láttam már ! Mutattam is asszonynak, vegyük meg. Kell ez !
Egyébként SÜRGŐSEN szedd le a hirdetést ! Tudd mekkora ideg jött belém, mikor kocsit kerestem, és a felhívott 5 ótósból, már csak 1 mondta, igen megvan még. Qva bosszantó.
Az nem kényelmetlen tekerés közben, hogy a segged szinte magasabban van, mint a vállad? Sokan a speedmotort is azért nem bírják, mert nagy súly esik a kézre.
Figyu, egy 700 ezres bicikli télleg jobb, mint egy 350 ezres? Nekem már ezek a 2-300 ezresek is igazi hájteknek tűnnek..
Az öreg biztosítója fizetett mert kihívtam a yardot. Egyébként fékezés nélkül 55-el talált el,és onnan volta féknyom mikor becsapódtam a motorháztetőre. Kifejeltem a szélvédőt hanyatt helyzetbe, és repültem még 16 métert. Akkor is nagy szerencsém volt.
Rám nagyon vigyáz valaki!
Köszi!
Tényleg nem rossz. Majd meglássuk hogy muzsikál. Az elejét szerintem még nem szabom át, előbb lekoptatom róla a gumit.
Az törött indexekkel nem foglalkozok egyelőre, mert a 4-ből 3 már ragasztott. Majd a doboztartóra fogom feltenni az FZR kisebb indexeit. Meg elöl is van meló. A visszapillantók is mennek át az FZr-ről, meg itt porosodik a polcomon egy szépséges új kék plexi.
A benzincsapra valami tipp esetleg? Megnyugtató lenne ha rendelkeznék tartalékkal. Mert a régi gyakorlatilag direktbe volt kötve, mivel letörött a fülecskéje.
Már nagyjából egyben van a gép, de még rengeteg apróság van vissza. Az esztergályos jó munkát végzett. Megvan a persely a himba tengelyére, meg a keréktengely is fel lett hegesztve, és újra vágva rajt a menet. A himbarendszert simán összetoltam, az eredeti taggal, és kutyacsontokkal. Az előfeszítést visszavettem kicsit, de ez majd menet közben derül ki hogy milyent kíván a gép. Érdekes módon a féknyereg csak szemre ua. mint az FZ-é. Sajnos az FZR-ét kell használnom, mert a támasztófelületnél van kb. 1,5mm eltérés, és beleér a tárcsába a cucc. Az Fzr-é viszont kicsit ragad, ezt majd meg kell javítóznom. Vagy kpl. átpakolom az FZ fékjéből a cuccot bele. De ezt nem szívesen. Sajnos 1-2 madzagot még újra kell forrasztanom. Az FZR-ről leszedtem egy tartalékos üza csapot most azon filózok, hogy hova a bánatba tegyem fel. A váltókar szimering simán bement a helyére, talán jó is lesz.
Meg a Hepco dobozoknak a tartóját kell átszabni az FZ-re. Szerintem nem lesz nehéz, de szeretném szépen megoldani.
Ez a mi házunk előtt készült,az SX4 meg az utánfutó apámé.
Elvittük Érdre és nem hoztuk vissza.
Ezentúl gombaszedő és vadászmotor lesz a Mátrában.
Egy 60 körüli nagydarab elég lóvés ember akar múltat idézni,30 éve volt egy Simson Starja és azóta semmi. (bár áll egy sport Mazda a garázsban)
Odavittük levettük beindítottam nagy nehezen rávettük hogy próbálja ki (elment az utca végéig meg vissza) mondta hogy akkor rendben is van írjuk meg a papírokat.
Annyit kért hogy adjam le a rendszámot és vonassam ki végleg a forgalomból.
Szó nélkül fizetett és kész. Megvitattuk az élet dolgait egy kávé mellett és rendben is voltunk.(nagyon jó fej volt)
Kérdeztem hogy miért pont ezt nézte ki a nyolcvanvalahány közül,erre közli hogy ez volt normálisan hirdetve,nem volt semmi olyasmi hogy ez milyen király gép meg a többi hülye rizsa.
