Jut eszembe! Hétfőn megyek délelőtt dokihoz,utána kocsival lemegyek Sikondára. Lenne itt egy-két dolog, amiben tisztán kell lássak. Milyen szállás kell,mert ahogy néztem,van faház, és vendégház is. Reggeli kell-e,és mekkora létszámmal lennénk. Azt olvastam,ha leszünk 20-an,akkor egy fő ingyen van. De sztem ez még képlékeny,lehet hogy engednek még. Fotók vannak a honlapon,de csinálok én is,az a hiteles.Elsőre nagyon okénak tűnik.
esetleg majd ha itthon vagy, és van egy kicsi időd, megteszed, hogy elgondolkodsz rajta mi lehet esetleg a hibajelenség mögött?
Örülnék neki, ha valami forgatókönyvet írnál nekem is, mit hogyan nézzek, vizsgáljak, stb.
Én a blokkra gyanakszom sajna. Mérjek kompressziókat? Mérőt tudok szerezni. Azt hogy kell mérni? magyarázzák, hogy nyélgázon indítózni, anélkül inditózni. bent legyen a másik 3 gyertya, stb. stb.
Fúúú ábrus. Vegyük külön a dolgokat. Az AC-s dolgot meglesem. A "karburátor úszóház fedél"-es részről egy kicsit hülyegyerekesebben tudnál leírást adni? Gondolom, valamit leveszek, amitől ki fog folyni a karbiban lévő benzin - bár így 1 hónap után nem hiszem, hogy lenne még benne, de igen. Ha jól értelmezem most azt mondod, hogy meg tudom nézni, hogy folyik-e át a karbikon benzin. Melyik szelepnél kéne, hogy jöjjön a benya? Egyenlőre ennyi, de az alapjárati és főfúvókák helyét nem tudom meghatározni, úgyh ezt is majd kérem szépen elmondani
Nem vagyok szerelő,azt tudom hogy így gépen keresztül baromi nehéz érdemben segíteni,de nekem már nagyon jól jött egy-egy tipp,vagy épp egy nagyobb segítség.De ha 1 kicsit sem értesz a működéséhez sajnos azt hiszem így senki nem tud mit kezdeni vele.
Próbálj meg kísérletezni,tuti nincs nagy baja.Mindig a hibalehetőségeket kell szűkíteni.Kezdetnek én lekötném a benzinszűrőt,és így mennék szépen tovább,és csak olyanokhoz nyúlnék amivel tudom h nem csinálok még nagyobb káoszt,mert ami jó azt nem matatjuk.
Én először megnézném hogy az AC szállít-e rendesen(ugyanis ha nincs benzin akkor nem megy,ha meg csak kevés van akkor kicsit meg)
Tudod:cső le a karbisorról-befőttesüveg(nem kell 5L-es de ebben látod hogy mi úszik)-AC kattogtatás és leengedsz egy kis anyagot fő és tartalék álláson is. Ha itt minden oké akkor benzincső vissza és:
Karburátor úszóházfedél le egyenként(a helyén leveheted) tegyél alá valamit hogy abba folyjon a benzin és nézd meg hogy tiszta-e.
Most gyújtás és piros kapcsoló RUN és nézed hogy a űszelep alól folyik-e a benzin rendesen. Természetesen alatta az üveg!
Ha ez is jó akkor:
Kivenném az alapjárati és a főfúvókát és belenéznék-belefújnák(ideális esetben látod a fényt ) Ha ez rendben akkor összerakás.
Ezt csináld végig mindegyik karburátorral úgy hogy első úszóház le-végigcsinálod ezt és összerakod. Utána a következővel ugyanígy.
Ha ez kész van akkor az üza. rendszer jó.
Ha megvagy akkor továbblépünk. (mákotok van,ma még megyek egyet éjszakára aztán 6 nap itthon és akkor jobban rátok érek )
Természetesen Én is ott kezdtem. Benzin okés, ac okés, a szűrők megtisztítják a benzint ami a karbiba áramlik, az exup szelep csak ezen az 1 féle képpen működhet és működik is, mások is azt mondták, ez így okés. A gyertya ugyan az a típus mint a másik 3, ráadásul jól megy a gépezet vele. A karbiból leengedett szutyok nem hiszem, hogy hiányzik a motornak. A benzin csöveket jól dugtam vissza. Máshoz nem piszkáltam...
Amikor Ők megcsinálták akkor jó volt, megcsinálták amit kifizettem, semmivel nem tudok beléjük kötni. Megmondta a Laci is, hogy 2 út lesz járható, vagy megpróbálunk javítani a motoron, apránként olcsósabba, DE ez nem biztos, hogy hosszabb távon eredményes lesz, vagy neki esünk belülről és akkor drágás lesz, de tutkó jó. Meg mondtam, hogy próbálkozzunk az olcsósabbal egyenlőre, mer' az is 2 kiló lett a végére majdnem... most itt tartunk. Csak annyit kérdeztem, mi lehet szerinted ez most...szerintem karbi eldugult tán.
