Jövő 7 végén (úgy néz ki) megyek a Balcsira motorral, meglátogassalak? ott mék el a ház előtt.. Megnézzük a tuning pezsót, jól megcsapassuk iszunk egy KV-t, egy Pelinkovacot, és megyek is tovább.
Ma du. hazaértek, kész lett az autó, 210e Ft, kuplung szerkezet csere.
7főn majdnem úgy volt, hogy értük kell mennem (1700 km oda-vissza ) mert nehezen találtak szállást, az autó se volt biztos, és az öregek már nehezen viselték a tortúrát (de végül sikerült minden)
Tudom hát
Elélcelődik az ember rajta de persze én sem tartom túl sokra. Ha előtte összejött volna az A6-os attól én is sokkal boldogabb lennék, ráadásul mindig is szerettem volna olyat. (ami erről nem annyira mondható el)
De most épp ez van egy darabig.
Akkor is, az egy új autó... (már mindent kicseréltél benne ami mozog )
De csak ugratlak, tudom, hogy elég jó... ha mindenképp franszoá autót kellene vennem, esetleg Pezsó lehetne, Renók sose teccettek, a Citronyoktól meg egyenesen borzadok
A 406-os azért a pénzért, amiért meg lehet kapni, azért megfelelő - persze, ha nem fog ki az ember egy 1000 sebből vérző lomot.
Mentem már olyannal, igaz, benzinessel. Nekem úgy tűnt, mintha kóvályogna az egész, nem éreztem az utat alatta. A haver Omegáján is hasonlót éreztem (az mondjuk eléggé kivan) Az újabb németek sokkal direktebbek, feszesebbek.
Persze a Józsié egy Halálos Iramú tuning verda, ahhoz nem szabad hasonlítani holmi széria dízeleket
Nem busz ez, Sanya egyébként télleg nem használ neki a tökölés, telirakodik korommal az egész kipuff-turbó renccer soha nem tudja elérni az öntisztulási hőfokot.
Mi ujság errefelé?