Basszus ha a jövőben villanyautókkal és motorokkal járunk akkor hogy a francba fogunk majd az olajra az akármilyen hibát.
Emberek gondolkozzunk!
Ha 10w olaj van benne az "hígabb" mint a 20w igaz?
Tehát indításkor a "hígabb"könnyebben körbeszalad a kenési rendszeren mint a "sűrűbb".(és előbb ken)
Ha hidegen csattog-zörög a blokk akkor felmelegedve mi történik?
Az olaj még hígabb lesz és még jobban kellene csattognia nem?
De ez melegen elhallgat.
Akkor a 20w-s olajjal mi a bánat lenne megoldva?
Ne abból induljunk már ki,hogy "vastagabb" olajjal hézagoljuk ki a millimétereket!
Ebben az esetben hinném nem az olaj a hiba,viszont ezt a videóról valóban nem lehet kiszűrni.(élőben is erősen gondolkodni kéne hogy ez mi lehet)
Valóban oda kéne visszavinned ahol csinálták,mert ha ők b.k el valamit akkor rajtuk is kell számonkérni.
Ezzel az olajmániával (is) a sírba tudnak tenni amikor elkezdik fejtegetni hogy melyik a jó olaj és miért.(persze ez a hitvallás egy-két évente változik)
A másik ilyen a gyertyacsere.(gyertyát minden szezonban cserélni kell mert az fogyóeszköz)"Igaz hogy csak 4-6e km-t mentem tavaly de ki kell cserélni mert azt ki kell cserélni mert nem fog jól menni a motor,meg mindig be fogja köpni a gyertyát" meg ilyen baromságok.A 8-10 liter meg tényleg k. sok.
(elnézést,nehezen ébredtem)
merre felé laksz kaposváron? mert járok arra felé is nem rég voltam (tavaly) kaposszerdahelyen ott van 1-2km ell remélem nem a doner részen mert oda nem merek menni
Nekem nem csörög, mert nem fzr, meg mert hónapok óta szerelőnél va. Asszem legközelebb is ott fogom teleltetni a gépet Mondták hogy nem egy idegbeteg a szerelő, de ez engem is meglepett. Viszont ha kész lesz a szelephézag karbi beállítás, miegymás akkor lehet én is teszek fel videot a vasról. Eddig nemigen büszkélkedhettem vele, mert nem nagyon volt stabil alapjárat. Most a nagyja megvan a melónak, de még küzd vele a gyerek, mert 8000 felett nem igen akar forogni. Eddig ezt észre sem vettem, asszem öregszek, meg jó az a 6.-ik seb fokozat.
há mit vársz szernecsétlenektöl 20-22 évesen én kicseréltem a csapágyat még is van egy kis hangja az a baj mindent kéne cserélni nem csak a tügörgöt és hát japánban filléres dolog csak mirre ide ér meg a haszon addigra kerül xxxx tizezrekbe hát a tügörgö volt nekem 10700 ba akkor képzeld hozzá 2 áfa meg a fuvar meg a haszon akkor mennyi lehet ? hát inkább ne számoljuk mert nincs mit szerintem 1-2 ezer forint
ja és a repsol fél literes 10W 1000 forintos villa olaja is ugyan olyan jó mint a motul ami kb 2.5 szeres az ára az ilyen nagyobb cégek mint a castrol meg repsol nem azért olcsó mert rosszabb hanem ezek már kidolgozták a hasznukat a rég multban elenben az ujjabb márkákal ( ezt egy siofoki autoszervizese mondta aki hordoban rendeli az olajat már kb 17 éve castrolt)
jajmá faszom. szal tomi: tudod h nekem is csörög, behúzom a kuplungot jóvel kevésbé, ha sebességbe tezem mellé, meg kicsit elkezsem csúsztatni a kuplungot megszűnik mindenn zaj, oylan lesz mint Smerga... kuplung kinyomócsapágyat mondtak sokan, de azt is h kicserélem hamar ilyen lesz megin, míg nem para ne feszüljek.
castrol actevo 20-50 vagy még ami ugyenilyen minőség mivel én mindent kiprobáltam már és szerintem ez ugyan azt mutatta mind a castrol 20-50 vagy inkább még meg is kérdöjelezhetö talán pozitiv irányban az a repsol 15-50 es hidegben jobb egy kicsit de itt van mert itt olcsó nekem főleg mert mi egyszere egy kartont veszünk http://www.baro-ker.hu/index.p...