Egész konkrétan ugye volt az exup csörgés, szétszedtem, majd összeraktam és gurultam egy kört, nagyon fasza volt, még írtam is, hogy milyen erős lett a gép. Aztán jött ez a fulladozásos jelenet. Ezek közben még meg lett a karbi aljánál lévő leeresztőcsavarok álltal leöntött szemetes lötty ürítése is, meg ugye cserélve lett a 2 szűrő a tanknál, merthogy ugye 2 szintben állt a folyadék, az egyik a benzin a másik talán víz lehetett. No mindegy, kicseréltem, raktam is fel képet ugye róla...meg ugye az új gyertya is belekerült időközbe, tök jó volt. Aztán próbáltam vele menni és akkor már fulladozott, nem lehetett 7 ezer fölé pörgetni, de mentem vele utcán 1 kört és hol jó volt hol nem...aztán próbálgattam, a háztömb körül de nem lehetett már rendesen menni vele, nem vette a gázt, vissza-vissza durrogott. Megy mindegyik henger, azzal nem lehet gond. Csak arra tudok gondolni, hogy valami a karbival lehet...vagy nem? nem tudom...
P fiam. Megfordult a fejemben(meg már másokéban is)hogy miért nem a javítást végző cég ajtaján dörömbölsz hogy:basszátok meg itt maradt egy rakás lé és már megint nem jó és pipa vagyok!nézzetek rám hogy hogy nézek ki,tiszta kék-zöld vagyok és tiszta seb úgyhogy velem nem lehet szórakozni,bárkivel szétveretem magam ha úgy adódik ezért legyen fasza végre a vas mert:
Ja és jól jött az a kis dolog ott a mocim hátúljánál(szerintem tudjátok mire gondolok )
fél km egybefüggő kocsisor 60-al araszol
index ki 120 kocsisor elején 60-as tábla + trafi a bokorban
kb 5 km-rel arrébb fakabát az út szélén kocsijának támaszkodva(ekkor már kultúrált tempó)
mutatóújját függőlegesen tartva fenyegető mozdulatokkal vigyorog
De nem igazoltat
Ja és az árak:az állítólagos páromtól kértem 1/2 liter colát,20cm sültkolbászt,1 szelet kenyeret.És nagyon csúnyán beszélt velem,először azt hidtem nem ismeri a számokat 1500 ft,mondta,és mint utóbb kiderült komolyan is gondolta
Most 1 kicsit gondolkoznom kell ezen a kapcsolaton
Félve kérdeztem meg a sört:borsodi dobozos 500 ft
_
---ááá motorral vagyok ,nem ihatok
Örülnék neki, ha valami forgatókönyvet írnál nekem is, mit hogyan nézzek, vizsgáljak, stb.
Én a blokkra gyanakszom sajna. Mérjek kompressziókat? Mérőt tudok szerezni. Azt hogy kell mérni? magyarázzák, hogy nyélgázon indítózni, anélkül inditózni. bent legyen a másik 3 gyertya, stb. stb.
Csak kérdés az hogy érted-e hogy mit ír?Habár elég 1 értelműen tud magyarázni
Próbálj meg kísérletezni,tuti nincs nagy baja.Mindig a hibalehetőségeket kell szűkíteni.Kezdetnek én lekötném a benzinszűrőt,és így mennék szépen tovább,és csak olyanokhoz nyúlnék amivel tudom h nem csinálok még nagyobb káoszt,mert ami jó azt nem matatjuk.
Tudod:cső le a karbisorról-befőttesüveg(nem kell 5L-es de ebben látod hogy mi úszik)-AC kattogtatás és leengedsz egy kis anyagot fő és tartalék álláson is. Ha itt minden oké akkor benzincső vissza és:
Karburátor úszóházfedél le egyenként(a helyén leveheted) tegyél alá valamit hogy abba folyjon a benzin és nézd meg hogy tiszta-e.
Most gyújtás és piros kapcsoló RUN és nézed hogy a űszelep alól folyik-e a benzin rendesen. Természetesen alatta az üveg!
Ha ez is jó akkor:
Kivenném az alapjárati és a főfúvókát és belenéznék-belefújnák(ideális esetben látod a fényt ) Ha ez rendben akkor összerakás.
Ezt csináld végig mindegyik karburátorral úgy hogy első úszóház le-végigcsinálod ezt és összerakod. Utána a következővel ugyanígy.
Ha ez kész van akkor az üza. rendszer jó.
Ha megvagy akkor továbblépünk. (mákotok van,ma még megyek egyet éjszakára aztán 6 nap itthon és akkor jobban rátok érek )
Nem lehettek ilyenek, hogy elmentetek 1300-at ... na, olvasgatok.
Addig is: taliról volt szó, időpont, stb? mielőtt megkeresném...
fél km egybefüggő kocsisor 60-al araszol
index ki 120 kocsisor elején 60-as tábla + trafi a bokorban
kb 5 km-rel arrébb fakabát az út szélén kocsijának támaszkodva(ekkor már kultúrált tempó)
mutatóújját függőlegesen tartva fenyegető mozdulatokkal vigyorog
De nem igazoltat
Most 1 kicsit gondolkoznom kell ezen a kapcsolaton
Félve kérdeztem meg a sört:borsodi dobozos 500 ft
_
---ááá motorral vagyok ,nem ihatok