Köszönöm Ábrus! Ird meg légyszives a mailomra mennyivel jövök és hova utaljam a zsetont. Sajnos úgy néz ki egy lengővillára is szükségem lesz, mert abban is elqrtam a tűgörgős csapágyakat.... egyszer állok neki szerelni, akkor is tönkre teszek mindent
fzr 600-al. az a gondom menet közben kiverte a fő biztosítékot azt kicseréltem de azóta nem ad szikrát ,csak akkor amikor ráadom a leállítót vagy vissza. Forgat az önindító de közben nincs szikra
Direkt Makó felől mentem ne kelljen bemenni, és eltévedni, és ráadásul siettünk, mert d.u. családi banzájra voltunk hivatalosak már 4-re (elkéstünk )
Bocsi Gyula, komolyan...
Nekem volt aprilia rotax123 blokkos az mondjuk 125 ös volt. De itt minden fordítva van rajta a másik oldalon . A berugó oldalán a vízpumpa felett van az olajpumpa elvileg. Nincs powerszelep, rezgő membrán van a karbi és a henger között. A polini tuning nem feltétlenül üzemórás. Csak míg a sima 50es kb 7-8- le addig a polini 10-12 is tud a belsőt pörgésre csinálták ha megadsz minden földi jót neki gondolok itt az olajra amit a benzinhez pumpál akkor jó kis gép lehet. Én repsol racing olajat adtam hozzá és meg is hálálta. Motorféket nem szeretik az apriliák. ennyit hirtelen.
hát a kényelemről akkor mondj véleményt ha mentél vele egyfolytában ugy 100km-ert az ennyémen is a kényelem hosszútávon egy rakás sz..r . A régi ülés ehez képest fotel volt
jó teknologia csak mindennek megvan ,hogy hogy és mikép kel késziteni . A jővő a könnyü anyagoké ez olyan ,hogy akkor a karbon is szar mert az is ugy készül csak sokan nem tudják . Maga a szővet a lényeg szénszál vagy bármi (kb 15 féle)és arra jön a különféle gyanta és 2-3mmm az egész vastagság akkor az örökös mig össze nem töröd és nem repedezik csak ha ki sporolod belöle az anyagot
Az utolsó két kép az az aprilia blokkja. Milyen cucc ez vajon? Az eddigi krossz mocik amivel találkoztam ennél sokkal egyszerűbbek voltak. Állitólag valami pollini tuningos.
Félek tőle verseny blokk, úgyhogy üzemórás. Akkor viszont hamar széthajtom.
Szép.
Nincs valakinek véletlen MBK Booster robogóhoz szervíz fedél, ill. Légszűrőház? Vagy gyújtáskapcsoló kulcsal.
most vettem. Szétkaptam a gyújtáskapcsolót, rátoltam a kocsi akkuját, és 2 év után 20-30 perc kerregés után indult. Alapjárat nincs de majd varázsolok csak előbb kellenének ezek a cuccok hozzá.
Az üvegszálas trutyi volt most már tudom melyikre gondoltál. A fejidmot szidták mások hogy a műgyantás az szar, és én erre mondtam hogy ez nem az üvegszálas trutyi ami nekem van fejidom.
Múltkor amit felraktam gsxr 600k3 streetfighternek alakítva annak is olyan kényelmes ülése volt és a megemelt kormány miatt az üléspozíció is tökéletes volt mintha az első keréken ültem volna nagyon lehetett éreni minden rezdülését a vasnak. Ki is néztem a k3 nak az ülésidomját és az ülést is csak 1 másik segédvázat kell csinálnom a lakatosokkal.
Bocsi Gyula, komolyan...
Az az ajtó zárva van.
Menet közben is qva jó fotós vagyok.
Félek tőle verseny blokk, úgyhogy üzemórás. Akkor viszont hamar széthajtom.
Nincs valakinek véletlen MBK Booster robogóhoz szervíz fedél, ill. Légszűrőház? Vagy gyújtáskapcsoló kulcsal.
most vettem. Szétkaptam a gyújtáskapcsolót, rátoltam a kocsi akkuját, és 2 év után 20-30 perc kerregés után indult. Alapjárat nincs de majd varázsolok csak előbb kellenének ezek a cuccok hozzá.
Hát skacok, átértékelődött bennem a motorozás fogalma.
Kényelmes ülés, kényelmes pozíció, megy mint bolond.