Én vettem ki,mert full szétszereltem a motort.
Felülről ugyis le kell bontanod mindent.
Nekilátni nem kellemes,de halad... csak rossz a tudat..sok az apróság :)
Igen, meg az (N) ugye?
Én úgy értem,a két motorblokk között mi a különbség?
Mint például a Simson mopednél, volt az S51-B, meg a segédmotor változat az S51-N.
Na igen. Az egyetlen dolog amit szeretek ebben az elcseszett francia csoda(szar)vasban az 5,5 litees vegyes használati fogyasztás, és a 220 Ft-os gázolaj (ami nagy télben 320 -as volt, mert kénytelen voltam alpesi szart tenni bele kútról).
A fékek rendbe lettek téve, kapott egy kuplungszettet, új az akku, toronycsapágy, főt. szimering csere, még kap egy szervót kormányművel, és az adagolót felújíttatom. Valami elromolhat még?
Tolhatnád bizony!Vezettem és nagyon király gép
Csak mostanában Ők is inkább a Skodával járnak mert már nem tudják hova tenni azt a sok benzint amit az amcsi vas termel.
jameg, toronycsapágyat cseréltek pénteken, valamit főtengely szimeringet, mee ömlött az olaj. 34 pénz. Vár még egy adagoló állítás, és egy kormány szervó csere (gyanús, hogy a kormányművel együtt cserélendő) az bontottan. Nesze neked ócsó gázolaj. Ennyi erővel már lassan Royal vasával is tolhatnám. Az is olcsóbb lenne. Na ez van...
Felülről ugyis le kell bontanod mindent.
Nekilátni nem kellemes,de halad... csak rossz a tudat..sok az apróság :)