Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3ln-es esugyanilyen szuro va nbenne,es par hete javasoltam ezt:)
vazzeg azért van az ,hogy még az sem mindegy milyen gittet kensz rá mert azt is ledobja vagy idővel repedezni fog
akkó egészbe kell idomot készíteni. Kafa.
Az index alól, elől a kis műanyag szar hiányzik. Azt akarnám megcsinálni.
2 honapos akor az frankó még
nem sajna müanyaghoz nem tapad hiába csiszolod meg csak egy darabig marad ott aztán egyben távozik a felületröl van rá mod hogy ott maradon de az nem oly egyszerü meg finomabb (vékony)munkánál nehéz kivitelezni
Én csak gumikesztyűt használtam,és felvitel előtt jó durvával megcsiszoltam.A kismotor fejidomja üvegszálas,de ha jó durvával megcsiszolod sztem használható műanyag elem javítására is.Bakosit kell megkérdezni,Ő biztos tuti infót ad!
A sima műanyag idomra nem tapad igaz? Kell ehez valami védőfelszerelés? Gyanta gőze mérgező? (kikell csomagoljam a gázálarcot? )
Kb 2 hónapos,és elég híg állagú,úgy hogy jó lesz sztem.Nálunk raktérhűtők belsejét alakítják ki belőle,meg hajótestet csinálnak.Az én fejidomom tele volt furkálva 6-so furatokkal,nem tudom milyen megfontolásból (az előző tulajnak a hülyesége volt)de szépen be lehetett húzni vele.1 réteg gyanta,1kevés üvegszál,majd megint gyanta,száradás,csiszolás,és elég jó lett.
elhiszem azért van benne valami jó is főleg mikor elkészül
Hidd el, ha értenék hozzá, abszolút egyedi motort építenék!
nem kell ezt hirdetni magam örömét hozza ki belölem meg nekem feleljen meg az a lényeg aki meg látja az látja és ha tetszik tetszik ha nem akor meg nem igyis jó meg ugyis jó bár sokan felteszik képekben ,videokban de egyrészből megértem őket mert valószinú szeretik és tetszik a gépük és hát megosztják másal is örömüket
bakosi egyediefzéeremvan István: erről esetleg egy kis tutorial-t nem tudnál összerakni? A neten nem hiszem, hogy lenne..
igen állitolag a gyantagyártás jobban jővedelmezet a csajnak meg beindult valami szalon a bonto meg már nem hozzot annyit és kivégezték
üvegsz. az idomod akkor csiszold meg a repedés mellet is hogy tudja kitölteni a gyanta és tudjon belefogni a mellete lévö szállakba is mert különben ujra kireped aztán mehet a gitt ha vékonyan megy body 220 ha vastag body 211 de van más márka is persze csak nem mindegy mit mire itt is
Viszont rengeteg mindenük volt.Kár hogy megszűnt.(ezek szerint most már biztosan)
hát nem de a motorbonto sem volt az drágán adtak mindent szinte de motor bontásal már nem foglalkoznak
Köszi srácok,csak javítani szeretném az idomot,mert volt rajta egy kis repedés,egyelőre idomot még nem fogok készíteni!
Párszor jártam náluk én is,tényleg nagyban nyomják és a minőség is nagyon jó.(viszont tényleg nem olcsó)
Nálunk a (volt)melóhelyen bandázsolás után ment az ecset és doboz a szemétbe,nem érte meg mosogatni.
majosházán dolgoznak vele amugy nagyban hordó szám dolgozák fel voltam náluk párszor bekukantani és azért drága a gyártás náluk is mert álltalábban egyedi sablonok készülnek sok a macera de ha szériamotor sablon akkor olcsóbb mert megvan a negatív
igen egyébként nem tudom mér ha hozzányulsz onnantol már jobb pár honap alatt elhasználni
vagy ha már beragadt az ecset akkor kis pohár és kromofág 7-8 óra alatt kioldja
pontosan akinek még nem volt hozzá dolga azért jó mert ragad minden mire észreveszi hogy mi történt hát igen az ecsetre meg nem árt egy kis aceton azt elfelejtettem hozzáteni mert csak aval lehet kimosni vagy le még a nitro higitó sem visszi de belehet azt is ott szerezni ahol a gyantát veszi az ember
És így igaz,nem kell melegíteni,majd melegszik az magától.(aztán ráköt az ecsetre majd beleköt a dobozba,közben megégeti a kezed és összeragacsoz mindent körülötted)
Amit én használtam annak idején(a nevét már nem tudom)az is max egy évet állhatott a felbontás után és hiába volt visszazárva a doboza,összekeverés után csak egy ragacsos massza lett belőle.
(ruszki búvárszivattyúkhoz használtam)