Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem sikerült eladni végül az omit?
Délután megyünk fákat metszeni a kisházhoz.
Megtaláltam a parancssor módot. crtl+alt+f1. Onnan belépés,aztán lehet beílleszteni a forráskódokat. Megkeresi,és letölti,ha van működő int kapolat. Most kapok egy tankönyvet,abból talán okosabb leszek.
Vezettem már ilyet, Józsi, bár az benzines volt. Nekem nagyon "kóválygott" nem éreztem az úttal a kapcsolatot, viszont az úthibákat se, kényelmesen ringatott, szóval egy puha családi autó (öregeknek )
Ezen nem segítene a lóerő se, akkor se lesz verseny-autó, első kerék hajtással meg felegleges 100-nál több LE, csak kaparna össze-vissza.
Itt érdeklődj!

Sztem miénkbe nincs se chip se immo.
Amikor kivittetek Dunaújváros határába,akkor is mondtam neked nagyon jó az a kocsi. Nincs vele sztem semmi baj,tök jól gyorsult. Én az enyémet nem is szoktam kihuzatni,1200-1400-nál elváltom. Sztem szükségtelen jobban nyomni neki. Száguldozni sem szoktam,90-100 között használom,és a fogyi is elfogadható sztem 6 körül mozog. Azért elég nagy autó. Városban 7-8 közt,de többet még nem etettem meg vele. Ez az Opel egy remek kocsi!
de "yamaha FZR blank key" még jobb
pl ez de van még pár, "Yamaha FZR key" keresésre az íbéjjen.
Én egy fél éve várom a kulcsmásoló srácot hogy szerezzen.Három hét már semmi ahoz képest,csak lenne valahonnan.
Én is az íbéjről rendeltem nyerset, de az olcsóbb volt, 1 usd/db free postával igaz, vagy 3 hét volt, mire jött.
szép napot!
most látom hogy nem passzol a bevágás
Szerintem jó.
Akkor jó lesz?
Megint meg kell kérnem Thomast ,hogy rendelje meg.
Helo nézd meg ezt
link
Elég reménytelen,mobil kulcsokat eleve nehéz másoltatni,ugye ez is a cél a gyártó részéről.Egyszerűbb kompletten zárral együtt venni és cserélni,de a biztonsági rögzítés miatt még így sem könnyű a csere.
Kulcsot szeretnèk csináltatni már honapok óta mert csak egy kulcsom van,de a kulcsos nem talál hozzá valót.Tud valaki segiteni ebben?Honnan tudnèk szerezni?
Jó reggelt!
Ezeknél 40 ezrenként van előírva de 20 ezrenként ajánlott cserélni.
Ha fordulnál az enyémmel egyet akkor észrevennéd te is hogy mennyire "sanyisra" van írva a szoftvere. Nyomok egy padlót, 2000-nél kicsit megindul de 3200-nál már meg is torpan mintha visszavenném a gázt és onnan úgy "gyorsul" 4800-ig mintha egy dögnagy yacht lenne utána akasztva. Ezt szokták belőlük kivenni. (a 110Le-s már nem ennyire ilyen)
A blokk és az erőátvitel sokkal többet bír mint amivel kiengedték a gyárból, a futómű és a fékrendszere szintén elég tisztességes. A nyomatékot azért nem viszik 340Nm fölé mert a gyári kuplung már megcsúszhat ha nem új. (kevlár tárcsára szokták cserélni ha feljebb mennek)
A 135-140Le-vel szintén az ésszerű kompromisszum miatt nem mennek tovább. A 90 és a 110Le között annyi a különbség hogy a 90-esen nincs cooler (csak a helye ) és fix a turbója, nem szabályozott. (a 110-es is csak szelepelt, nem VG-s) A turbónyomás mind a kettőn max. 1 bár (1,2-ig szokták emelni) ami lássuk be hogy messze van a mostani 1,6-1,8 báros megszokott értékektől.
A fék-futómű-erőátvitel egyébként megegyezik a 2,2-es HDi-vel ami alapból 140Le/330Nm-től indul.
A fogyasztást meg majd meglátjuk. )
Csináltak már belőle (2,0) 200Le-st is, azon már kellett erősítgetni ezt-azt.
170 ekm van az enyémben, és még az eredeti az üzemanyag szűrő nem spórolásból, mert megvettem vagy 4 éve, ott van a polcon, csak nem tudom, hol van az autóban még lusta voltam megkeresni. A motortérben nincs, valahol alul lehet
Az írták, elég akkor cserélni, ha jelez a kompúter, mert méri a nyomást, és látja, ha kezd dugulni - de nekem még nem jelzett.