-Jóska! (utálom ha így szólítanak) Maga azt mondta hogy minden rendben van a motorral és én ezt már a telefonban elhittem magának. Én nem értek hozzá de megbízom önben. Köszönöm hogy elhozta nekem.
Basszus köpni nyelni nem tudtam hogy létezhet ilyen 2010-ben Magyarországon.
Néhány alkatrész megmaradt belőle,ha esetleg kell valakinek jelképes összegért elvihetők.
Egyrészről a bringás naciban van egy ki bélés. (Nem a záróizmok miatt) Másrészről, ezen nem úgy ülsz mint egy montin, igazából a nyereg csak támaszt. Volt valamelyik túrdefranc-on hogy az utolsó nap az elizé-n mentek x kört, és az elején az egyik tagnak eltört a nyeregcső, ha jól emlékszek simán lenyomta a távot, de nem lehetett kellemes.
Egyébként SÜRGŐSEN szedd le a hirdetést ! Tudd mekkora ideg jött belém, mikor kocsit kerestem, és a felhívott 5 ótósból, már csak 1 mondta, igen megvan még. Qva bosszantó.
Figyu, egy 700 ezres bicikli télleg jobb, mint egy 350 ezres? Nekem már ezek a 2-300 ezresek is igazi hájteknek tűnnek..
Rám nagyon vigyáz valaki!
Az enyém csak hobbi gép volt, és 70e huf, a fél motor árát kaptam érte.
de szép
Tényleg nem rossz. Majd meglássuk hogy muzsikál. Az elejét szerintem még nem szabom át, előbb lekoptatom róla a gumit.
Az törött indexekkel nem foglalkozok egyelőre, mert a 4-ből 3 már ragasztott. Majd a doboztartóra fogom feltenni az FZR kisebb indexeit. Meg elöl is van meló. A visszapillantók is mennek át az FZr-ről, meg itt porosodik a polcomon egy szépséges új kék plexi.
A benzincsapra valami tipp esetleg? Megnyugtató lenne ha rendelkeznék tartalékkal. Mert a régi gyakorlatilag direktbe volt kötve, mivel letörött a fülecskéje.
Hír: a HTC Wizerd-ra sikerült felrakni a WindowsMobil 6 -ot.
Meg a Hepco dobozoknak a tartóját kell átszabni az FZ-re. Szerintem nem lesz nehéz, de szeretném szépen megoldani.
Elvittük Érdre és nem hoztuk vissza.
Ezentúl gombaszedő és vadászmotor lesz a Mátrában.
Egy 60 körüli nagydarab elég lóvés ember akar múltat idézni,30 éve volt egy Simson Starja és azóta semmi. (bár áll egy sport Mazda a garázsban)
Odavittük levettük beindítottam nagy nehezen rávettük hogy próbálja ki (elment az utca végéig meg vissza) mondta hogy akkor rendben is van írjuk meg a papírokat.
Annyit kért hogy adjam le a rendszámot és vonassam ki végleg a forgalomból.
Szó nélkül fizetett és kész. Megvitattuk az élet dolgait egy kávé mellett és rendben is voltunk.(nagyon jó fej volt)
Kérdeztem hogy miért pont ezt nézte ki a nyolcvanvalahány közül,erre közli hogy ez volt normálisan hirdetve,nem volt semmi olyasmi hogy ez milyen király gép meg a többi hülye rizsa.
-Jóska! (utálom ha így szólítanak) Maga azt mondta hogy minden rendben van a motorral és én ezt már a telefonban elhittem magának. Én nem értek hozzá de megbízom önben. Köszönöm hogy elhozta nekem.
Basszus köpni nyelni nem tudtam hogy létezhet ilyen 2010-ben Magyarországon.
Néhány alkatrész megmaradt belőle,ha esetleg kell valakinek jelképes összegért elvihetők.