ből megúsztam a cserét de kettőstömegű szerkezet esetén (a 110 lovasban már az van mert más a váltója is) én sem úsztam volna meg 200e alatt.
Igaz, de már a szerelő szétszedte, és a 9 embernek is haza kéne jutnia valahogy...
Sógor hülye volt, hogy nem kötött assistance-ot, persze én se, de következő alkalommal fogok. Az a fejenként pár ezer már nem bax, de ilyen esetben milyen jól jönne... - meg ha van, akkor úgysem kell
van utasbiztosíáts?
Az általában erre is jó.
Havernak a hazautat, meg a kocsihoz visszautat fizették.
Az is egy szar francia volt, ami megállt Németországba....
Jaa, nem. Egy e46 volt.
valami szíjtárcsa egyszerűen letörött tengelyestől. Olyan árat mondtak az alkatrészre, hogy ott hagyta a kocsit. Itthon megvette az alkatrészt harmadáron, a biztosító vett neki repjegyet, oszt értement.
Ott a rezsióradíjat kellett kifizetni. Megkell kérdezni a biztosítót mit tudnak ajánlani, de legalábbis a családot haza tudja küldeni, nem kell mindenkinek ott lenni.
update: autó holnap du 6-ra lesz kész, talán (mert ugye az a biztos, ami elmúlt) és 200e Ft-nak megfelelő ejrót mondtak rá.
Egyszerűen nem tudom elhinni a tünetek alapján, hogy ekkora a baj, sztem látták, hogy láma hozzá + meg van szorulva
Lehet, valami gecit fogott ki épp, ezt az is alátámasztja, hogy du. 1 után nyúltak egyáltalán hozzá, pedig tudják, hogy sürgős...
József, ön számára úgy tűnhet, én lenézem a francia márkákat. Ez tévedés.
Én szívesen méltatnám őket, de valahogy erre sosem adódik alkalom...
Szinte mindig csak a hibáik kerülnek szóba... erről én tehetek?
Én inkább a német márkában bízom, és elviselem, hogy a 15-20 éves japó verdák tulajai meg rajtam röhögnek
Mondanám hogy a Rönón is cserélni kellett 21 évesen de arra valószínűleg azt mondanád hogy nem jó példa mert Francia és biztos már cserélték előtte.
12 éves korától volt nálam és két évente fagyállót és fékolajat cseréltem, a hűtőrendszere 23 évesen is eredeti volt. (hibátlan)
A napokban láttam hogy csúnyán összetörték a bal elejét.
És az hogy, hogy ugyanaz a Bosch egy fóccvágenben megy gond nélkül 20 évig?
Úgy láccik, a franciák még ezt is el tudják baxni
Azt a leváló bevonat-szerűséget nem tudom mire vélni, ilyet még nem láttam, bár az elmúlt 15 évben nem bontottam szét dobféket (a 2000-es Swiftünk hátsó féke jó, tavaly mérték be müszin, mindene eredeti, nem volt még megbontva, nem ereszt.)
A narancssárga nyílnál látszik hogy valamilyen feketésszürke bevonat volt a henger falán, abból lett a fekete "sár", a zöldnél pedig az hogy hogyan rohad össze a már tiszta fémfelület a fékolajban levő nedvességtől.
A dugattyúkon meg a porvédő alatt levő rozsdát látni amit megdolgozott a fékolaj mikor már szivárgott. (tudom, fékfolyadék de az olaj jobban hangzik)
A Francia hidraulika pedig itt Bosch gyártmány, ahogy a komplett diesel rendszer is.
Nekem ez nem tudom hogy hányadik kuplungszerkezet (lehet hogy még a gyári 250e? km-nél) de már ennek sem kellett sok hogy ugyanígy járjak.
Nekem annyi a szerencsém hogy ebben nincs kettőstömegű mutatvány, így 60e-ből megúsztam a cserét de kettőstömegű szerkezet esetén (a 110 lovasban már az van mert más a váltója is) én sem úsztam volna meg 200e alatt.
Sógor hülye volt, hogy nem kötött assistance-ot, persze én se, de következő alkalommal fogok. Az a fejenként pár ezer már nem bax, de ilyen esetben milyen jól jönne... - meg ha van, akkor úgysem kell
Az általában erre is jó.
Havernak a hazautat, meg a kocsihoz visszautat fizették.
Az is egy szar francia volt, ami megállt Németországba....
Jaa, nem. Egy e46 volt.
valami szíjtárcsa egyszerűen letörött tengelyestől. Olyan árat mondtak az alkatrészre, hogy ott hagyta a kocsit. Itthon megvette az alkatrészt harmadáron, a biztosító vett neki repjegyet, oszt értement.
Ott a rezsióradíjat kellett kifizetni. Megkell kérdezni a biztosítót mit tudnak ajánlani, de legalábbis a családot haza tudja küldeni, nem kell mindenkinek ott lenni.
Egyszerűen nem tudom elhinni a tünetek alapján, hogy ekkora a baj, sztem látták, hogy láma hozzá + meg van szorulva
Lehet, valami gecit fogott ki épp, ezt az is alátámasztja, hogy du. 1 után nyúltak egyáltalán hozzá, pedig tudják, hogy sürgős...
Én szívesen méltatnám őket, de valahogy erre sosem adódik alkalom...
Szinte mindig csak a hibáik kerülnek szóba... erről én tehetek?
Én inkább a német márkában bízom, és elviselem, hogy a 15-20 éves japó verdák tulajai meg rajtam röhögnek
12 éves korától volt nálam és két évente fagyállót és fékolajat cseréltem, a hűtőrendszere 23 évesen is eredeti volt. (hibátlan)
A napokban láttam hogy csúnyán összetörték a bal elejét.
1,5 éve ezt is mérték és jó volt. Most meg már elkezdett folyni.
Hát nem ment. Még 13-ig sem.
Úgy láccik, a franciák még ezt is el tudják baxni
Azt a leváló bevonat-szerűséget nem tudom mire vélni, ilyet még nem láttam, bár az elmúlt 15 évben nem bontottam szét dobféket (a 2000-es Swiftünk hátsó féke jó, tavaly mérték be müszin, mindene eredeti, nem volt még megbontva, nem ereszt.)
A dugattyúkon meg a porvédő alatt levő rozsdát látni amit megdolgozott a fékolaj mikor már szivárgott. (tudom, fékfolyadék de az olaj jobban hangzik)
A Francia hidraulika pedig itt Bosch gyártmány, ahogy a komplett diesel rendszer is.