Van az az oldal, ahol az r6 lengővillás, fullosan felújított fzr600 összerakása van, régebben mutattam.. annak a blokkja a thundercat-tel lett génmódosítva (hengerfej, meg miegyéb), és nemcsak külsőre durva, de lepadozták, és az is durva lett úgy is. egy olyan projektet csinálnék.. megvenni akármi szemetet, bontóból a t.cat alkatrészeket, futóműfelújitás, fény, és van egy 100ló körülhp
Ja ja a dobodtól még mindig visszhangzik a stúdió.
Most üres és megnyomtam az enyém szombaton a közepes stúdióba ahol a motorod volt. Asszem ennyi elég is lesz róla a véleményalkotásnak . .
Ja és a gazdája avval jött hogy hallgassam már meg, olyan érdekes hangja van.
Semmi, szó szerint semmi hangja a kipuffon kívül.
Igaz egy szinkron ráférne, de semmi.
Egy valamiben azért a sárga jobb.
Hangra az én dobom jobban tetszik.
Na ezt mondom én is. Mentem már sok motorral, de ez....................................
Már ott rommá törtem mikor elsőbe kiengedtem a kuplungot, és húztam a gázt. A z utcánk nem hosszú, te tudod, de a vége már 160 volt. Ez a sárgával jó esetben 120.
Na mindegy ez van, sárgába pénzt nem ölök, de egyenlőre marad is.
Csak meglepő volt.
A ZX9-R-nek még van egy érdekes adottsága:kommunikál a pilótával(amikor megjelent csak olvastam róla,később tapasztaltam is )
Agresszív gyorsítási szándékra sóhajt egy nagyot a légszűrőházból majd ordítva felgyorsul. Állat!
Egyébként értem a problémát. (de én tisztában vagyok a műszaki "miért?"-ekkel is és elfogadom hogy az FZR nem olyan képességű mint ez vagy az a másik gép)
Ami kérdést feltettél azt Pl:egy Kawa GPZ 1100 tulaja is feltehetné így:hogy mehet egy karbis ezres FZR fényévekkel jobban mint ez ami még köbcentiben is nagyobb? Mert más konstrukció.
Ne legyél mérges senkire,nincs okod rá.
Az a "karbis 900-as" egy ZX9-R ami iszonyú erős nagyon kemény fegyver,főleg rövidebb áttétellel mint a gyári és sokkal újabb fejlesztés mint az FZR,ne hasonlítsd össze csak a külsőségek alapján. (és a szívócsonkjaid sem teljesen nyitottak,hiába van megreszelve)
Az nyitottan 140 Le körül van de ha egy kicsit hozzányúltak akkor még több,viszont mondtam hogy a Sárga jelen állapotában jó hogy így működik,el kell fogadni hogy Ő nem lehet versenyképes az újabb fejlesztésű gépekkel (csak egy rakás pénz beleölésével,annak meg nincs értelme). Mondtam hogy most van benne kettes,motorozni lehet vele,használd és ne azon küzdjél hogy mit kell még átalakítani rajta és miért nem olyan jó mint az újabbak. Minél több pénzt öntesz bele,annál több fog elveszni,ahelyett hogy a következő géped árába menne bele.
Nyugodtság van.
Be. Mérges vagyok rá. Igaz magamra kéne. Sehova nem haladok.
Fényévekkel jobban menjen egy 900 karbis, m9int egy 20szelepes 1000es?
Jó lesz ez. Összerakom, lenyugszom, és edzek szeptemberre.
Gpz,zárlatos lett a gyújtásmodulod,és állandóan adja a feszültséget a trafókra.Az is lehet hogy menetzárlatos valamelyik trafód,és az lőtte ki a gyújtásmodult.Mérd ki a trafókat multiméterrel,1.8-2.2 ohm ellenállás értéknek kell lenni jó trafóknál,ha megfelel,de csak akkor cseréld ki a gyújtásmodult,különben a rossz trafók a cseremodult is tönkreteszik!Ha a modul rossz,esetleg megpróbálhatom megjavítani,adatlapomon levő E-mailon vagy itt megtalálsz.
Szerintem ugyan az lesz. Lehet megalkuszunk ha nem kell neked, csak még beszélek Ábrussal holnap. Most nézem, hogy írt mailt. Nemrég értünk haza repülő napról, jó volt nagyon.
De akkor ez tőled megoldódott.
Most üres és megnyomtam az enyém szombaton a közepes stúdióba ahol a motorod volt. Asszem ennyi elég is lesz róla a véleményalkotásnak . .
Semmi, szó szerint semmi hangja a kipuffon kívül.
Igaz egy szinkron ráférne, de semmi.
Egy valamiben azért a sárga jobb.
Hangra az én dobom jobban tetszik.
Már ott rommá törtem mikor elsőbe kiengedtem a kuplungot, és húztam a gázt. A z utcánk nem hosszú, te tudod, de a vége már 160 volt. Ez a sárgával jó esetben 120.
Na mindegy ez van, sárgába pénzt nem ölök, de egyenlőre marad is.
Csak meglepő volt.
Agresszív gyorsítási szándékra sóhajt egy nagyot a légszűrőházból majd ordítva felgyorsul. Állat!
Ami kérdést feltettél azt Pl:egy Kawa GPZ 1100 tulaja is feltehetné így:hogy mehet egy karbis ezres FZR fényévekkel jobban mint ez ami még köbcentiben is nagyobb? Mert más konstrukció.
Az a "karbis 900-as" egy ZX9-R ami iszonyú erős nagyon kemény fegyver,főleg rövidebb áttétellel mint a gyári és sokkal újabb fejlesztés mint az FZR,ne hasonlítsd össze csak a külsőségek alapján. (és a szívócsonkjaid sem teljesen nyitottak,hiába van megreszelve)
Az nyitottan 140 Le körül van de ha egy kicsit hozzányúltak akkor még több,viszont mondtam hogy a Sárga jelen állapotában jó hogy így működik,el kell fogadni hogy Ő nem lehet versenyképes az újabb fejlesztésű gépekkel (csak egy rakás pénz beleölésével,annak meg nincs értelme). Mondtam hogy most van benne kettes,motorozni lehet vele,használd és ne azon küzdjél hogy mit kell még átalakítani rajta és miért nem olyan jó mint az újabbak. Minél több pénzt öntesz bele,annál több fog elveszni,ahelyett hogy a következő géped árába menne bele.
Nyugodtság van.
Fényévekkel jobban menjen egy 900 karbis, m9int egy 20szelepes 1000es?
Jó lesz ez. Összerakom, lenyugszom, és edzek szeptemberre.
Persze, nekem nem kell, én az exupét raktam bele.