Nekem a kicsike 6-7 között evett, félnormális használattal, gyilkolászás alatt harapott 8-10 között. Ha nagyon finoman használtam akkor 5 körül elvolt. De ez nem fordult elő sűrűn
Amúgy Castrol gp actevot olajat használok én is. Cbr 400-ba raktam Valvolinet, de azt csipegette egy kicsit.
a fogyasztás az nem fog javulni mert ott valami beálitás baj van mert ennyit nem ehet normális esetben hiába dinamikusan vezetsz ha én dinamikusanmegyek ahogy te fogalmazol akkor nekem eszik 8 at ha normálisan megyek akkor 6 liter ha brutálisan használom akkor 10-12 közöt
de ha a castrol 20-50 et teszed bele akkor az is jó egy elég jó olaj( a többi ilyen tipusu olaj semmivel nem jobb) tehát jobbat nagyon nem tudsz ennyiért de a méregdrága olajakat is nyugottan elfelejtheted mivel amikor ezek a gépek kigurultak akkor még nem voltak ezek a méreg drága olajak és lehet nem használsz neki hanem még ártasz mivel nem ahoz voltak fejlesztvel
Ha az olaj a hibás, akkor azt megúszom 5 rugóból az belefér. Ha jobb idő lesz, akkor kicserélem a Castrol 20W50-re. Meghallgatom és ha továbbra is van hidegen a kattogás akkor más volt a gond.
Lehet, hogy azért fogyaszt ilyen iszonyat sokat mert nincs is benne az exup? 8-10-et eszik meg...mondjuk tény, hogy dinamikusan vezetek
na meghallgatam én is hát nincs jó hangja maradjunk annyiban de véleményem szerint igy videon keresztül nem lehet kiszűrni ,hogy mi vagy honnan jön ezt élöben kéne meghallgatni ugy többet lehetne mondani de azis érdekes hogy valoban állitolag benne van az exup szelep de a kérdés ,hogy multkor láttuk a tengelyt de a kérdés hogy a lepke is meg van e belül mert olyan fordulaton ahol te járatod ott nem szabadna ennyire tombolni még a kipufogonak ( de lehet persze rossz beálitás véget is ) és a kuplung csergés hidegmotornál alig hallani ahogy mellegszik ugy erösödik fel a hangja ahogy higul az olaj ha behuzod akkor persze szünik mivel feszülés lép fel az olaj meg véleményem szerint nekünk jó a 20-50 castrol én is ezt találtam a legjobbnak de ha érdekel valakit akkor mivel pörgösebb gépek mint az ezres akkor én 20-50réz-félszintetikusat tennék bele de a lényeg a lényeg szerintem egyenlőre semit ne cserélj mert ezt meg kell halgatni mielöt bármihez is hozzányulsz mert nincs jó hangja ez tény de igy videon keresztül felejtsd ell mert csak találgatunk
MOL Dynamic Moto 4T GP 20W-50
Castrol Act-evo GP 4T
Ezek sem tűnnek rossznak. Túl nagy a választék és mindre ugyanazt írják. Az API minősítése meg mindnek SG, a mostaninak meg SJ, tehát minőségibb. Jajj ittenem
Nem igazán tudom, hogy mi a jó márka, sokat nem szívesen adnék ki most erre az olajra, de jót akarok bele venni. Szívesen vennék pár tippet, Ti mit használtok, mit ajánlotok...
VALVOLINE MOTORCYCLE 4T 20W50 - ezt néztem ki, nem tudom mennyire jó
Hmm..utána olvasgattam. Szerintem keresek akkor valami 20w50-et, így a hidegben való viszkozitása változik számomra pozitív irányba, viszont a melegben való marad. Azzal nincs gond.
Imádom az ilyen értelmes kommenteket....add el és vegyél motort ( videóhoz írták...)
Mikor 250-em volt én is a legjobbat akartam neki , kapott full sintetic 10-40-es olajat, kicsit csörgött, a következő olajcserénél 20-50-re cseréltem, csöndesebb lett. Most is azt használom a mostani motoromban. Márkát, típust direkt nem írok, mert kinek a pap, kinak a paplan. Meg napokat lehet vitatkozni, hogy melyik a legjobb. Ezt csak tapasztalati úton tudod meg. A videód megnézve valami van, de ebből a felvételből rohadtul nem lehet kiszürni. Erősebb tippeket lehet adni, ha mellette vagy és ott hallod
demakk vagy Én amúgy ezt 1x bejátszottam, a szakmám velejárója. Lenn hagytam kanyarodáskor a rotát de kimagyaráztam, hogy csak a területet akartam megnövelni kicsit...
No akkor valakit aki erre járogat valamikor megkérek, hogy hallgassa meg. Az olaj cserét lehet, hogy bejátszom akkor, de előbb utánanézek ennek a dolognak, mi a jój.
Amúgy Castrol gp actevot olajat használok én is. Cbr 400-ba raktam Valvolinet, de azt csipegette egy kicsit.