Utána folyik a cucc a tartályból? Ha igen, akkor csak pumpálgasd, mert ha visszanyomod a munkahengereket, az a pár milimétert vagy 20 behúzásra tolja vissza.
Vagy levegő maradt benne, az is lehet, de az kijönne légtelenítéskor.
A DOT4 jó bele, abból nem lehet gond.
Ez a DOT dolog ha jól tudom az olaj forráspontjára utal. Tehát áltóhelyben tök u.a. mindkettő. Ráadásul mivel te nem fogsz (nem tudsz, mert "csak" 250-es) eszetlen menni vele, és 240-ről pillanat alatt lassítani, a DOT 4 is megfelel. (kb. egy autó fékjére ható erőnek felel meg egy 250-es fékjére ható erő is, sőt kicsit talán még kevesebb is...talán)
Én Baján védtem a hazát, ott pontonos Krazok voltak.
1x valamelyik barom tiszt kitalálta, hogy ne párhuzamosan álljanak, hanem halszálka alakban, mer úgy jobb, és 10ünkre bízta a végrehajtást Persze a 30-ból 25 nem indult be, azokat a maradék öttel húzogattuk. Jót jáccottunk, estére épp kész lett.
Másnap meg visszacsináltuk, mert az átlós helyfoglalás miatt 2 nem fért be a telephelyre
De az időnk kiadta...
Vettem hátulra egy új fékfolyadék tartályt ugyan olyan motorból lett bontva mint az enyém '1WG'-ből teljesen zsír állapotú na most ma fogtam és kicseréltem a tartályt vettem bele új olajat is (képek mellékelve hogy milyet -DOT 4) , faszán fogtam kinyitottam a két légtelenítő csavart a nyergen majd pumpáltam kifele és közben töltöttem rá az új olajat minden príma tartály a helyén teljesen le levegőtlenítve a rendszer EDDIG OKÉ! Majd fogtam és úgy ahogy máskor is kiszedtem a fékbetéteket párhuzam szorítóval kicsit visszanyomtam a dugattyúkat majd vissza a fékbetét és próba!ÉS ITT KEZDŐDIK a baki a dugattyúk mozognak de csak annyit hogy épp egy 3mm kijön meg vissza megy tehát a légzés megvan!DE 3mm jobban nem akar kijönni és nem fognak be a pofák! EZ MITŐL VAN?Én gondoltam arra hogy DOT 3 folyadékot ír hogy az kell bele de én DOT 4 raktam bele ez lehet hiba? Meg a másik hogy ezt a DOT 4-es olajat itt vettük a helyi autószerelőnél 800 Ft-ért amit pedig a motoros boltba láttam az pedig márkás már nem tudom milyen márka de arra az volt írva hogy DOT 3-DOT 4 hez is jó viszont az 2600FT volt?
Ilyenhez volt szerencsém! Nyerges járgány vót 2db panel elem fért rá,és nagyon hosszú,és nem fordul,és nem volt rajta fék,és fabódé volt rajta,és iszonyat hangos,DE HATALMAS VOLT VELE MENNI!
Régen az Épfu-nál dolgoztam,volt néhány belőle
Nekem sincs tapasztalatom a mocival kapcsolatban,de itt a fórumon vannak akinek vannak jó benyomásai a kismotorról.Ádám is elég sokat ment vele komolyabb gond nélkül,és nem is mindíg kíméletesen.Bízom benne hogy az enyém is jól fog muzsikálni.
a tiedhez nem jo donornak.1mm elteres van a szelepszarak kozott.+ karbisor mas+ meg sok minden aprosag. regen irtam,most nem jut eszembe pontosan mikor.
Katonáéknál lövegvontatók(rakétákat húzgáltak) voltak körülöttem és egyszer-egyszer lehetett velük fordulni egyet.Örök emlék marad.
Itthon csak azért nincs ilyenem mert nem fér már be a garázsba.(bent áll az egyikben a Rönó,a másikban a Yamaha meg az MZ)
Free-volt, oszt a lapos úgyis bevan kapcsolva. Kiírom DVD-re (ezzel seftelek, nekem olcsón jön. ), oszt meglesz.
Ha a skynet miatt összeomlik az internet, nekem meglesznek arhiválva. Jösztök Ti még hozzám könyörögve szervízkönyvért.. Muhahaa
Vagy levegő maradt benne, az is lehet, de az kijönne légtelenítéskor.
A DOT4 jó bele, abból nem lehet gond.
1x valamelyik barom tiszt kitalálta, hogy ne párhuzamosan álljanak, hanem halszálka alakban, mer úgy jobb, és 10ünkre bízta a végrehajtást Persze a 30-ból 25 nem indult be, azokat a maradék öttel húzogattuk. Jót jáccottunk, estére épp kész lett.
Másnap meg visszacsináltuk, mert az átlós helyfoglalás miatt 2 nem fért be a telephelyre
De az időnk kiadta...
Vettem hátulra egy új fékfolyadék tartályt ugyan olyan motorból lett bontva mint az enyém '1WG'-ből teljesen zsír állapotú na most ma fogtam és kicseréltem a tartályt vettem bele új olajat is (képek mellékelve hogy milyet -DOT 4) , faszán fogtam kinyitottam a két légtelenítő csavart a nyergen majd pumpáltam kifele és közben töltöttem rá az új olajat minden príma tartály a helyén teljesen le levegőtlenítve a rendszer EDDIG OKÉ! Majd fogtam és úgy ahogy máskor is kiszedtem a fékbetéteket párhuzam szorítóval kicsit visszanyomtam a dugattyúkat majd vissza a fékbetét és próba!ÉS ITT KEZDŐDIK a baki a dugattyúk mozognak de csak annyit hogy épp egy 3mm kijön meg vissza megy tehát a légzés megvan!DE 3mm jobban nem akar kijönni és nem fognak be a pofák! EZ MITŐL VAN?Én gondoltam arra hogy DOT 3 folyadékot ír hogy az kell bele de én DOT 4 raktam bele ez lehet hiba? Meg a másik hogy ezt a DOT 4-es olajat itt vettük a helyi autószerelőnél 800 Ft-ért amit pedig a motoros boltba láttam az pedig márkás már nem tudom milyen márka de arra az volt írva hogy DOT 3-DOT 4 hez is jó viszont az 2600FT volt?
SEGÍTSETEK MI LEHET A BAJ!
Régen az Épfu-nál dolgoztam,volt néhány belőle
Itthon csak azért nincs ilyenem mert nem fér már be a garázsba.(bent áll az egyikben a Rönó,a másikban a Yamaha meg az MZ)
Ha a skynet miatt összeomlik az internet, nekem meglesznek arhiválva. Jösztök Ti még hozzám könyörögve szervízkönyvért.. Muhahaa
Thomas mi a gyíknak szedted le mind a 16 GB-t?