Hosszan gondolkoztam hogy válaszoljak-e erre amit írtál,mert azt gondolom hogy mondhatunk mi bármit,úgyis azt fogsz venni amit Te elképzeltél magadnak és ezt valahol meg is értem.
Nem tudom hogy mi volt a legerősebb gép amivel mentél eddig (nem is érdekes)de az amit a 250/400-as SPORTmotorról gondolsz az nincs arányban a valósággal (a 125-ös Mito és társai akármilyen tuningdobbal a közelébe sem ér egy FZRCBRZXRGSXR 250-hez,a 400-asokat meg ne is említsük,az két-három csillagközi egységgel(asztrológiai jele:cs.e) messzebb van.
A szerelgetésről annyit: mindig is nagyra becsültem azokat akik saját maguk karbantartják,vagy ha kicsit jobban belemélyedve javítják a motorjukat-autójukat,azaz foglalkoznak velük a saját képességi szintjükön.
Ez a megbecsülés ugyanúgy kijár annak is (részemről) aki "csak" arra vállalkozik hogy kicserél egy izzót vagy esetleg az akkumulátort,mint annak aki csukott szemmel rakja össze a blokkot.
Nagyon fontos viszont tisztában lenni a "saját képességi szinttel"
hogy ez mire lesz elég az adott probléma megoldásával kapcsolatban. Itt arra gondolok hogy nem ugyanaz javítani sem szerszámozottságban,sem szakmai szemmel egy kétütemű robogót ,vagy pl:egy több hengeres,16-20 szelepes négyütemű technikát ami adott esetben akár jóval 200km/h feletti tempóval képes haladni és ugyaninnen meg is állni.
Ki kell tudni szűrni a nem szakszerű eddigi "javításokat",ehhez pedig tisztában KELL lenni a jármű eredeti felépítésével,ez pedig részletes dokumentáció nélkül NEM lehetséges. És ehhez kevés a "de ezt is csak emberek rakták össze" hozzáállás.(én sem egyből bonyolult,többhengeres nagy teljesítményű technikával kezdtem sem a motorozást,sem a szerelést kb:20 éve)
A másik az alkatrészköltség: ezeknél a gépeknél Kb:40e-ft egy tömítésgarnitúra a blokkhoz,a négy dugattyú gyűrűkkel 120 ezerből jön ki és ezen a szinten már nem játszik a "majd öntetünk hozzá dugót,meg keresünk rá gyűrűket" elgondolás. Egy-két kis bizbasz(gumi tömítő gyűrűk,pici csavar,stb) igen könnyen 7-8e forintért kerül a kezedbe és csak nézed hogy mi a ..... kerül ezen ennyibe de nem kapsz hozzá máshol csak gyáriban és KELL.
Tehát ez már nem a kétüteműek iskolája,ide sok pénz kell ha ezen a szinten akarsz játszani,nem elég összekaparni az árát a gépnek ez folyamatos kiadás. (ez mind csak jótanács,a döntés a Tiéd)
Mee, puhány vagy!
Jó reggelt neked is Ultras!
Hűűűdekurvára nincs kedvem dolgozni. BAKER !
Mi tegnap betonoztunk uncsimékkal. Ment a hülyeség mint dög! Unukaöcsém mezitláb tolta, mimeg az egyik csukáját bevágtuk a zsalu közé. Beöntöttük.
Amikor nagyon fasza állapotba volt a mocc, lemértem (nem órával), hogy mit megy. 5-ön megette a 100km/h-t és 140-ig 2 személlyel is lankadás nélkül dinamikusan gyorsult...hova ennél több a városba? csak legyen kész, úgy meghajtom, hogy magam is megbánom
Na Én ezért is nem merek 1000-est venni, mert ez a kis 250-es pontosan elég városba, nem mondom, hogy nem húznám neki néha tovább, viszont ha ezzel eldurran az agyam, még akkor is megtudok állni a csatt előtt, gyors mint a fene, de mégse 1000 ccm...
Ghostpeti,amit Ábrus irt az 100%ig igaz ,Ha már mindenképp FZR az ezredest huzd ki a sorból.Motorozz ki egy kisebbet biztonsággal aztán ülj egy nagyobbra.Az 1000 gyilok-nehéz és erös .
