Az sem megy olyan könnyen, én majd fél évig jártam így a mocival.
És nem a fékkel volt a fő bajom, hanem az olaj hiánya miatt iszonyatosan labilis lett az eleje. Folyamatosan úszott kifele a kanyarból.
Jaja ma kihoztam a kicsikét 3 hét után és meghajtottam 1 kicsit a telóolaj folyás most már nem vicces, eddig és ne tovább míg nincs megcsinálva nem megyek. De jó volt 1-2 padló tiltás -3 lájtos 6000. De megint elfelejtettem mekkora motorfék van itten a lábam között. 3-2 laza 2-1 táncolós csúszkálós és kurva jól kanyarodósra sikerült a seggét kitolta jobbra és balra lefordultam az utcánkba áááá tiszta sbk élmény volt.
Tudom, de addig még sok minden történhet, az is lehet, hogy holo emléknap lesz, és nem forgatnak, vagy valami tech error közbejön, és csúsznak, de ezt én magyarázzam Neked?
A legtöbb 1000resen a jobb kormánycsutka forog, azzal tudod beállítani, mennyire menjen innentől nincs miről beszélni, aki hülye, meg tud halni egy robogón is.
Nekem nem a motor hányt be hanem a vezetőség meg a mocskos imperialista amcsi disznók és a kék fehér lobogós 6ágú csillagos disznók. Mert forgatnak és nem engednek el visszamondták a szabimat.
Akinek behány a motorja, az jöjjön másképp - végülis nem a motorok találkoznak, hanem a gazdáik Elhozunk benneteket a vasútállomásról, csak sisak legyen.
Este serike mellett lehet a legjobban tapasztalatot cserélni..
Amilyen szarok azok, nem lenne elég. Szerintem meghalt tényleg valamelyik henger. Mindegy, nem rágom Magam ezen most. A videó kommentek viszont kicsit felb@sznak.
Más. Mentem az R6-al és ezt minden 600-as és 1000-es FZR-esnek mondom: HÜLYÉK VAGYTOK BAZDMEG? hát ez annyira durva, hogy kibaszott durva. Komolyan mondom, amint levettem a szaros alsót, elgondolkoztam kicsit és rájöttem nem kéne. Konkrétan meghalnék vele...elkapna a gépszíj és pákk. Úgyhogy jó ez a kis 250-es Nekem, nem kell erősebb...Ja és lehet mondani, hogy betoji vagyok..
Jajj srácok...Én leiratkozom a találkáról. Meg csináltam egy hő álló alátéttel faszán az exup-ot, összeraktam. Beindít, hú bazmeg milyen hangja van, valami itt nem klappol, ez csak 2 henger kb. lájtos nyélgáz hopp visszajött a régi megszokott szép mély duruzs. Na mondom, azt hittem már van valami. Megcsináltam szépre brigéciol-al a láncot, kicsit hagytam állni, had dógozzon, majd gurultam egyet, hogy majd ne a lepucolt felnire verje ki a retket. Minden pöpec, tök jól ment a masina. Eddig okés is volt, csakhogy...mondtam barátomnak, hogy na üljön föl, nézze meg R6-hoz képest. Pöcröf indul, viszont erő sehol és idióta mély hang...vidit nem csináltam, már így is túl sokszor megkaptam, hogy adjam el, vegyek motort, stb. Szerintem egész konkrétan igaza volt a Lacinak, kampó teljesen valamelyik henger...remélem csak 1...de persze az is lehet, hogy beköpte a gyertyát...nem tudom, nem is érdekel most. Az exup kész, a pénz most ételre amúgy is jobban kell...szóval Velem ne számoljatok szerintem, ha csak nem történik isteni csoda, akkor Én az idei talit kihagyom
Sajnos előrébb nem nagyon tudom pakolni nagyobb átalakítás nélkül, mert a két oldalsó konzolt hátul-középen össze kellene kötni (középső kép), ez meg nem akarom hogy a sárvédő alá lógjon
Ha egyedül motorozol,utas nélkül,akkor tedd a dobozokat minél előrébb,úgy hogy téged még ne akadályozzanak.Nekem 60 literes van hátul,egyszer megpakoltam,megemelte az elejét,és 60-as tempónál már úgy szitált az eleje,nem tudtam gyorsabban menni.Ezért először mindig tanktáskába pakolok,aztán hátulra,így a súlypont középen marad.
http://youtu.be/I7HahVwYpwo