Ha a haverom kibírta a 600as gixxeren a túrát zömmel 110es tempó mellett(560 km napi átlag, 300 legkevesebb 900 legtöbb..), akkor nem hiszem hogy egy FZR ha már tempót is megyünk vele nagyon rossz lenne..
Nekem az a legfontosabb most hogy hasonlóan megbízható és üzembiztos legyena következő, mint a GS, de utazóban tudja a 160at minimum. Egy jó állapotú frz sztem teljesíti mindegyik kritériumot
Többnyire rápakolok ezt-azt a garázsban ha kell a hely. Idén 300km-t mentem vele.
Az enyém minden téren nagyon más kaliber mint a gyári FZR,aki ült már rajta az elég meglepődötten szállt le.
Én erősen túrázósra csináltam,nem érdekelt hogy elvesznek a sportos tulajdonságai.(de az erejét meghagytam)
Értem. Én erősen filózok rajta hogy csere+ még valamennyi pénz konstrukcióban megvegyem, feltéve ha az a plusz pénz számomra is elfogadható.. Aztán meg elkezdek gyúrni csuklóra
Ez az 1ik ritkán fórumozó öreg harcos motorja Lacibácsié. Úgy tudom gondos gazdája volt a vasnak. Régóta árulja cserélné mert már neki nagy és erős megnyugodott mára a vére.
Ha a haverom kibírta a 600as gixxeren a túrát zömmel 110es tempó mellett(560 km napi átlag, 300 legkevesebb 900 legtöbb..), akkor nem hiszem hogy egy FZR ha már tempót is megyünk vele nagyon rossz lenne..
Nekem az a legfontosabb most hogy hasonlóan megbízható és üzembiztos legyena következő, mint a GS, de utazóban tudja a 160at minimum. Egy jó állapotú frz sztem teljesíti mindegyik kritériumot