Lekaptam az ülést relé kapcsol. Most persze indított 1-ből és sokxor egymás után. 12 v elmegy a kábeleken a nagy behúzóig, ha ráadom a gyújtást és a piros kapcsolót.
Ha meghúz akkor addig a rencer jó. Ha lekötöd róla az akksi kábelt akkor szakadásvizsgálóval meg tudod nézni hogy átad-e.
Persze az akksiról a pozitív kábellel is lehet valami és hiába ad át a kapcsoló, ha mondjuk laza a kötés pl. az akksisarun.
Gondolom megnézted hogy kattanik-e a mágneskapcsoló az ülés alatt. Ha nem akkor megnézted hogy megyen-e rá 12V mikor megnyomod az önindító gombját.
Aztán egy fém valamivel csak szimplán rövidre zártad rajta a két csavart és vártad hogy tekerjen az önindító.
De akkor miért nem jó?
Nekem is volt hasonló. Indítógomb,piros lámpa. A fejidommal összecsiptem az egyik trafó vezetékét,és zárlat lett. Érdekes hogy a piros lámpa mi mindent jelez.
Skacok Bélus betegeskedik.
Az a tünet gyújtás ráad kapcsoló kapcsol indító gomb semmi. Piros olajlámpa világít. Kuplung megnézve üres megnézve nem az. van hogy 6. 7. ki be kapcsolásra indítja. Ma 3ból 2szer nagyon nehezen 1 se tolásra sikerült életet lehelni belé. Mi a BAJA (1 város) mi lehet a hiba oka. Az aksinál az az akármi nem adja át a delejt az indítónak?
Mit szörnyűköcc? nekem csak két helyre kell dugni, ráadásul kilóg oldalra, jól hozzáférhető minden fajta szerelés nélkül
Szilikonnal csillapított, még leolvasni is könnyű. Az állítás is 1szerű, bár elég primitív, a gázbowdent kell állítgatni.
áááááááá még nem, holnap megyek tárcsacsavarokért és akkor a hétvégén megcsinálom. Holnap olajcsere lesz 6500nál tudod ez bejáratós még 600is átesik1 kis olajcserén meg valami elektromos zizi van. Kéne mind2re karbiszinkron is majd májusba veszek 1 4órás szinkronizálót.
http://youtu.be/H642u58aVuA
Persze az akksiról a pozitív kábellel is lehet valami és hiába ad át a kapcsoló, ha mondjuk laza a kötés pl. az akksisarun.
Aztán egy fém valamivel csak szimplán rövidre zártad rajta a két csavart és vártad hogy tekerjen az önindító.
De akkor miért nem jó?
Az a tünet gyújtás ráad kapcsoló kapcsol indító gomb semmi. Piros olajlámpa világít. Kuplung megnézve üres megnézve nem az. van hogy 6. 7. ki be kapcsolásra indítja. Ma 3ból 2szer nagyon nehezen 1 se tolásra sikerült életet lehelni belé. Mi a BAJA (1 város) mi lehet a hiba oka. Az aksinál az az akármi nem adja át a delejt az indítónak?
Szilikonnal csillapított, még leolvasni is könnyű. Az állítás is 1szerű, bár elég primitív, a gázbowdent kell állítgatni.
http://www.batszimotor.hu/cont...
http://www.batszimotor.hu/cont...
http://www.batszimotor.hu/cont...
Pedig nem is olyan vészes áron van.