Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali,mindenkinek szép napot

Egy nap, az tegnap volt most nem akarok a tisza közelébe lenni 1 darabig elég volt 400kilcsit motorozni arra
Egy nap lejöhetnètek a tiszatoig,oszt szürcsölnènk egy kávèt.Odáig átugranèk bármikor
Jó reggelt!Hètágra süt a nap!
6:20 nál láthatóa cucc
A lánc külső szélessége kéne mm-ben
Hali. Nem tudod véletlenül fejből a kihajtáslánc szélességét? Akarok csinálni a lánckenéshez egy kis adaptert. Köszi
mos értünk haza Hortobágyról 400kilcsit nyomattunk
Voltam ma motoros talin, lattam a régi FZmet! Hazafelé meghajtottam kicsit, de az utazó 200 nem volt meg, csak 160
Nem tudom mi legyen az exupal... csak idegesítő h nem adja át teljesen amit tud / tudna a gép...na mindegy. holnap megnézem a benzin pumpát. majd írok, és akkor is írok ha elakadok valahol :D
Most mennem kell az asszonyért. (még benézek)
Nagy fordulaton (8e-től) exup nélkül is ugyanúgy megy.
Ha benne van és működik akkor az alacsony fordulatú tartomány lesz sokkal jobb, ami jelenleg kissé lyukas.
Azért szokták kivenni (barbarian mode) vagy benne hagyva fixen lerögzíteni félig nyitva (csóringer megoldás de még valahol "szakszerűbb") mert mivel baromi meleg ez a rész ha üzemel a gép és elég jelentős a hőtágulása a csapágyazásnak, idővel kikopik és zörögni kezd alapjáraton. Újracsapágyazni meg nem egyszerű mert gyárilag kerámia (vagy valami hasonló anyagú) perselyben forog a tengely (ha lehetne venni akkor aranyáron, de szerintem csak kompletten van leömlő gyémánt árban) az egyszerű fém hüvelyt meg vagy lazára kell illeszteni (és akkor ugyanúgy zörögni fog) vagy passzosabbra, de akkor meg melegen meg fog szorulni.
Holnap én is átnézem.

Köszönöm.
Most hogy így vissza gondolok tényleg az volt hogy amikor leállt a motor erősen kerregett az AC...
És az a poén hogy ez a 2. év hogy enyém. és most tudtam meg hogy nincs is benne...belegonolok hogy szalad enélkül.. akkor azzal pfff. belesemerek gondolni hogy menne haha
Ha szereted a gépet és nagyon lelkiismeretes vagy akkor célszerű lenne venni hozzá egy bontott leömlőt a szeleppel együtt. (sokkal jobban szerepel a gép ha benne van)
kizárhatjuk.... de attól még ha van rá mód és lehetőség helyre hoznám.. :/
Asszem az exupot mint zavaró tényezőt kizárhatjuk.
Tuning ,innestől kezdve amit Ábrus írt,le kell ellenőrizni az üzemanyag ellátást
És az enyémmel most mit tudok csinálni? Bevan heggesztve a szelep helye... jézus
Az enyèm néha behülyül,vagy 2 alkaommal gyújtás ráadásakor folyamatosan berregett,gyújtás le,oldalidom le megmozgatom az exup motort és utána jó
hát uraim. most nagyon mérges vagyok aláfeküdtem és ezt láttam ekkora kib....st. az utolsó kép elég sötét sztem az az exup vezérlés.....