Nekem a choper feeling nem jön be, bár ez az agyonburkolt se annyira, amilyen a sajátom. Az mlas félére átalakított vas az viszont király. Egyszer egy olyat összehozok a 600-asból, az tutkó.
Most már biztos nem rakom fel a fejidomot és kap 1 naked kormányt. Nem tetszik a kicsike, oldalról nézem és oldal spoiler fejidom nélkül 2 körlámpával nagyon tetszik.
Az én esetemben nem az extrém chopperekre kell gondolni amin úgy kell elhelyezkedni mint egy szülő nő a műtőben.
Egy szoftos (szentségtörés!) gyári állapotú dübörgő hangú(de csendes) chopperrel én jól tudnám érezni magam.
Tény hogy vezetni nem úgy kell őket mint a "normális"motorokat de nekem kimondottan tetszett az "érzés" és a "messersmith" hang hosszabb távon is.
A sok csicsa meg a rókafarok/nyúlláb/zászló/stb. marhaságok távol állnak tőlem.(de a szegecs jó)
Hozzám ugyanígy közel áll a túraenduro/túraBMW kategória is,valamint a 70-es,80-as évek "Mad Max idomos" gépei is.
(szóval nálam ez nem valami feltűnési viszketegség)
szep a gep:)foleg a tiszta blokk tetszik.legalabb is ami kilatszik belole az tiszta:) az enyem mindig totalisan koszos.de nem tok mit csinalni.ha lemosom,fix,h masnap esik az eso.
amugy nekem is 2 dugattyus van elol.600-as 90-es 3he.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek FZR 400-as témában.
Milyenek ezek a gépek? Mennyire megbízhatóak? Ezekből is sok a rossz? Milyen típushibái vannak ezeknek a motoroknak?
Mennyit mennek végre? Mennyit fogyasztanak?
Valamint egy esetleges vásárlásnál mire kell odafigyelni?
+egyéb észrevételeitek
Mondjuk az zavar, hogy ragasztott a fékbetét... (kocsiknál szokatk ilyet, nem motornál...) De, nem cserélem, amíg nem kopott el. Elhasználom. Az előző tulaj rakta még be azokat a betéteket.
Bagoly! Ábrus! Szerintetek sem rávaló az első fék? VAgy most mivan? Fékhatás van. Ha elég határozott első féket csinálok száraz pormentes jóminőségű aszfalton, emeli a fenekét...
Egy szoftos (szentségtörés!) gyári állapotú dübörgő hangú(de csendes) chopperrel én jól tudnám érezni magam.
Tény hogy vezetni nem úgy kell őket mint a "normális"motorokat de nekem kimondottan tetszett az "érzés" és a "messersmith" hang hosszabb távon is.
A sok csicsa meg a rókafarok/nyúlláb/zászló/stb. marhaságok távol állnak tőlem.(de a szegecs jó)
Hozzám ugyanígy közel áll a túraenduro/túraBMW kategória is,valamint a 70-es,80-as évek "Mad Max idomos" gépei is.
(szóval nálam ez nem valami feltűnési viszketegség)
Tomi jön le rajta az meg csak úgy aljasan arrébb ugrik.
vegre valahol 180-es 230 kozott lesz,kiindulva abbol,h a 250-es 180-nal a 600-as 240-nel kepes menni.fogyasztasat passzolom.a 600-as 7 liter korul eszik nalam.
amugy nekem is 2 dugattyus van elol.600-as 90-es 3he.
Segítséget szeretnék kérni Tőletek FZR 400-as témában.
Milyenek ezek a gépek? Mennyire megbízhatóak? Ezekből is sok a rossz? Milyen típushibái vannak ezeknek a motoroknak?
Mennyit mennek végre? Mennyit fogyasztanak?
Valamint egy esetleges vásárlásnál mire kell odafigyelni?
+egyéb észrevételeitek
A válaszokat előre is nagyon köszönöm!
Az egy csavaros bilincs elég erős?
Alatta nemtudom, mert be sem indul.
Köszönöm. A többiek nem is írtál, hogy jó...
Csak, hogy nemolyan a fék. De mind1. Nekem teccik, oszt kész.