Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

700-éer keró? Nekem a kocsi volt annyi.
láttam már ! Mutattam is asszonynak, vegyük meg. Kell ez !
Egyébként SÜRGŐSEN szedd le a hirdetést ! Tudd mekkora ideg jött belém, mikor kocsit kerestem, és a felhívott 5 ótósból, már csak 1 mondta, igen megvan még. Qva bosszantó.
Az nem kényelmetlen tekerés közben, hogy a segged szinte magasabban van, mint a vállad? Sokan a speedmotort is azért nem bírják, mert nagy súly esik a kézre.

Figyu, egy 700 ezres bicikli télleg jobb, mint egy 350 ezres? Nekem már ezek a 2-300 ezresek is igazi hájteknek tűnnek..
http://www.hasznaltauto.hu/motor/mz/mz_etz-3784008
akkor nem volt ciki, azt megúsztam
Hát igen! Nem egyszerű dolgok ezek! Az ember amikor felkel nem fáj semmi,de jön az este és vége mindennek! Folyik a pisi !
nekem így robessza volt meg, csak én álltam lámpánál
Az öreg biztosítója fizetett mert kihívtam a yardot. Egyébként fékezés nélkül 55-el talált el,és onnan volta féknyom mikor becsapódtam a motorháztetőre. Kifejeltem a szélvédőt hanyatt helyzetbe, és repültem még 16 métert. Akkor is nagy szerencsém volt.
Rám nagyon vigyáz valaki!
Nem tudom, így volt egyben rajta valahol. Mert ez is csak úgy lógott a többi bisz-basz mellett. De lehet rejtett gyújtás, vagy bezinpumpa kapcsoló.
durvicsek
Az enyém csak hobbi gép volt, és 70e huf, a fél motor árát kaptam érte.
Az komoly nagyon lábtekerentyűre is van biztosítás.
Fele karbon, és a biztosító finanszírozta amikor ellecsózott egy vén szivar!
Ja ez is 3 állású de mi az a kapcsoló?
Beteg vagy mondom én 680guriga 1 tekerős vasdarabért
de szép
Nekem a vázhoz van rögzítve kötözővel mert kiszakadt a menet a vázból mikor borultak de nekem nem elektromos kapcsolású van hanem sima 3 állású.
Nézd meg az enyémet! Ebből vettem a mocimat! Ezzel versenyeztem. Annó 680000ft volt. (2008)
Köszi!
Tényleg nem rossz. Majd meglássuk hogy muzsikál. Az elejét szerintem még nem szabom át, előbb lekoptatom róla a gumit.
Az törött indexekkel nem foglalkozok egyelőre, mert a 4-ből 3 már ragasztott. Majd a doboztartóra fogom feltenni az FZR kisebb indexeit. Meg elöl is van meló. A visszapillantók is mennek át az FZr-ről, meg itt porosodik a polcomon egy szépséges új kék plexi.

A benzincsapra valami tipp esetleg? Megnyugtató lenne ha rendelkeznék tartalékkal. Mert a régi gyakorlatilag direktbe volt kötve, mivel letörött a fülecskéje.
Titkon sajnálom, hogy eladtad. Ugye nem kótyavetyélted el olcsón?
Hír: a HTC Wizerd-ra sikerült felrakni a WindowsMobil 6 -ot.
nagyon fasza segge lett neki
Már nagyjából egyben van a gép, de még rengeteg apróság van vissza. Az esztergályos jó munkát végzett. Megvan a persely a himba tengelyére, meg a keréktengely is fel lett hegesztve, és újra vágva rajt a menet. A himbarendszert simán összetoltam, az eredeti taggal, és kutyacsontokkal. Az előfeszítést visszavettem kicsit, de ez majd menet közben derül ki hogy milyent kíván a gép. Érdekes módon a féknyereg csak szemre ua. mint az FZ-é. Sajnos az FZR-ét kell használnom, mert a támasztófelületnél van kb. 1,5mm eltérés, és beleér a tárcsába a cucc. Az Fzr-é viszont kicsit ragad, ezt majd meg kell javítóznom. Vagy kpl. átpakolom az FZ fékjéből a cuccot bele. De ezt nem szívesen. Sajnos 1-2 madzagot még újra kell forrasztanom. Az FZR-ről leszedtem egy tartalékos üza csapot most azon filózok, hogy hova a bánatba tegyem fel. A váltókar szimering simán bement a helyére, talán jó is lesz.
Meg a Hepco dobozoknak a tartóját kell átszabni az FZ-re. Szerintem nem lesz nehéz, de szeretném szépen megoldani.
Ez a mi házunk előtt készült,az SX4 meg az utánfutó apámé.
Elvittük Érdre és nem hoztuk vissza.
Ezentúl gombaszedő és vadászmotor lesz a Mátrában.
Egy 60 körüli nagydarab elég lóvés ember akar múltat idézni,30 éve volt egy Simson Starja és azóta semmi. (bár áll egy sport Mazda a garázsban)
Odavittük levettük beindítottam nagy nehezen rávettük hogy próbálja ki (elment az utca végéig meg vissza) mondta hogy akkor rendben is van írjuk meg a papírokat.
Annyit kért hogy adjam le a rendszámot és vonassam ki végleg a forgalomból.
Szó nélkül fizetett és kész. Megvitattuk az élet dolgait egy kávé mellett és rendben is voltunk.(nagyon jó fej volt)
Kérdeztem hogy miért pont ezt nézte ki a nyolcvanvalahány közül,erre közli hogy ez volt normálisan hirdetve,nem volt semmi olyasmi hogy ez milyen király gép meg a többi hülye rizsa.
-Jóska! (utálom ha így szólítanak) Maga azt mondta hogy minden rendben van a motorral és én ezt már a telefonban elhittem magának. Én nem értek hozzá de megbízom önben. Köszönöm hogy elhozta nekem.
Basszus köpni nyelni nem tudtam hogy létezhet ilyen 2010-ben Magyarországon.
Néhány alkatrész megmaradt belőle,ha esetleg kell valakinek jelképes összegért elvihetők.
na az meg biztos akart lenni
Az biszos buznyák volt és még élvezte is.
Egyrészről a bringás naciban van egy ki bélés. (Nem a záróizmok miatt) Másrészről, ezen nem úgy ülsz mint egy montin, igazából a nyereg csak támaszt. Volt valamelyik túrdefranc-on hogy az utolsó nap az elizé-n mentek x kört, és az elején az egyik tagnak eltört a nyeregcső, ha jól emlékszek simán lenyomta a távot, de nem lehetett kellemes.
emre hogy haladsz az átalakítással?