Nekem tetszenek, jáccottam ilyennel a seregben.
Pár éve tudtam volna leselejtezésből venni ilyet kilóra (!) de az asszony megölt volna, meg forgalomba nem lehetett volna helyezni, már csak a terhek-adók miatt, ami horror.
Piros tömítőpasztával rakták fel a hengerfejet elzárta a két középső henger vízjáratait,tömítésgarnitúra lett cserélve mert olajfolyások voltak,exup perselyezés,szelep becsiszolás,lapkázás,karbiszinkron,olaj és szűrőcsere,most kreáltam légszűrőt ,még vissza van 4db gumicsonk csere a karbi és a légszűrőház közé,telóolajcsere az kész
Sztem ezt a gépet eladásra összehányták.Másikra sajna nem futotta,ebből kell kihozni valamit legalábbis a közeljövőben nem lesz lehetőségem másikra.( A nagy álmom egy ilyen csak ezredesbe)
Nekem is csak augusztus óta van meg,de nem sokkal mentem többet vele.Eddíg csak javítás építés,festés.De majd ha jó idő lesz,és persze marad rá keret akkor akkor majd motorozunk is!
köszönöm, nem kell...
csak az árfolyam érdekelt
hát ha jó helyen és számlásan készül akkor a 100 e simán lehet..
elég sok macera van a motor idomokkal, nem szeretik a fényezők csinálni...
XJ nem lesz festve... számomra nem ér annyit.az apróbb hibák elférnek rajta..
túl sok tapasztalatom nincs róla, október óta van meg és kb 200 km-t mentem vele csak
Nekem 35,de segítettem csiszolni.és jó barátom csinálja amikor csinálja.Egyébként 35-45 között mennek errefelé azt hiszem.Ha érdekel meg tudom érdeklődni,láttam xj 600-van
Ahol a motorom idomjait csinálták,nem kellett befaragni semmit azt ők intézték.Olyan link módon volt összetaknyolva hogy újból szétvagdosták az oldalidomokat és újraheggesztették,pótólták,mindez 3nap és 4000ft-ba került.Nem akartam hogy taknyolt idom legyen újrafényezve,inkább megcsináltattam normálisan.
Városba robogó helyett ideális lenne