Igen, elöl hátul 17"-os
A hátulját már régebben megcsináltam.
Különben mi értelme lett volna a dolognak?
Most csak ezek a képek készültek.
Rájöttem még mi van vissza. Az első sárvédőket nem tudom a villához csavarozni, mert máshol van a szem. És most csak középen vannak lefogatva. Hosszútávon nem egészséges. Találtam 12k-ért itt az apróban egy karbon első sárvédőt, de annyit nem akarok kiadni érte, meg lehet az sem lesz 100-as
A nyári idegenforgalmi időszakban - figyelemmel a hazánkba látogató, illetve az országon átutazó nagyszámú külföldi állampolgárra, valamint a hazai turistákra - különösen a hétvégi időszakban jelentősen megnövekszik az autópályák, azon belül is az M3, M7 autópálya, az M1 és M7 autópályák közös szakaszának, valamint az M0 autóútnak a forgalma.
A forgalomnövekedés jellemzően a hétvégét megelőző utolsó munkanapokon, a délutáni órákban a fővárosból kifelé haladó, az utolsó pihenő vagy munkaszüneti napon pedig a főváros irányába haladó pályaoldalon jelentkezik. Ez gyakran forgalomtorlódáshoz, nem ritkán "dugók" kialakulásához vezet.
Tekintettel a fentiekre, a rendőrség ebben az évben is kiemelt figyelmet fordít a magyar gyorsforgalmi úthálózat fokozott rendőri ellenőrzésére. Különösen azon szakaszokon, ahol a hétvégi időszakban nagyarányú forgalmi fennakadások, illetve torlódások keletkezhetnek.
Holnap nagy nap lesz. Megyek Veresegyházára átíratni a vasat megkaptam az elmaradt fizut, és ma megjött Sanyibácsi által beszerzett alkatrész is. Csak lusta voltam ma leszedni a spoilereket hogy alá tudjam bakolni a vasat. Mondjuk 600nm fűkaszálás után nem is volt sok kedvem. De pont hétvégére szarik be az idő mikor vinném megmutatni a családnak és a haveroknak. Az m3 ason megtoltam volna. Mondjuk ha szombaton nem esik akkor usgyi tipli vele haza.
Végre sikerült "befejeznem" az átépítést. Benn az FZR eleje az FZ-ben. Sikeresen megvolt a régóta vágyott próbaüzem a motorral. Épp most értem haza.
Ábrusnak megint igaza volt, kellenek a távtartók a rugó alá, sajnos kátyúknál néha felkoppan, de amúgy egész faszányos lett.
Sajnos kicsit összeolajoztam az első féket a légtelenítéskor, ezeket még meg le kell tisztítani. Meg 1-2 apróság biztos vissza van, de már motorozható.
Szinte egy az egyben az FZ750-es blokkja van benne.
A V-max elődje, és szerintem egy kicsit sokat kérnek érte.
De túl sok már nincs belőle.
Az FZT-t meg talán nem is készült szériában.
Még várok vele, és hallgatózok ,figyelek ki milyen tapasztalatokat gyűjt
nekem egyenlőre nagyon gyanús az a 220 ft
egyszer alig győztem kivárni h a geci román Qurva 1 tank benzin kifogyjon a kocsiból
A hátulját már régebben megcsináltam.
Különben mi értelme lett volna a dolognak?
Most csak ezek a képek készültek.
Rájöttem még mi van vissza. Az első sárvédőket nem tudom a villához csavarozni, mert máshol van a szem. És most csak középen vannak lefogatva. Hosszútávon nem egészséges. Találtam 12k-ért itt az apróban egy karbon első sárvédőt, de annyit nem akarok kiadni érte, meg lehet az sem lesz 100-as
A forgalomnövekedés jellemzően a hétvégét megelőző utolsó munkanapokon, a délutáni órákban a fővárosból kifelé haladó, az utolsó pihenő vagy munkaszüneti napon pedig a főváros irányába haladó pályaoldalon jelentkezik. Ez gyakran forgalomtorlódáshoz, nem ritkán "dugók" kialakulásához vezet.
Tekintettel a fentiekre, a rendőrség ebben az évben is kiemelt figyelmet fordít a magyar gyorsforgalmi úthálózat fokozott rendőri ellenőrzésére. Különösen azon szakaszokon, ahol a hétvégi időszakban nagyarányú forgalmi fennakadások, illetve torlódások keletkezhetnek.
Traffipax-info.com szerkesztőség
csövi:
Lehet az van benne de az még mindig 16, és 18 colos felnikkel van szerelve. De lehet rosszul tudom.
Ábrusnak megint igaza volt, kellenek a távtartók a rugó alá, sajnos kátyúknál néha felkoppan, de amúgy egész faszányos lett.
Sajnos kicsit összeolajoztam az első féket a légtelenítéskor, ezeket még meg le kell tisztítani. Meg 1-2 apróság biztos vissza van, de már motorozható.
ha valakit érdekel...
A V-max elődje, és szerintem egy kicsit sokat kérnek érte.
De túl sok már nincs belőle.
Az FZT-t meg talán nem is készült szériában.
FZX 750
nekem egyenlőre nagyon gyanús az a 220 ft
egyszer alig győztem kivárni h a geci román Qurva 1 tank benzin kifogyjon a kocsiból