Ennek szerintetek mi lett rárakva a fenekére?
Jó lenne tudni, mert akkor tudnám mit kell kereseni.
Nem kicsit Ducatis a vas, de nekem nagyon bejövős a cucc.
olajshop.hu akciósan a castrol 1790 Ft / lityi
gyertya: NGK CR9e 2090 Ft / db
nekem a szűrő 1090 Ft (Hiflofiltro HF144, de neked szerintem nem ilyen kell)
+ ha ki lenne veve,akkor nem csorogne.ezt mar beszeltuk tavaly nyaron is,h meg kell perselyeztetni,mert ki van kopva a tengely es az csorog.
amugy en anno repsol asvanyi asszem 15W40 v 15W50-et raktam bele.azt nagyo nszerette.nem csipegette,es csendes volt tole.nalam se hidegen,se melegen nem volt ez a csorges... milyen olaj van most benne?
Beszarok mik vannak... Nézegetem a netet, mosmár beszerezném én is a szezonkezdethez a hozzávalókat, mert nem akarok megint a Yamaha márkaszervízben 2700 Ft-ot adni a gyertyákért. Namost 1 rongyal olcsóbban találtam ilyen V-vel kezdődő és terára végződő árverezős oldalon Valami megmozdult bennem, és nem a tarhonyás husi volt az amit az imént fejeztem be. (köszi anyum, finom volt). Komolyan csak az ugrott be, amit nemrég a totalcar, vagy totalbike oldalán láttam, hogy a kínaiak hogyan gyártják a gyűjtőgyertyákat. Google keresőszó: NGK hamisítvány. Baker, és kaptam ezermillió találatot. NEMIGAZÁN. Már ezt is hamisítják?
Ja, még egy szösszenet... Nem hivatalosan barátnőm nálunk lakik, míg nincs kész a házam végleg. Mennék egyetemre, kettőtől Matek órán van 6-ig. Kinga az én kulcsommal lépett reggel, és nincs itthon senki. Namost, én meg nem merem itthagyni a házat, merthát kibaszott csórók anyámék, de ha még azt a keveset is elviszik.... Tökönszúrom magam. Miután nemtom bezárni a házat, nem megyek matekra. Szombat-vasárnap viszont 8-18 óráig összesen 20 órányi Bibliográfiai adatfeldolgozás 2 elmélet és gyakorlat. Jupiiii... Hétfőn ilyen leszek:
Emberek gondolkozzunk!
Ha 10w olaj van benne az "hígabb" mint a 20w igaz?
Tehát indításkor a "hígabb"könnyebben körbeszalad a kenési rendszeren mint a "sűrűbb".(és előbb ken)
Ha hidegen csattog-zörög a blokk akkor felmelegedve mi történik?
Az olaj még hígabb lesz és még jobban kellene csattognia nem?
De ez melegen elhallgat.
Akkor a 20w-s olajjal mi a bánat lenne megoldva?
Ne abból induljunk már ki,hogy "vastagabb" olajjal hézagoljuk ki a millimétereket!
Ebben az esetben hinném nem az olaj a hiba,viszont ezt a videóról valóban nem lehet kiszűrni.(élőben is erősen gondolkodni kéne hogy ez mi lehet)
Valóban oda kéne visszavinned ahol csinálták,mert ha ők b.k el valamit akkor rajtuk is kell számonkérni.
Ezzel az olajmániával (is) a sírba tudnak tenni amikor elkezdik fejtegetni hogy melyik a jó olaj és miért.(persze ez a hitvallás egy-két évente változik)
A másik ilyen a gyertyacsere.(gyertyát minden szezonban cserélni kell mert az fogyóeszköz)"Igaz hogy csak 4-6e km-t mentem tavaly de ki kell cserélni mert azt ki kell cserélni mert nem fog jól menni a motor,meg mindig be fogja köpni a gyertyát" meg ilyen baromságok.A 8-10 liter meg tényleg k. sok.
(elnézést,nehezen ébredtem)