Hidd el ugyis elgurul a gyógyszer,ezt nem lehet megállni.
Én elmentem megnézni a Bemboba és elég gáz! Képen sokkal jobban néz ki mint élőben.Elég kínai minőségnek néz ki nem is nagyon vitték még 15-ért sem.De Te tudod,nézd meg......Én biztos nem vennék.
A többieknek a magyarázat: ma volt a nagykirály III Tiszaalpári motoros napok, ami miatt úgy halottam Kunmadár is csak félgőzzel üzemelt, és volt benne motoros sárdagonya is, csak mi félreértelmeztük a végén
Nem tudom hogy mi volt a legerősebb gép amivel mentél eddig (nem is érdekes)de az amit a 250/400-as SPORTmotorról gondolsz az nincs arányban a valósággal (a 125-ös Mito és társai akármilyen tuningdobbal a közelébe sem ér egy FZRCBRZXRGSXR 250-hez,a 400-asokat meg ne is említsük,az két-három csillagközi egységgel(asztrológiai jele:cs.e) messzebb van.
A szerelgetésről annyit: mindig is nagyra becsültem azokat akik saját maguk karbantartják,vagy ha kicsit jobban belemélyedve javítják a motorjukat-autójukat,azaz foglalkoznak velük a saját képességi szintjükön.
Ez a megbecsülés ugyanúgy kijár annak is (részemről) aki "csak" arra vállalkozik hogy kicserél egy izzót vagy esetleg az akkumulátort,mint annak aki csukott szemmel rakja össze a blokkot.
Nagyon fontos viszont tisztában lenni a "saját képességi szinttel"
hogy ez mire lesz elég az adott probléma megoldásával kapcsolatban. Itt arra gondolok hogy nem ugyanaz javítani sem szerszámozottságban,sem szakmai szemmel egy kétütemű robogót ,vagy pl:egy több hengeres,16-20 szelepes négyütemű technikát ami adott esetben akár jóval 200km/h feletti tempóval képes haladni és ugyaninnen meg is állni.
Ki kell tudni szűrni a nem szakszerű eddigi "javításokat",ehhez pedig tisztában KELL lenni a jármű eredeti felépítésével,ez pedig részletes dokumentáció nélkül NEM lehetséges. És ehhez kevés a "de ezt is csak emberek rakták össze" hozzáállás.(én sem egyből bonyolult,többhengeres nagy teljesítményű technikával kezdtem sem a motorozást,sem a szerelést kb:20 éve)
A másik az alkatrészköltség: ezeknél a gépeknél Kb:40e-ft egy tömítésgarnitúra a blokkhoz,a négy dugattyú gyűrűkkel 120 ezerből jön ki és ezen a szinten már nem játszik a "majd öntetünk hozzá dugót,meg keresünk rá gyűrűket" elgondolás. Egy-két kis bizbasz(gumi tömítő gyűrűk,pici csavar,stb) igen könnyen 7-8e forintért kerül a kezedbe és csak nézed hogy mi a ..... kerül ezen ennyibe de nem kapsz hozzá máshol csak gyáriban és KELL.
Tehát ez már nem a kétüteműek iskolája,ide sok pénz kell ha ezen a szinten akarsz játszani,nem elég összekaparni az árát a gépnek ez folyamatos kiadás. (ez mind csak jótanács,a döntés a Tiéd)
http://youtu.be/0ydXbJrQ4jc
Jó reggelt neked is Ultras!
Hűűűdekurvára nincs kedvem dolgozni. BAKER !
Mi tegnap betonoztunk uncsimékkal. Ment a hülyeség mint dög! Unukaöcsém mezitláb tolta, mimeg az egyik csukáját bevágtuk a zsalu közé. Beöntöttük.
http://youtu.be/QfKsPqvwG-U
Hidd el ugyis elgurul a gyógyszer,ezt nem lehet megállni.
A többieknek a magyarázat: ma volt a nagykirály III Tiszaalpári motoros napok, ami miatt úgy halottam Kunmadár is csak félgőzzel üzemelt, és volt benne motoros sárdagonya is, csak mi félreértelmeztük a végén