Én is ámulva nézem ezeket a képeket. Láttam már 1-2 fékrendszert szétszedve, amikhez csak akkor nyúltak amikor probléma volt vele (még fékpofa cseréknél sem)kb 10+ évente. Viszont ilyen egyik sem volt
Ketten mentünk Adriára, én a bömbivel, sógor egy Renyó Trafic-al, mert 9 személyes kellett. Odafelé Barcs előtt bent maradt a kuplung - sógor szíve megállt, mert 100%-os tech. analfabéta. Félreállt, visszahúzta kézzel a pedált, visszajött.
Megnéztem, de az utastérben semmi se láccott, a motortérben a munkahenger pont valahol alul, hozzáférni esélytelen (a verdában 230e van amúgy)
Leértünk, mondtam, ne nyomja be tövig (mert aszt hiszik, rövid ) működött.
Lent is használgattuk. Mi pénteken eljöttünk haza, ők szombaton indultak.
Volna. Mert 10 körül beakadt, és nem jött ki. Ismeretlen helyen szerelő keresése gyalog, plusz a kecóból is ki kellett költözni. Szerelő mondta, esélytelen 7fő előtt. Szállás keresés 9 emberre, azonnalra, nem volt 1ccerű. Most ott dekkolnak, várják a holnapot, akkor kiderül, mi a szitu. Totál orál.
Már odafele mondtam neki, hogy lehet olyan autót venni, aminek egy nagy pina van az orrára rakva, debeszélhetek én, amúgy Citroenje van
Akármi legyek, ha ebbe belevaló fékfolyadékot öntöttek
Sztem valami olajat mert a fékfolyadék nem hagy ilyen sűrű mocskot 110 év után se
Feleségem Trabantjának féke nem nézett ki így... pedig abban se sűrűn volt cserélve a jó kis NDK fékolaj
Sziasztok!
Voltam motorozni Nyirbátorig.
Hidegen jol ment 10 kilométer után 3 hengerezett fulladozott 3000 fordulat alatt, felette rángatozott.Beértünk bátorba az elsökeresztezödésben megálltam indulásnál pedig lefult ugy hogy padlogáz volt az alapjárat.Egy ora pihenés után beindit.minden ok elindultunk rángatott és 4000 felett kellett járatni.A vámhoz érve leállitottam,átérve inditottam demegfuladt.Pihentettem gáz elengedve beindult ráhuzva fuladt,felpörgettem nehezen 9000 re ugy hányta a fekete füstöt mint egy traktor.Alig értem haza ugy hogy nem engedtem 4000 alá esni a fordulatot mert akkor beszart volna.
Ketten mentünk Adriára, én a bömbivel, sógor egy Renyó Trafic-al, mert 9 személyes kellett. Odafelé Barcs előtt bent maradt a kuplung - sógor szíve megállt, mert 100%-os tech. analfabéta. Félreállt, visszahúzta kézzel a pedált, visszajött.
Megnéztem, de az utastérben semmi se láccott, a motortérben a munkahenger pont valahol alul, hozzáférni esélytelen (a verdában 230e van amúgy)
Leértünk, mondtam, ne nyomja be tövig (mert aszt hiszik, rövid ) működött.
Lent is használgattuk. Mi pénteken eljöttünk haza, ők szombaton indultak.
Volna. Mert 10 körül beakadt, és nem jött ki. Ismeretlen helyen szerelő keresése gyalog, plusz a kecóból is ki kellett költözni. Szerelő mondta, esélytelen 7fő előtt. Szállás keresés 9 emberre, azonnalra, nem volt 1ccerű. Most ott dekkolnak, várják a holnapot, akkor kiderül, mi a szitu. Totál orál.
Már odafele mondtam neki, hogy lehet olyan autót venni, aminek egy nagy pina van az orrára rakva, debeszélhetek én, amúgy Citroenje van
Sztem valami olajat mert a fékfolyadék nem hagy ilyen sűrű mocskot 110 év után se
Feleségem Trabantjának féke nem nézett ki így... pedig abban se sűrűn volt cserélve a jó kis NDK fékolaj
Voltam motorozni Nyirbátorig.
Hidegen jol ment 10 kilométer után 3 hengerezett fulladozott 3000 fordulat alatt, felette rángatozott.Beértünk bátorba az elsökeresztezödésben megálltam indulásnál pedig lefult ugy hogy padlogáz volt az alapjárat.Egy ora pihenés után beindit.minden ok elindultunk rángatott és 4000 felett kellett járatni.A vámhoz érve leállitottam,átérve inditottam demegfuladt.Pihentettem gáz elengedve beindult ráhuzva fuladt,felpörgettem nehezen 9000 re ugy hányta a fekete füstöt mint egy traktor.Alig értem haza ugy hogy nem engedtem 4000 alá esni a fordulatot mert akkor beszart volna.
A nyaraló Tiszafüreden van a Poroszló felőli oldalon.
Sátram van 4-5 személyes(igaz nem volt 1 éve kibontva )