Megtaláltam a parancssor módot. crtl+alt+f1. Onnan belépés,aztán lehet beílleszteni a forráskódokat. Megkeresi,és letölti,ha van működő int kapolat. Most kapok egy tankönyvet,abból talán okosabb leszek.
Vezettem már ilyet, Józsi, bár az benzines volt. Nekem nagyon "kóválygott" nem éreztem az úttal a kapcsolatot, viszont az úthibákat se, kényelmesen ringatott, szóval egy puha családi autó (öregeknek )
Ezen nem segítene a lóerő se, akkor se lesz verseny-autó, első kerék hajtással meg felegleges 100-nál több LE, csak kaparna össze-vissza.
Amikor kivittetek Dunaújváros határába,akkor is mondtam neked nagyon jó az a kocsi. Nincs vele sztem semmi baj,tök jól gyorsult. Én az enyémet nem is szoktam kihuzatni,1200-1400-nál elváltom. Sztem szükségtelen jobban nyomni neki. Száguldozni sem szoktam,90-100 között használom,és a fogyi is elfogadható sztem 6 körül mozog. Azért elég nagy autó. Városban 7-8 közt,de többet még nem etettem meg vele. Ez az Opel egy remek kocsi!
Elég reménytelen,mobil kulcsokat eleve nehéz másoltatni,ugye ez is a cél a gyártó részéről.Egyszerűbb kompletten zárral együtt venni és cserélni,de a biztonsági rögzítés miatt még így sem könnyű a csere.
Kulcsot szeretnèk csináltatni már honapok óta mert csak egy kulcsom van,de a kulcsos nem talál hozzá valót.Tud valaki segiteni ebben?Honnan tudnèk szerezni?
Ha fordulnál az enyémmel egyet akkor észrevennéd te is hogy mennyire "sanyisra" van írva a szoftvere. Nyomok egy padlót, 2000-nél kicsit megindul de 3200-nál már meg is torpan mintha visszavenném a gázt és onnan úgy "gyorsul" 4800-ig mintha egy dögnagy yacht lenne utána akasztva. Ezt szokták belőlük kivenni. (a 110Le-s már nem ennyire ilyen)
A blokk és az erőátvitel sokkal többet bír mint amivel kiengedték a gyárból, a futómű és a fékrendszere szintén elég tisztességes. A nyomatékot azért nem viszik 340Nm fölé mert a gyári kuplung már megcsúszhat ha nem új. (kevlár tárcsára szokták cserélni ha feljebb mennek)
A 135-140Le-vel szintén az ésszerű kompromisszum miatt nem mennek tovább. A 90 és a 110Le között annyi a különbség hogy a 90-esen nincs cooler (csak a helye ) és fix a turbója, nem szabályozott. (a 110-es is csak szelepelt, nem VG-s) A turbónyomás mind a kettőn max. 1 bár (1,2-ig szokták emelni) ami lássuk be hogy messze van a mostani 1,6-1,8 báros megszokott értékektől.
A fék-futómű-erőátvitel egyébként megegyezik a 2,2-es HDi-vel ami alapból 140Le/330Nm-től indul.
A fogyasztást meg majd meglátjuk. )
Csináltak már belőle (2,0) 200Le-st is, azon már kellett erősítgetni ezt-azt.
170 ekm van az enyémben, és még az eredeti az üzemanyag szűrő nem spórolásból, mert megvettem vagy 4 éve, ott van a polcon, csak nem tudom, hol van az autóban még lusta voltam megkeresni. A motortérben nincs, valahol alul lehet
Az írták, elég akkor cserélni, ha jelez a kompúter, mert méri a nyomást, és látja, ha kezd dugulni - de nekem még nem jelzett.
Ezen nem segítene a lóerő se, akkor se lesz verseny-autó, első kerék hajtással meg felegleges 100-nál több LE, csak kaparna össze-vissza.
Sztem miénkbe nincs se chip se immo.
link
A 135-140Le-vel szintén az ésszerű kompromisszum miatt nem mennek tovább. A 90 és a 110Le között annyi a különbség hogy a 90-esen nincs cooler (csak a helye
A fék-futómű-erőátvitel egyébként megegyezik a 2,2-es HDi-vel ami alapból 140Le/330Nm-től indul.
A fogyasztást meg majd meglátjuk.
Csináltak már belőle (2,0) 200Le-st is, azon már kellett erősítgetni ezt-azt.
Az írták, elég akkor cserélni, ha jelez a kompúter, mert méri a nyomást, és látja, ha kezd dugulni - de nekem még nem jelzett.