Úúúúúúbazmeg! de ne legyünk szigorúak, jó lesz ez így is
Az én motorom service manualjában mindenütt le van írva, hogy melegen kell összerakni (sőt szétszedni is)
Nem néztem végig az összes videót, csak amit az előbb felraktam.
Oké, a szétszedés baltával ment de tegyük fel hogy úgyis felújított főtengely kerül bele (amit nem ő csinált hanem szakember a gépműhelyben) hátha csak azért a szakszerűtlenség.
Épp ezért megkerestem a főtengely beszerelés című részt, ahol kiderülhet hogy csak belőlem dől a szakmai irigység, mert én nem prezentálhatok a jutúbon az erősen hiányos szaktudásommal.
Íme: http://youtu.be/kOQFPRl1TBw
Kis Magyar valóság: tanuljunk robogót szerelni.
Amit 34-től művel az megvan még kezdő szerelő Rigás-Romettes koromból amikor még fogalmam sem volt hogy lehet egy blokkot kalapács nélkül szétszedni. A csapágylevételt meg tanítani kéne. http://youtu.be/PArw4icIYW8
A 2GH 87-88-ban volt gyártásban, ez a nemexup.
A blokkon belül más a főtengely, hengerfej, dugattyúk és a gyűrűk, a henger furata a 2GH-nak 75mm, a 3LE-é 75,5mm (989cm3/1002cm3) teljesen más a karbisor és a szívócsonkok, valamint a kuplung sem teljesen azonos.
A váltó, önindító, generátor, vízpumpa megegyezik.
Ha a karbik üresek és ennek ellenére leáll a pumpa,akkor valószínű dugulás van a nyomóágban.Ugyanis a pumpa nyomáskapcsolós,ha a kimenő oldalon felmegy a nyomàs akkor leáll a pumpa,ha nyitnak a tűszelepek és benzint kérnek a karbik,akkor esik a nyomás és a pumpa újra indul.Ha neked azonnal leáll akkor ott dugulás lesz.
Szóval egy srác érdeklődött nálam bontott dugattyúért, neki 2GH-s kellene nekem meg 3GM-es van. Ha jól tudom a 2GH-s az előző évjáratú 88-89 es?! Az érdekelne hogy a blokk lehet-e ugyan az vagy menyire nyúltak hozzá a ránc fel varrás során?
http://youtu.be/WRjeM2dzWPQ
Az én motorom service manualjában mindenütt le van írva, hogy melegen kell összerakni (sőt szétszedni is)
Apropó, meleg - hozhattál volna pár zsákkal
Boldog Józsfet
Oké, a szétszedés baltával ment de tegyük fel hogy úgyis felújított főtengely kerül bele (amit nem ő csinált hanem szakember a gépműhelyben) hátha csak azért a szakszerűtlenség.
Épp ezért megkerestem a főtengely beszerelés című részt, ahol kiderülhet hogy csak belőlem dől a szakmai irigység, mert én nem prezentálhatok a jutúbon az erősen hiányos szaktudásommal.
Íme:
http://youtu.be/kOQFPRl1TBw
"Tanuljunk olcsón motort szerelni"
(ugyanitt igényesen felújított robogó eladó!)
Amit 34-től művel az megvan még kezdő szerelő Rigás-Romettes koromból amikor még fogalmam sem volt hogy lehet egy blokkot kalapács nélkül szétszedni. A csapágylevételt meg tanítani kéne.
http://youtu.be/PArw4icIYW8
A blokkon belül más a főtengely, hengerfej, dugattyúk és a gyűrűk, a henger furata a 2GH-nak 75mm, a 3LE-é 75,5mm (989cm3/1002cm3) teljesen más a karbisor és a szívócsonkok, valamint a kuplung sem teljesen azonos.
A váltó, önindító, generátor, vízpumpa megegyezik.