Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ecsém... Értem én, hogy Ti délebbre laktok, de hogy te mindig félmeztelen vagy (vagy teljesen) mikor iszol, há ennyire tán nincs meleg.
Vagy ilyen nudis family vagytok?
sziasztok
Egèszsègedre!
Èn már ittam kettőt.!
Sziasztok
Az új ruhában
Ma nem dolgozol?


Voltunk a kisháznál,permetezés,fűnyírás,gereblyézés,és jól elfáradás.
Szuper, köszönöm! Széles utat, gumifákat :)
Ez itt a 80-as évek ős FZ-FZR-ek fóruma. (Thomas bekevert anno )
A Fazer egy jóval újabb generáció, ezekből alakult ki de nagyon kevés a hasonlóság közöttük.
Áh igen, köszönöm, ezt néztem alapból, de csöppet el vagyok kavarodva a típusok között, melyik az Fazer és melyik nem :) vagy mind Fazer, ami F-el kezdődik? :)
Persze. Itt.
Sziasztok! Tegnap lettem boldog apukája egy 210Kg-s jövevénynek, első motor, FZS600, nagy az öröm. Körbenéznék, hol találok hozzáértő szerelőt, klubot, fórumot a gondozáshoz... tudtok segíteni?

Nagyon köszi! :)
Mindenkinek melegebb napot
ok, köszi! szürö nincs, de holnaplessz .többitmeg esténként .addigis köszönöm
Szelephézagot meg 24 ezrenként kell ellenőrizni. (általában elég ellenőrizni, állítani ritkán kell)
Ha tavaly üzem közben is volt ez, az más.
Egy tisztítás esetleg ráférhet de ha van a rendszerben a benzinpumpa ELŐTT jó minőségű (nem az a pici sz&r) benzinszűrő akkor nemigen kerülhet kosz a karburátorokba.
A csavarokat 3 fordulatra tekerd ki és jó lesz.
kösz, csak az a furcsa ,hogy tavaly nyárvégén elkezdte csinálni ,mostlenne ráidöm átnézni.sajnos azalapjáraticsavarokat betekertem ,ésnem emlékszem ,mennyitkell kifele,2-2.5?sajnos a havertmeg most bombázta el egyautó ,telerakták csavarokkal ö pedigérti, mondta majdha járogipszeslesz talán.
Meg olyan hangja van mint egy porszívónak.
Igen sanyám, az is.
Másrészt a szelídebb vezérlési idők miatt az alsó fordulatszám tartományban érzi jobban magát a blokk, éppen ezért lent van egyenletes alapjárat és nagyobb nyomaték (ezért hiába nagyon hosszú a 6. fokozat, 40-nel is gond nélkül lehet vele gurulni a városban és visszaváltás nélkül onnan is szépen gyorsul, nem kell váltogatni)
Viszont ennek az az ára hogy nincs 8e-től tűzijáték, fent nem szabadulnak el a lovak hanem csak egyenletesen forog tovább. (de fent nem érzi magát igazán jól, 7e fölé nem nagyon érdemes forgatni bár elmegy 10e-ig)
Azért ilyen mert az állásban törvényszerűen kiszáradnak és felkeményednek a gumimembránok. Amíg fel nem puhulnak a benzintől addig a súberek nem mozognak olyan "szabadon" mint rendesen és ezt érzed most.
Kell neki pár km és egy kis idő és újra a régi lesz, ne tekergess el semmit.
A kiegyensúlyozó tengely felel az egyenletes járásért?
kb-5km ert, kétéveis hasonlóan viselkedet ,akkor kupicoltam és eddig bírta, esetleg szelephézagállitás is kellene? köszi.