Nagyon sokat segítettél Ábrus, köszönöm szépen, holnap neki látok sorra amit írtál, és majd jelentem mi lett! Az exup témát már végleg nem értem. Lóg két bovden a motor alján. És annyi. Majd lefényképezem nemsokára és megmutatom h milyen turpisság van a motoromon..
Tuningrendszernél szokott hiányozni az egész (abban ugye nincs) vagy ki szokták szedni a házból a torlólemezt (mert már nagyon zörög) és "lefalazzák" az oldalát.
A kip.könyök fogdosásnak akkor van értelme ha beindítod és kiderül abban az egy percben hogy melyik nem(nagyon) melegszik. (bal oldalról számozzák a hengereket, tehát a bal szélső az egyes)
Ha nagyon nem mersz belemerülni a szerelésbe akkor tényleg javasolt egy ELISMERT szervizhez (ami elég ritka) fordulni. (ha Pest környékén vagy, vagy Szegeden akkor tudok esetleg javasolni egyet)
Annyit megtehetsz (mivel említetted hogy tartalékra váltás után jelentkezett először) hogy megnézed hogy a benzinpumpa a tankból nyomja-e rendesen a benzint a karburátorokba.
Ehhez annyit kell tenned hogy leveszed és félrefordítod a tankot (ha a benzincsövek elég hosszúak) és lekötöd a karburátorokra menő benzincsövet. (ha még a gyári akkor pirosas színű gumicső)
A végét belelógatod egy dobozba/üvegbe/valamibe és a gyújtást ráadva a piros vészleállító kapcsolót RUN állásba kapcsolod.
Ekkor elkezd kattogni a benzinpumpa kb.4 mp-ig (időrelé lekapcsolja ennyi után) és (jó esetben) nyomja a benzint a dobozba.
Te arra vagy kíváncsi hogy mennyi benzint szállít, a mennyiségről annyit hogy jönni kell a csövön bőségesen. (ha leáll 4 mp után akkor piros kapcsoló OFF majd RUN és kattog megint)
Megnézed hogy a doboz alján (és befőttes üveget használok mert abban jobban látni hogy van-e benne kosz vagy víz) összejött-e valami.
Megeshet hogy a karburátorok úszóházába víz került (képek) ezért az úszóházak alján van egy leeresztő csavar. Tedd alá a kis csonknak a dobozt (dughatsz rá egy csövet is ha van) és tekerd ki a leeresztő csavart egy-két fordulatra és lefolyik a benzin az úszóházból. (nézed hogy mennyi jött le és tiszta-e, ha a tanksapkánál beázik a tank akkor ez megeshet ami a képeken és a jelenség is ilyen amit leírtál)
Így elsőre ennyi. (lehet hogy leírva komplikáltnak tűnik de nem az, igaz Sanya? )
Hát most az van. hogy az elektronikát kilehet zárni. Bontóba voltam megnézem a gyújtás elektronikát. és a gyújtás jeladót is. Nem ezekkel van a baj...holnap nézem meg a gyertyákat mert szarabb lett mára a helyzet 4 alatt is ha gyorsítok torpan. szakadva gyorsul. bár minimálisan, de zavar...(kipuf beömlők is gyanúsak, vártam hűlni őket és balról a második beömlő cső mintha hamarabb hűlt volna, vagyis inkább úgy írom h nem egy hőmérsékleten volt a maradék hárommal. Ha ez sem akkor karbi baj lehet... és akkor szerviz mert ahhoz nincs tapasztalatom, kivenni se bírom/merem. Vagy esetleg a benzin adagolás? De ott mit tudok nézni háztájba? Az exupomról meg annyit hogy a vezérlése megvan, de maga az exup szelep ami a kipuf toroknál kéne lenni nincs... csak a bovdenek, amik nyitnának és zárnának. szóval k....a jó! Ábrus tudsz írni nekem valami okosat?
Télen nem nagyon szoktam dolgozni a garázsban mert ott olyankor elég hideg van.
De főleg attól függ hogy mit szeretnél. (általában nem nagyon szoktam ráérni)
Az ezres nem csinál tesztet, mint itt a vidin. (a többi stimmel)
Ha nagyon nem mersz belemerülni a szerelésbe akkor tényleg javasolt egy ELISMERT szervizhez (ami elég ritka) fordulni. (ha Pest környékén vagy, vagy Szegeden akkor tudok esetleg javasolni egyet)
Annyit megtehetsz (mivel említetted hogy tartalékra váltás után jelentkezett először) hogy megnézed hogy a benzinpumpa a tankból nyomja-e rendesen a benzint a karburátorokba.
Ehhez annyit kell tenned hogy leveszed és félrefordítod a tankot (ha a benzincsövek elég hosszúak) és lekötöd a karburátorokra menő benzincsövet. (ha még a gyári akkor pirosas színű gumicső)
A végét belelógatod egy dobozba/üvegbe/valamibe és a gyújtást ráadva a piros vészleállító kapcsolót RUN állásba kapcsolod.
Ekkor elkezd kattogni a benzinpumpa kb.4 mp-ig (időrelé lekapcsolja ennyi után) és (jó esetben) nyomja a benzint a dobozba.
Te arra vagy kíváncsi hogy mennyi benzint szállít, a mennyiségről annyit hogy jönni kell a csövön bőségesen. (ha leáll 4 mp után akkor piros kapcsoló OFF majd RUN és kattog megint)
Megnézed hogy a doboz alján (és befőttes üveget használok mert abban jobban látni hogy van-e benne kosz vagy víz) összejött-e valami.
Megeshet hogy a karburátorok úszóházába víz került (képek) ezért az úszóházak alján van egy leeresztő csavar. Tedd alá a kis csonknak a dobozt (dughatsz rá egy csövet is ha van) és tekerd ki a leeresztő csavart egy-két fordulatra és lefolyik a benzin az úszóházból. (nézed hogy mennyi jött le és tiszta-e, ha a tanksapkánál beázik a tank akkor ez megeshet ami a képeken és a jelenség is ilyen amit leírtál)
Így elsőre ennyi. (lehet hogy leírva komplikáltnak tűnik de nem az, igaz Sanya? )
http://youtu.be/aM2SoPr9I7k
Mennyi pénzt kellene adjak, hogy valami airbrush kerüljön nekem is a tankra?
De főleg attól függ hogy mit szeretnél. (általában nem nagyon szoktam ráérni)