Keresztrejtvény: Belőttem a múltkor a karbit. Pöpec lett, de most meg elejti az alapjáratot. Forog 1000- 1200, azután hopp 500. Gáz után néha beáll, de elég soxor leejti. Ötletek? Ja ha fentebb hajtom, fennnmarad2000en
Belepakoltam az FZR hátulját a vasba, csak a kerékcsapágyak keresztebe is jártak. A 6304-es helyett tettem bele 6204-est, meg egy perselyt esztergáltattam bele, mert az utóbbi nem 52mm hanem csak 47mm, és 1mm-rel keskenyebb is. Ezekhez kellett az axiál csapágy perem ami pont 1mm.
A hidraulikus féklámpa kapcsoló is a héten jött meg, mert az eredeti nem fér el. És mivel a szabadban szerelgetek a héten nem tudtam csinálni.
Vettem egy Hepco-Becker oldaldoboz párt, tartóval, ami Hondán volt, most kicsit át kell alakítanom az FZ-re. Dióhéjban ennyi.
Nem mondom hogy nem kellene még költenem rá, de elsősorban csak idő kérdése a dolog.
Sütünk este valamit. Ha főzni akarunk, 1 valaki kiesik. Nemá. Motorozunk, és bemegyünk vakami üzletbe oszt veszünk vacsiravalót, meg innivalót. Ez így tiszta. Nem?
Még neki kell állni a kerékcsapágyak hézagolásának. Vettem két axiál csapágy gyűrűt, csak a távtartó mellé kell tenni, és ha jól számolok elég lesz. A Hepco doboz konzolok átszabása, ezekre az index felhelyezése. Meg egy csomó apróság vissza van.
én is ha lesz rá keret mert az én menésem még kétes sajna most 2 hét alatt 100 ropit kikel termelnem aztán rá 2 hétre megint kb 50 et és ezen felül élni is kéne (ezek sajna nem halaszthatok)
A hidraulikus féklámpa kapcsoló is a héten jött meg, mert az eredeti nem fér el. És mivel a szabadban szerelgetek a héten nem tudtam csinálni.
Vettem egy Hepco-Becker oldaldoboz párt, tartóval, ami Hondán volt, most kicsit át kell alakítanom az FZ-re. Dióhéjban ennyi.
Nem mondom hogy nem kellene még költenem rá, de elsősorban csak idő kérdése a dolog.
Meg azt hogy végre egyben legyen a mocim.
Talán a hétvégén nem ázik be a "műhelyem", és végre érdemben tudok dolgozni rajta.