Szia Ábrus!
Ma egy órát kinlodtam azon hogy megszüntessem a nyikorgást a hátsó rugónál.Beolajoztam mindent amit lehetett,és még mindig nyiszorog.
Ráülök és ahogy mozog a rugó ugy nyikorog ugy is hogy lucsog az olajtól.
csak alapjáraton csinálja,igaz a gyertyák még nincsenek cserélve,a kábelek is elég ócskák.
egy olajcserével asszem egybekötöm.
aztán meglátjuk,ezeket mindenképp akartam is
Nekem nincs de én sportosabb gépnél maradnék a bevált dolgoknál. (általában keresem az alternatívákat de vannak dolgok amiknél nem szívesen kísérletezek)
Ez igazából csak távoli oknyomozás, semmi biztosat nem tudok mondani, annyi mindentől lehet.
Szelephézagok meg lettek nézve? (ha nincs meg a hézag attól is lehet)
Hidegen attól is lehet ha a gyertyák már nyúzottak vagy esetleg valamelyik trafó gyengélkedik. (ez általában alapjárat környékén szokott jelentkezni)
Ma egy órát kinlodtam azon hogy megszüntessem a nyikorgást a hátsó rugónál.Beolajoztam mindent amit lehetett,és még mindig nyiszorog.
Ráülök és ahogy mozog a rugó ugy nyikorog ugy is hogy lucsog az olajtól.
egy olajcserével asszem egybekötöm.
aztán meglátjuk,ezeket mindenképp akartam is
Az előgyújtáson nem tudsz állítani, annak fix helye van. A gy.elektronika szabályozza a fordulatszám függvényében.
Szelephézagok meg lettek nézve? (ha nincs meg a hézag attól is lehet)
Hidegen attól is lehet ha a gyertyák már nyúzottak vagy esetleg valamelyik trafó gyengélkedik. (ez általában alapjárat környékén szokott jelentkezni)
70-80 fonál még van.teljes melegen nem emlékszem de megnézem
a gyújtáskimaradás mitől lehet?
olyan 10-20 másodpercenként be-beránt egyet mintha a pillanatállítót megnyomnám
A kihagyás meg lehet épp gyújtáskimaradás is.