Olvasgattam itt visszább, hogy írtatok cruiserekről.
Hát nem tom, nekem sehogy se jön be... Kényelmes, persze, lófej... nem is lehet az, vízszintes, széttárt karral kell fogni a kormányt, láb kinyújtva, ez a póz nekem nem kényelmes, próbáltam pedig többx.
A motor maga nehéz és nehézkes, a speedit szinte gondolattal lehet irányítani, ezekkel meg bírkózni kell, annyi helyet foglal a forgalomban, mint egy autó, kb. úgy is megy, akkor mi értelme? 4 lehúzott ablakkal kényelmesebben krújzolok az autómmal
Azt már szinte le se merem írni, hogy ez a bőrszíj-szegecs-nyúlláb-lófarok mennyire nem az én világom.
El kezdtük szétszedni, és rájöttünk, h a karbisorhoz inkább nem nyúlunk. Így leszedtem a 4 légszűrőt, és kifújtuk kompresszorral. Többet nem csináltunk mert szétfeszített az ideg. De hazafelé úton jobb volt mindene, így vasárnap otthon szétszedtem megint, és kitisztítottam, de profin. És semmi baja most, duruzsol, mint félmillió méh virágporzás idején.
Veszi a fordulatot, nem torpan sehol, és ereje is van.
Viszont egy dolog még megmaradt. Ha be van melegedve, akkor piroslámpánál csinál olyat, h hirtelen felmegy az alapjárat 2500-re. Pedig visszamegy a gáz is, a szivató is visszahúzza magát. Tehát nem értem. Mindenesetre jövőhéten szétszedjük a karbit is, és megnézzük, nem akad-e ott valami.
en elorefele megyek,arra is nezek,hagyd a fenebe ami mogottted van. legy optimista,elore nezz! viccet felreteve,egy hosszabb szaru tukor oldja meg a problemad.
csak a szokasos, karbiszinkron, szelephezag, gyertyak. ha ezek nem segitenek,akkor komolyabbba helyzet. bar egyik haveromnak erdekes modon 10.000-nel nem akart feljebb porogni a ZZR400-asa.allitottak a kuplungon,es azota faszas.ki erti ezt?
Abból senkise lát semmit. Illetve én is látom a vállam.
Gyula! Referáljál ! Gurultál már idén? Új tükör hogy szuperál? Képet is ígértél róla !
Mégvalami Gyulám. Az olajnyomásórához jól emlékszem, hogy minden van? Még olyan csavart is esztergáltattál ugye hozzá, ami az eredeti helyére megy? Lassan azt is be kellene szereljem.
És még 1x ezer hála és köszönet az óráért !
Nekem is kell 1 kormány csere. Nem érzem ezzel a vasat mint 1 szélesebb kormánnyal, MZ-re csináltam teló kormányt az izgi volt de hamar leszedtem mert az se gyere be. Ennél meg a tükörbe semmit nem látok hátra akárhogy állítgatom, akkora a vállam kitakarom a látványt.
Az enyémen már volt egy Spiegler villahíd átszabott Suzuki RF idomokkal.(Zsoltié lett,most festi SÁÁÁÁRGÁRA)
A villahidat meg Ő fúrta ki(a gyárit) és szerzett hozzá két egycsavaros kormánybefogót.(majd teszek róla képet délután)
A gyári idom alatt nem fér el a magasabb csőkormány,ahhoz mindenképpen szabni kell.(nekem meg ugye Honda az összes idom rajta)
Sziasztok!
FZR 1000-emhez(92-es) keresek exup szelepet bowdenekkel. Az enyémnek csak a motorja van meg, de legalább az működik.
A szelep nélkül 2500 és 4000 fordulat között dadog, gondolom ez lehet a baja.
Kösz.
joeblack
jut eszembe tudom gagyi ötlet de hátha
hasonlóképpen jártam mikor vettem 1 mocit! a légszűrő és még beljebb is tiszta retek volt nem kapott elég levegőt nagy fordulaton,és az is dadogott, rángatott,és nem akarta kiforogni ami jár neki,
szűrőcsere és alapos légúttisztítás után kutya baja sem volt
a kis gazdija a szűrőt alaposan eláztatta szilikonnal v valami olajfélével ami ugye nem állt meg a szűrőben hanem tovább ment,és felszedte a millió koszt
Hát nem tom, nekem sehogy se jön be... Kényelmes, persze, lófej... nem is lehet az, vízszintes, széttárt karral kell fogni a kormányt, láb kinyújtva, ez a póz nekem nem kényelmes, próbáltam pedig többx.
A motor maga nehéz és nehézkes, a speedit szinte gondolattal lehet irányítani, ezekkel meg bírkózni kell, annyi helyet foglal a forgalomban, mint egy autó, kb. úgy is megy, akkor mi értelme? 4 lehúzott ablakkal kényelmesebben krújzolok az autómmal
Azt már szinte le se merem írni, hogy ez a bőrszíj-szegecs-nyúlláb-lófarok mennyire nem az én világom.
A fék nekem is fura, sztem még nem is láttam supersport gépen ilyen "1dugattyúst"
El kezdtük szétszedni, és rájöttünk, h a karbisorhoz inkább nem nyúlunk. Így leszedtem a 4 légszűrőt, és kifújtuk kompresszorral. Többet nem csináltunk mert szétfeszített az ideg. De hazafelé úton jobb volt mindene, így vasárnap otthon szétszedtem megint, és kitisztítottam, de profin. És semmi baja most, duruzsol, mint félmillió méh virágporzás idején.
Veszi a fordulatot, nem torpan sehol, és ereje is van.
Viszont egy dolog még megmaradt. Ha be van melegedve, akkor piroslámpánál csinál olyat, h hirtelen felmegy az alapjárat 2500-re. Pedig visszamegy a gáz is, a szivató is visszahúzza magát. Tehát nem értem. Mindenesetre jövőhéten szétszedjük a karbit is, és megnézzük, nem akad-e ott valami.
Gyula! Referáljál ! Gurultál már idén? Új tükör hogy szuperál? Képet is ígértél róla !
Mégvalami Gyulám. Az olajnyomásórához jól emlékszem, hogy minden van? Még olyan csavart is esztergáltattál ugye hozzá, ami az eredeti helyére megy? Lassan azt is be kellene szereljem.
És még 1x ezer hála és köszönet az óráért !
Egyébként jók lettek a képek.(főleg a Perionos,meg az utolsó)
A villahidat meg Ő fúrta ki(a gyárit) és szerzett hozzá két egycsavaros kormánybefogót.(majd teszek róla képet délután)
A gyári idom alatt nem fér el a magasabb csőkormány,ahhoz mindenképpen szabni kell.(nekem meg ugye Honda az összes idom rajta)
FZR 1000-emhez(92-es) keresek exup szelepet bowdenekkel. Az enyémnek csak a motorja van meg, de legalább az működik.
A szelep nélkül 2500 és 4000 fordulat között dadog, gondolom ez lehet a baja.
Kösz.
joeblack
hasonlóképpen jártam mikor vettem 1 mocit! a légszűrő és még beljebb is tiszta retek volt nem kapott elég levegőt nagy fordulaton,és az is dadogott, rángatott,és nem akarta kiforogni ami jár neki,
szűrőcsere és alapos légúttisztítás után kutya baja sem volt
a kis gazdija a szűrőt alaposan eláztatta szilikonnal v valami olajfélével ami ugye nem állt meg a szűrőben hanem tovább ment,és felszedte a millió koszt