Akkor neked is esélyes hogy beázik a tanksapka tömítésénél esőben vagy motormosáskor. Tartalékra téve lefolyik a víz (mivel az van a tank alján) a benzinszűrőn és a benzinpumpán a karburátorokba és minél több lesz benne, annál kevésbé haladsz.
Kezdetnek azt lehet csinálni hogy leveszed a tankot (nem nagy valami) és leengeded a benzint belőle egy valamibe (kép) és meglátod hogy mi jön le belőle. (felül kiönteni nem tudod mert belül peremes a tankbeöntő nyílás, viszont ha üres akkor belenézel hogy mi maradt benne és mennyire rozsdás)
Ha van víz az alján azt ott hagyod, a benzin attól még használható így azt visszaöntheted a tankba. Kicsit dolgoztatod az ac pumpát egy üvegbe hogy kinyomja a maradék vizet a szűrőből és a pumpából majd benzincső vissza a karbisorra. (előtte célszerű kivenni a benzinszűrőt és kiütögetni belőle a vizet)
Ha az úszóházakból lefolyt a benzin (kivéve a 4.-ből mert abban vagy nem volt semmi, vagy eldugult a leürítő csavarnál és azért nem folyik, a csavart meglazítod és ráhúzol egy csövet a csonkra majd belefújsz)
Amit sanya írt az utána jön.
Segítek értelmezni amit írtam.
Eddig ugye jártál vele és megtapasztaltad hogy milyen vele menni.
Azaz simán tennél még egy hetediket mert annyit forog hatodikban de mindig rájössz hogy nincs, vagy esetleg két személlyel állandóan vissza kell váltogatni ha emelkedő van mert nem bírja, esetleg úgy érzed jónak ahogy épp most van.
Megnézed (vagy ha nem látszik a retektől akkor megszámolod hogy hány fogas lánckerék van most elől és hátul, majd visszajössz és megkérdezed a társaságot (főleg a 5-600-asokat) hogy milyen olajat vegyek a blokkba.
Lehet hogy megszorult a tűszelep a házában,vagy egyszerűen leragadt. kopogtasd meg az úszóházat valamivel,és ha feltelik és többszöri próbára is működik akkor ennyi. Ha nem,akkor úszóház le,tengelyt ki,úszót kiszeded,és a tűszelep házát egy pici csavar fogja,azt kitekered és kihúzod az egészet. Annak a tetején van egy szűrő,lehet el van dugulva. Vigyázni kell kiszedésnél hogy ne szorítsd nagyon meg a tűszelep házát,mert könnyen összenyomódik,és a tűszelep szorulni fog benne.
Ábrus! Megcsináltam amit tegnap tanácsoltál, a benzin pumpa tökéletesen dolgozik úgy tett ahogy leírtad! Viszont szerintem megvan a baj! A 4 es karbiházból egy csöppnyi benzin sem jött! Dugulasa lehet? Van valami amivel esetleg orvosolhatnam a problémát? A többi karbi benzinebe víz volt jócskán...
Pupu már leírta a nagyját,maradhat a régi index,ekkor terhelő ellenállásokat kell tenni e ledekkel párhuzamosan,ezek helyettesítik az izzókat.Vagy kicserélheted az index relét ledesre,ekkor persze nem kell terhelés.Viszont a visszajelző lámpát át kell kötni,mert azon keresztül a másik oldal is villogni fog.
Ha minden gond nélkül leraktad akkor mi a sz&rnak szívtad előtte?
Engem az a qrva nikotin max. két nap után mindig visszarántott, bármennyire is abba akartam hagyni.
Kezdetnek azt lehet csinálni hogy leveszed a tankot (nem nagy valami) és leengeded a benzint belőle egy valamibe (kép) és meglátod hogy mi jön le belőle. (felül kiönteni nem tudod mert belül peremes a tankbeöntő nyílás, viszont ha üres akkor belenézel hogy mi maradt benne és mennyire rozsdás)
Ha van víz az alján azt ott hagyod, a benzin attól még használható így azt visszaöntheted a tankba. Kicsit dolgoztatod az ac pumpát egy üvegbe hogy kinyomja a maradék vizet a szűrőből és a pumpából majd benzincső vissza a karbisorra. (előtte célszerű kivenni a benzinszűrőt és kiütögetni belőle a vizet)
Ha az úszóházakból lefolyt a benzin (kivéve a 4.-ből mert abban vagy nem volt semmi, vagy eldugult a leürítő csavarnál és azért nem folyik, a csavart meglazítod és ráhúzol egy csövet a csonkra majd belefújsz)
Amit sanya írt az utána jön.
Eddig ugye jártál vele és megtapasztaltad hogy milyen vele menni.
Azaz simán tennél még egy hetediket mert annyit forog hatodikban de mindig rájössz hogy nincs, vagy esetleg két személlyel állandóan vissza kell váltogatni ha emelkedő van mert nem bírja, esetleg úgy érzed jónak ahogy épp most van.
Megnézed (vagy ha nem látszik a retektől akkor megszámolod hogy hány fogas lánckerék van most elől és hátul, majd visszajössz és megkérdezed a társaságot (főleg a 5-600-asokat) hogy milyen olajat vegyek a blokkba.
nincs mit
Valakinek felesleges első sárvédő ,1000-hez?
Mindegy ,hogy néz ki ,csak felfogatható legyen
Kb 10 perc
530-as lánc a csapszegeknél persze a legszélesebb,23.5 mm-t mértem.
Engem az a qrva nikotin max. két nap után mindig visszarántott, bármennyire is abba akartam hagyni.