ÉN 25 Nm-rel húzom meg először,aztán visszalazítom és meghúzom 3 Nm-rel. ( ) (körmös célszerszám kell a nyomatékkulcsra)
De mivel tartok tőle hogy Neked most épp nincs otthon ez a célszerszámod mert kölcsönadtad valakinek( ) ezért sima körmös kulccsal húzol rajta hogy szoros legyen,aztán visszalazítod az anyát és csuklóból érzéssel finoman meghúzod.(nem szabad erősen)
Nem muszáj felemelni az elejét.
Ábrus! Féktisztítóval áttöröltem a tárcsákat,és ,most már nincs semmiféle rángatás az elejében fékezéskor. A kormánycsapágy egy picit kottyan,mennyire szoktad után állítani? Gondolom emelve az elejét! Jól sejtem?Tényleg nagyon jó kis mocim van,hála Neked!
Nálam az 5,5-ös felnin, 170-es gumival le kellett szednem a féket a nyeregről, mert nem tudtam annyira felhajtani a hogy elférjen mellette a felni. Lehet keskenyebb felni mellett elfér.
Van valakinek ötlete, hogy homokba mit ültessek? ( valami gazféle, ami erős, és bírja)
A lényeg az lenne, hogy a homok ne porozzon, kocsi ne akadjon el...
Ja, és a beton nem növény ! ! ! !
Ne haragudj kedves fórumtárs hogy ezt mondom de azért mert Te nem értesz hozzá az nem azt jelenti hogy a konstrukció rossz.
Ezzel a "szétbarmolom" művelettel meg jól megmutatod neki,igaz? Lehet hogy Neked tényleg a szalonból kellene motort venned.
Az enyém is megy!
Újra boldogságos fzr tulajdonos vagyok!Nem tom mitől de magától megjavúlt a paripa
Lehet az eladás vagy a gyufával való fenyegetőzés?
Nem birta a lelki terrort tovább és mosmá engedelmes rabszolga
A kereket nem árt ha középre teszed vissza,és ezt nem tekergetésszámolással a legjobb sztem megoldani.hanem a villán 2 oldalt lévő beosztásokat figyelni + tolcsi mércsi
Ne aggódj ,ne görcsölj,ha van emelőd kb 5 perces téma.A laza petting jó,de a nagyon elnyújtott előjátékból utánna semmi sem lesz
ezt még az asszonyod is tudja
Na ez érthető volt így. köszi.
Gondolom érdemes számolni a láncfeszegetőn mennyit tekerek, mert akkor ugyanoda tudom visszaállítani, és ugyanolyan feszes lesz a lánc... Ugyi
Elvileg küldtem neked e-mailt!Örülnék ha segítenél!