tolnában van egy bowden gyár 10 méter 1500 forint és olyan mint a gyári japán bowden belsö ( fonot és most hirtelen nem tudom hogy 1 es vagy 1.25 ös már nincs kedvem kimenni a garázsba
mert a sima bowden nem tudja olyan puhán felvenni a kicsi kör alakot mint a fonot és ennek a servo átétel isza a levét forgasd meg a servot kézzel ugy ,hogy ki van akasztval a bowden és ha lesznek olyan részek ahol átugrik akkor már rossz sajnos
csak vigyázz hogy csak fonot bowdent használj mert kinyirja servo motor átételét a sima bowden és csak ugrál és nem mozgatja ugy ahogyan kell ( nem ez lehet a baj nálad ?)
a zárási pont ? nem tudom megvan e még a müanyag fedél álltalában már mire ide magyarországon hozzánk érnek ezek a motorok addigra nincs rajta szoval a lenti villát amit mozgat azon van egy kis + villa na az hátra felé áll és középen van akkor zárval van ( ha a hátso kerék felé néz ) de ha leveszed a bowdeneket akkor érzni fogod hol zár na onnan kb fél max 1cm-el legyen alapjáratnál
Tudom hogy nem látogatom sokat a fórumot meg nem vagyok aktív tag de most mégis el kellene egy kis segítség!Tegnap lemostam a gépet jó alaposan semmi gond nem volt vele elindult minden oké, aztán elindítottam ma is és rögtön az első perc után bekapcsolt a ventilátorja nem tudtam hova tegyem aztán egy 5 perc után le is állt majd mondom jól van akkor vissza rakom a motort a helyére visszaraktam állt a gép mág vagy 15 perce és csak úgy hip hop bekapcsolt a venti itt már kezdett gyanús lenni a dolog aztán kiszedtem a biztit elíndítottam a motor felmelegítettem majd beraktam a bizitit leállítottam a gépet majd 5 perc után a venti is kikapcsolt azt hittem helyre állt a dolog ez délután 5 kor volt ma és ahogy ezt a bejegyzést el kezdtem volna írni a fórumra apám szól fel hogy GYEREK MEGY A MOTOR VENTILÁTORJA MOST KAPCSOLT BE! NA EZ MITŐL LEHET?Tehát durva 5 óra elteltével csak ugy magától bekapcsolt mi lehet ez? KÉRLEK SEGÍTSETEK!?
mi legpuskaval es petardaval nyomtuk a real doom-ot.anyamek orultek neki.amugy apamtol tanultam,o seggbe lotte a haverjat gyerekkoraban.jo csaladbol szarmazom
ja és utolso sorban érdemes kb pár havonta ránézni mert elálitodik magátol is és elég teljesitmény csökenést bir okozni és még egy ennyi éves vasnál mint én is csináltam neki uj bowdeneket rendeletem bowden gyárbol fonot bowdent és abbol forrasztottam csak alul nem lehet forrasztani mert kiolvad nyáron a dugoban csak sajtolni jó
az hogy zörög sajna valoszinü ,hogy ki van kopval neked is a persely mint nekem meg még vagy kb 10 ből 9 nek betegségük sajna de hallottam hogy a suzukinál is meg az ujabb yamaháknál is zörög ugy 8-10 év mulva
állitani meg a servo motor nál lehet mind kettö bowdenen van egy állitó avval kell belöni ja és ne legyen teljesen feszes hagyál egy 2-3 mm letyegést neki mert különben kinyirogatja bowdeneket kb 2-3 honaponta
na szoval exup nagyon jó dolog sok bajal nekem speciel a legjobb beálitás mert sokat baszkuráltam vele ,hogy alapjáratnál kicsit nyitval van nem zárval de az akicsi kb fél és 1 cm közt van a zárási ponttol
No jóccak!
Tudom hogy nem látogatom sokat a fórumot meg nem vagyok aktív tag de most mégis el kellene egy kis segítség!Tegnap lemostam a gépet jó alaposan semmi gond nem volt vele elindult minden oké, aztán elindítottam ma is és rögtön az első perc után bekapcsolt a ventilátorja nem tudtam hova tegyem aztán egy 5 perc után le is állt majd mondom jól van akkor vissza rakom a motort a helyére visszaraktam állt a gép mág vagy 15 perce és csak úgy hip hop bekapcsolt a venti itt már kezdett gyanús lenni a dolog aztán kiszedtem a biztit elíndítottam a motor felmelegítettem majd beraktam a bizitit leállítottam a gépet majd 5 perc után a venti is kikapcsolt azt hittem helyre állt a dolog ez délután 5 kor volt ma és ahogy ezt a bejegyzést el kezdtem volna írni a fórumra apám szól fel hogy GYEREK MEGY A MOTOR VENTILÁTORJA MOST KAPCSOLT BE! NA EZ MITŐL LEHET?Tehát durva 5 óra elteltével csak ugy magától bekapcsolt mi lehet ez? KÉRLEK SEGÍTSETEK!?
Nem tudom ultras ellenségei elég éberek és gyorsak voltak-e.