Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ez nem 1000res és nem yamaha.
Azé mert 450 körül már ilyenek is vannak:
1
2
Azt írja elöl még a gyári gumi van 53 éves gyári gumi
Vegyünk 1 példát a pannóniában ami szép állapotú mi kerül 200 e ft-ba.
Vagy az etz anno 26ft volt a corvinba akkor miért kérnek el 25év után 100ft ot érte
Me mé lacibácsi 400 ért árulja és ez honosítással 450 be megáll. De az állapota kíválló.
Ezt nagyon várom az utolsó megmozdulás brutál. . .
http://youtu.be/fKwjU_pSSW4
Szép egyébként.
Aszongya hirdetésbe, hogy ár alatt. Oszt még magyar papírjai sincsenek...
Hogy egyesek mennyire nincsenek tisztába az árakkal...
De most alapjáraton nem durrog a csőbe és egyenletes is 1200 eddig liftezett fel le.
Az enyim mindig így ment Nem elszegényedik, még sokat is kap, mert Zsolti jött mögöttem, azt mondja, fekete füstöl nagy fordulaton, az meg dúsat jelent (mikor jobban hajtottam, szipákolt is )
Viszont megy már 2000ről, torpanás nélkül. Nem is nyúlok hozzá most szezonban, majd ősszel baxom el addig jó így.
R.Gida ne biciklizz inkább motorozz mert
Iwiwen van fent 1 csomó kép róla. Keress rá írd be pupu és 1 farkasos kép van fent. És ott a mocim képekél.
Milyen képeket volt már fent 1 csomó. Ugyan úgy néz ki mint eddig. Kicsit kopott kicsit bibis de az enyém
Tegyél fel képet
Előbb csak azt hittem halucinálok. NEM NEM és NEM! Ez megy mint az 1000éves sólyom fénysebességgel. . . . . . . . . Szerintem most ez a legerősebb, legjobb, legszebb ezredes a brigádból . .
Ne járasd, húzzad a nyelét neki amíg lehet... lassan itt a tél, húzd amíg húzhatod!
Járatom a motort nincs most benzin folyás meghúzom megint 1 kicsit és meglátjuk.
Igen igen, na ez az ami az enyémből Nekem is hiányzik ha épp megy...hogy nem olyan erős, mint annó. Amint a karbit kipucoltam, leeresztő csavaroknál, annyival jobb lett alul 3-4 ezernél, hogy csak na. Öröm volt meg minden.
Gyerekek beszartam de nagyon. Összeraktam a vasat beállítottam a karburátort összes keverék csavar 2,5 ford suber közép állás.
Na megtáncoltatom a kicsikét gondoltam megvártam bemelegszik üzemi hőfok, nézem ereszt e valahol a benzin. Mentem 1 szoktató lazát és amit először észrevettem hogy 3-ba 4-be 3000nél nem rángat és dadog. Visszafelé volt ereszd el a hajamat és beszarás ég és föld a szétszedés előtt és utáni állapot. Megy húz mint az állat na ezt akartam érezni mikor megvettem kapaszkodnom kellett a kormányba mert úgy jártam volna mint az evok maci a jedibe frankón csúsztam hátra. De most észrevettem a bal 2es karbi alatt van valami kis benzin a blokkon és erős benzin szag. Szal tank fel és bekkuk alá.
Én annó 2 éve úgy vettem ezt a gépet, hogy okés legyen...még a ma kijött játékokat is úgy viszi, hogy az ajánlott is mindig zöld. 104.000 Ft-ért vettem boltból garisan mindenesen. C2D E8400 - Sapphire Radeon HD4850 GDDR3-as 512 MB-s, 2 GB CSX 1066 MHz-es memória dual chanell-be, és egy FPS 500-as táp és ez az egész egy Gigabyte EP45-DS3-as alapra építve. Ma, ez a gép nagyjából ennyiért vehető meg, ha vki ügyes, akkor 85-90 körül megkapja. Úgy gondolom 2010-ben, ennyi pénzért egy vadonatúj gép - amihez ugyan kell még monitor meg egér, billentyűzet, füles, stb. - amin futnak a mai játékok is és bőven nem minimum grafikán, nem sok pénz. Persze ha a legújabb játékokat is mind max grafikán akarjuk játszani, akkor nem elég egy ilyen gép, ennél jóval erősebb kell, ami nem 50-el drágább, hanem 100-al...az meg már jó sok pénz
Ez 1 nagy hazudás. Ez a gép (a minimum) ma kb 10-15 eFt. Ezen lehet, hogy elindul, de hogy jáccani nem lehet vele, az biztos...
ill. lehet, de nem akciót, hanem türelemjátékot

Sose a "minimumot" nézzétek, hanem az ajánlottat (abból persze lehet engedni picit)
Suzki GSF 1200 na ez egy király motor, csak kicsit drága.
Suzuki GSF 1200 hasidomos

Ez meg az utolsó képen király nagyon, az ára se vészes.
nesírjámáállandóan. Az huli meg az én dolgom!