Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja,oszt a föld végén hogy állna meg MTZ 82-vel 100km/ó-ról?
Még a szomszéd földjét is föl szántaná akkora volna a lendülett.:-)))
Amikor lehűlt úgy ámblokk a hőmérséklet akkor kezdte el. Amint ezt írtam is, nyáron nem csinált ilyet. Ha meleg van akkor kevésbé, ha hideg akkor jobban.
Az olajcsere szezonkezdetkor amúgyis illő... Igazából neked ezt el kell döntened. Leszarod a csattogást, és használod a motort, vagy ha nincs lééé erre a szezonra leteszed a gépet. Ekkor persze az olajcsere is felesleges.
Ettől függetlenül, meg kék hallgattatni egy hozzáértővel. Valakivel akinek van/volt FZR-e, és kiderül mizu van. Nekem a kuplung kosár csörög. Az nem olyan nagy valami, sokaknak csörög, és még viselhető. Hallom a vez. láncot is, de még most jó. Ezek olyan dolgok amitől még gurul, és üzembiztos. De persze mellé állva egy befecskendezős újabb motornak, egy FZR traktor benyomását kelt. Azé milyen má kevesebb mint 5 mp-alatt MTZ 82-essel százonlenni mi? Ja, leengedett ekékkel !
Mióta csattog a mocid? Úgy értem,mikor jelentkeztek a csattogó hangok elöször?
Nekem is ez a véleményem,
20w-50-es olaj jó bele.
Én a Kawa gpz750-be is 20w-50-es olajat használtam.
Az ugye bár nem YAMAHA,de az is motor.:-)))
35-40 körül. 35 van a számlálón tehát olyan 40 környéke.
Ajjhh istenem. Ez a sok kavarás. Nem tudom mi legyen akkor. Olajcserére még csak csak lenne pénzem, de arra, hogy most ezt valaki szétszedje hamariba és rájöjjön, hogy mik a gondok az sok 10.000 forint. Na arra nincs..
Mennyi kilométer van a motorblokkban?
Meg, valami 2T Scooter van még.
Az meg a robogóba.
Ill. az Fzr-be Motul 5100 van. Mikor vettem a mocit 2008 decemberében kereskedésből, aszonta konkrét lóvét engedni nem tud. Viszont adott mellé egy olajcserée való cuccot. 1 szűrőt, és 4 liter Motul 5100-at.
Nézd Druszám nemtom. Cimborám jóhelyen dolgozik, oszt kispórolódott egy céges kocsiból 5 liternyi shell valami. Gondolom Ami a Pajeroba jó, és a 2,5-ös TDI-t táplálja nekem is jó.
Vagy Te a motorra gondolsz?
Persze Thomas, köszönöm. csak azt hittem ábrus van itt egyedül.

Töki - és a Tiédbe milyen olaj van?
Ugyan én nem Ábrus vagyok, de a kuplungkoság csörgése nem csak hidegen van, és a kuplung behúzására gyengül/erősödik a hangja. Az kiszűrhető. Sok FZR-es az Exupot mondta. Talán azt érdemes először megnézni majd.
Jó csak cink volt,nekem még ilyen sincs
és 10,000km-es csereperiódust ad meg muhaha
elpőbb linkeltem be az eredeti manualt, nézd meg az ólajtot
20W-50 kell neki! Ez nagyon fontos,mert baja lesz ha hígabb van benne.
Nem bántani, telefonnal lett felvéve. Ennyire képes az 5 MP-es szari erikszonom...
Van benne,az1-ik videoón annak a tengelyét nyomkodja ujjal járó motor mellett. Nézd meg! FZR gondok - hangok című remekmű!
Sokan írják a vidihez, hogy az olajom talán nem a legjobb a motornak. Pedig direkt nagyon jó minőségűt tetettem bele. Drágáért

Kuplungkosár-al mit tudnék kezdeni ábrus? Gondolom cafatjaira kéne bombázni a mocct és találni a neten eladót, kicserélni.
Reggelt. Hát azt, hogy van benne exup nem tudod 100%-ra mondani, de ugye a régebbi vidimen látható is hogy a motor alján basztatom a szabályzását, mert ugye amiatt is csörög...ott a bowdenes rész látszódik, az van rajta...Feri biztos tudja.
Köszi, de ez nem érdekel.
Van ebben EXUP szelep?
sanyi, én sem értek hozzá sajnos, de szerintem nem arról lesz szó...

ábrus/bagoly/istván? valakinek valami ötlet, hogy mitől van ez? mert az addig oké ,hogy nem szól túl szépen, de ezzel nem vagyok ki a vízből...
Igaz, hogy nem Yamaha, de azért nem rossz...
http://www.expressz.hu/auto/mo...

Mégiscsa
k szar az akksim. Vettem savat
Hú de nagyon jó idő volt ma! Nemsokára teljesen elolvad a hó a garázs felhajtóról, aztán előhozom én is a vasat.