Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor meg tök mindegy hogy melyik tank lesz üres nem?
Nem látom a giro végét
Ja és ezt hogy tankolod majd ha a kicsire se adott benzinpénzt. . .
Puhítsad Sanya . . .
Megértem ,egyébként tényleg jó ajánlat és olyan helyről vennéd ami megbízható. Az olajfogyasztásról annyit hogy az exup valóban hajlamos rá ha kicsit kopott és hajtják(konstrukciós oka van)a régebbi viszont nem.(abban még volt anyag )
A népítélet meg,hát nem vagyunk egyformák,legyen elég ennyi.
Igen, én is azt hiszem jó választás lesz! Sztem meg fogom tudni venni, még kell egy pár óra, a zasszonyt puhítani kell. De semmiképp nem akarom elkiabálni,nagyon, nagyon tetszik! Gyönyörű hangja van, nem füstölög még hidegen sem. Olvasgattam a népítéletet, hááát ott van 1-2 írás, és bizony nem mindig pozitív dolgokat írnak. Az olajfogyasztásról meg csak annyit, nem hallottalak panaszkodni benneteket hogy bármi gond is lenne a gépekkel. Az én kis frézim nem fogyasztja az olajat, mondjuk 1000km alatt nem csökkent a szintje. Meg aztán ha kell bele, majd tölt az ember. Minden esetre sztem vasárnapra meg lesz a válasz. Jó lenne.
Hehe akkor ma kapol mert megyek a mamut felé. peace .
Reggelt huszarinák. Lassan irány a meló...jee
Jó reggelt. Csodálatos napra ébredtem jönnek a németek délután Pestre és lesz 1 kis party na nem ilyen hanem, . Megyek reggel remélhetőleg vásárolok ezt azt a motoromhoz szimeringet, tükrüt, eü, csomagot, biztiket. Este leszek ha minden igaz és nem leszek a kaptárba. Peace .
Lehet jönni .
.Az szép a Sanyi szerelme.
Látod azt a zöld csatlakozót? Na ez csak példa:ha egy ilyen azon az ágon telefolyik vízzel akkor ott záródhat az áramkőr a gomba ELŐTT és menni fog a ventid.(húzd szét és szárítsd ki és jó lesz)
Mint írtam semmi gond,ez beázás lehet a hűtősapka melletti kapcsológombán(ha jól sejtem a Tiéden is ott van)
vagy vezetéksérülés/becsípődés ugyanezen az ágon.(ha lehúzod a két vezetéket a gombáról és összeérinted a két sarut akkor forogni kell a ventilátornak,nézd meg hogy melyik szálon van feszültség és azt kövesd végig hogy nincs-e megsérülve és nem ér-e össze valahol a gomba másik vezetékével)
azért kapcsol be,nem győzi kiszárítani magát
nem semmi ilyen direkt kapcsolót nem raktam rá pedig tervezgettem de nem lett belőle eddig semmi!
NEM ÉRTEM mitől csinálja mikor felmelegszik a víz és bekapcsol a ventilátor de leállítom a motort a venti ugyan úgy megy majd egy idő után kikapcsol de eddig tökéletesen működött semmi gond nem volt vele ilyen gyárilag, de most csak úgy magától full hidegen gondol egyet és start beindul! Ezt tegnap óta csinálj amikor is alaposan lemostam!
Nálam leáll ha lekapcsolom a gyújtást,bordányi felvonuláson is bekapcsolt,aztán rajta is hagytam leállás után még gyújtáson,hogy vissza tudja hűteni.
Az áramkőr úgy néz ki hogy a pozitív csak a gyújtás bekapcsolása után megy a gombához és ha a gomba átad akkor megy tovább a feszültség a ventilátorhoz alapesetben. Mivel ez 99,6% hogy belpiacos 400-as ezeknél (gyárilag) előfordulhat hogy közvetlenül a gombára megy a feszültség és független a gyújtáskapcsolótól így viszont már beázhatott a gombánál is és a ventilátor csatlakozójánál is a tank alatt.(ilyenkor megeshet hogy összeég az érintkező a csatlakozóban ezért nem tanácsos így hagyni)
Kérdés még hogy lett-e felszerelve kézi ventilátorkapcsoló,mert ha igen akkor ott is beázhatott)
nincsen egy direkt kapcsolo felszerelve rá és ugy van bekötvel ,hogy állandóan áram alatt van mert már láttam olyant hogy gyujtás nélkül is belehetett kapcsolni a ventit mert esetleg beázhatott és igy bekapcsolgathat ez csak egy gondolat
Érdekes,mert kikapcsolt gyújtásnál a venti se kap feszültséget,ha zárlatos a hőkapcsoló,akkor se mehetne.Attól félek meg van buherálva a hűtésvezérlésed.
nem is kell köszi ez is sok segítség