akkor pl. tavaszal meg ősszel jobb kedve van avasnak mint nyáron szebben kár meg ilyesmi szoval sokszor rejtélyek ezek csak nagyon sok türelemel és tűzetes átvizsgálással lehet pontositani őket ez persze az én véleményem
az a baj erre megint ahány hozzáértö tanácsot ad annyi féle lesz. De igazábol pedig csak levegő -benzin arány beállitással van valami de igy csak találgatni lehet én már nem mondok igy semmit sem mert ha valaki nekiáll akkor tud igazit mondani igy csak találgat az ember pl. volt hogy a 400 asban kilett cserélvel a légszürö és az ujal nem akkart 7000 fölé menni ugyan ugy megtorpant amit te is irtál ha átért rajta akkor már ment régi vissza proba és jó volt .Tehát csak ennyi változás ilyen sokat mutatt rajtuk lehet több levegöt eresztett lehet kevesebbet ennyi mennyit eszeget?
Az egész telet egy "szerelőnél" töltötte a vas, mikor visszahoztam rosszabb lett mint előtte. A régi beállításokat nem ismerem.
Tavaly nagyon ment a gép, csak az alapjárat volt szar, meg 3000 alatt nem lehetett vele közlekedni.
Én most kezdtem belenyúlni a karbiba, nem vágom nagyon a témát, csak próbálkozok, de eddig nem bántam meg. A szinkront még nem tudom magam megcsinálni, de annak aki csinálta elhiszem hogy jó
Most már 2000-től simán megy, meg 5000 felett is kipörög végig, csak 5000 körül dadog kicsit.
Semmi.
Nem szedtem szét egyiket sem.
Egyrészről a szomszéd kölök azt mondta (kb. két hónapja) hogy az FZR-ét megveszi. Azt nem akartam szétszedni. Másrészről meg azt vettem észre, hogy mióta belenyúltam a karburátorba (súbert tűk és keverék csavar állítgatás) nem, olyan hangos a KR&J.
Erről jut eszembe, az vajon mitől lehet hogy az 5000-es fordulaton nehezen teszi túl magát a vas? Súbert középen van, szinkron rendben, kererék kb. 2,5-3 ford.
Majd ha végzek egyéb munkákkal. lehet megint szétkapom, mert elképzelhetőnek tartom hogy kicsit dús a keverék. Nem szokott ez a gép 6.-ikban 3000-alatt elmenni. Most meg simán megy rángatás nélkül 40-50-es tempóval is. Meg szivató sem kell neki nyáron.
Aztat nem tudhatom neked milyen van bent, mert eddig még csak az enyémet szerelgettem, de szerintem neked elég felnit venni.
Nálam az FZ-n eredetileg 3"-os felni volt hátul.
az a lényeg nekem az uj elemekel teljesen megváltozott. Teljesen máshogy vannak az uj elemek alatt a váz nyulványok ,segédvázak kevesebb fém van és más sulyponton van elhelyezvel anyira változik ,hogy csak akkor hiszi az ember ha érzi
Érezhetően jobb lett, de nekem szar gumik voltak eredetileg is.
És a régi futómű sem volt túl acélos. Úgy gondoltam akkor már inkább nem FZ alkatrészre költök.
Ez gyakorlatilag előre menekülés, hogy ne 16-18-as gumit kelljen vennem műszakira. A mostanival talán még átmegy.
Ráadásul ugyanúgy leeresztettem az elejét mint Bakosi kolléga (pedig anno kritizáltam ) De sajnos máshogy nem tudtam megoldani a kormány felpakolását, mert az FZR csutkák, ha a felső villahíd alatt voltak belevertek a műszerfalba. Muszáj volt feltolnom a telószárakat annyira hogy a csutkák ugyanúgy felül legyenek mint az FZ-n. Sport kormányt meg nem akartam.
A jelenlegi első teló sem százas, mert egy helyen fel van verődve, de ma mentem vele 50km-ert és még nem baszta ki a szimeringet.
Meg sajnos a rugók kicsit gyengék, pedig a felső kis lapos csavarokat tökig becsavartam.
Tavaly nagyon ment a gép, csak az alapjárat volt szar, meg 3000 alatt nem lehetett vele közlekedni.
Én most kezdtem belenyúlni a karbiba, nem vágom nagyon a témát, csak próbálkozok, de eddig nem bántam meg. A szinkront még nem tudom magam megcsinálni, de annak aki csinálta elhiszem hogy jó
Most már 2000-től simán megy, meg 5000 felett is kipörög végig, csak 5000 körül dadog kicsit.
Nem szedtem szét egyiket sem.
Egyrészről a szomszéd kölök azt mondta (kb. két hónapja) hogy az FZR-ét megveszi. Azt nem akartam szétszedni. Másrészről meg azt vettem észre, hogy mióta belenyúltam a karburátorba (súbert tűk és keverék csavar állítgatás) nem, olyan hangos a KR&J.
Erről jut eszembe, az vajon mitől lehet hogy az 5000-es fordulaton nehezen teszi túl magát a vas? Súbert középen van, szinkron rendben, kererék kb. 2,5-3 ford.
Majd ha végzek egyéb munkákkal. lehet megint szétkapom, mert elképzelhetőnek tartom hogy kicsit dús a keverék. Nem szokott ez a gép 6.-ikban 3000-alatt elmenni. Most meg simán megy rángatás nélkül 40-50-es tempóval is. Meg szivató sem kell neki nyáron.
Nálam az FZ-n eredetileg 3"-os felni volt hátul.
És a régi futómű sem volt túl acélos. Úgy gondoltam akkor már inkább nem FZ alkatrészre költök.
Ez gyakorlatilag előre menekülés, hogy ne 16-18-as gumit kelljen vennem műszakira. A mostanival talán még átmegy.
Ráadásul ugyanúgy leeresztettem az elejét mint Bakosi kolléga (pedig anno kritizáltam ) De sajnos máshogy nem tudtam megoldani a kormány felpakolását, mert az FZR csutkák, ha a felső villahíd alatt voltak belevertek a műszerfalba. Muszáj volt feltolnom a telószárakat annyira hogy a csutkák ugyanúgy felül legyenek mint az FZ-n. Sport kormányt meg nem akartam.
A jelenlegi első teló sem százas, mert egy helyen fel van verődve, de ma mentem vele 50km-ert és még nem baszta ki a szimeringet.
Meg sajnos a rugók kicsit gyengék, pedig a felső kis lapos csavarokat tökig becsavartam.
Kíváncsi leszek, jobb lett-e motorozni, változott-e a futása? majd ha többet mentél vele, meséjj.
ez qurvajó, a lényeg a végén van