Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bő 2 óra Dodorból? Hülye vagy? Azt nem lehet kibírni...
Harisnyakötőnek hívom,még ki nem cseréltem a kopott villaszárat meg a szimmeringet,és is kötögettem rá,meg cserélgettem,mert tavaly nyáron már nagyon folyt.A Pap-szigeti kempingben még ki is folyt kicsi,mert nem cseréltem időben,egy kicsit takarítani kellett utána,de nem vették észre.
Megcsinálta gyönyörűre,aztán felment a GW-fórumra dicsekedni vele,csak ott kigúnyolták a csupán négy henger miatt,erre duzzogva eladta.Józsinak is női lelke van.
Hát a gyári 41mm-es, szóval ez a csökkentett súrlódású mondjuk 42,38-os lehet.
De a forgalmiban milyen?
Ez milyen méretű szimmering lehet?
Enyém 91-es meg 87-es...
Itt van elég jól kifejtve. (mlas meg se kísérelje, nagyon hosszú)
http://youtu.be/tNl_78mE3-g
Persze hogy kib&sztak, mert nem mondtad előre hogy te szélsőségesen kormánypárti vagy, csak félszegen odaálltál hogy jöttem vizsgázni. (ha tudták volna, még pontot sem vontak volna le!)
Csövié 98-as, akkor már nem is volt FZR, pláne nem ilyen lámpás. A 3Le meg független a színtől. A Yamaha (és a többi márka is) meg annyit tud mondani bármilyen 10 évnél öregebb gépre, mint amit Csövi is írt. Engem is konkrétan elhajtottak a vezérképviselettől (Yamaha Hungária szerviz részleg) anno, mikor mentem műszaki adatok miatt érdeklődni az XS250-hez 95-ben "ilyen öreg csatalovakkal nem foglalkozunk, kell venni egy javítási könyvet és megnézni" Akkor volt a gép 17 éves.
Később próbálkoztam a Hondánál a Goldwing miatt (pedig az azért eléggé ismert) "keresni kell valami specialistát, aki foglakozik ilyenekkel, az biztos tud pár dolgot mondani, vagy esetleg ilyet javítani"
Aztán itt: http://www.gold-wing.hu/goldwing-2012 meg a dolog lényege, hogyha kiderül, hogy nem vagyok vastag vállalkozó, vagy valami celeb buzi 1,8-as vagy minimum 1,5-ös GW-gel, akkor már nem is vagyok ügyfél. (a beszélgetés után szívesen a falhoz qrtam volna a telefont, úgy kiakasztott)

Szóval sok mindenre ne számíts.
Aztán kib@sztak az OT vizsgáról is mert nincs benne motorszám
Arra kíváncsi vagyok mit mondanak a Yamaha szalonban. Én Érdre mentem amikor a 750-et veteránozni akartam és szerettem volna egy igazolást hogy ezekben nincs motorszám csak motor kód. Olyan hülyén néztek rám hogy akár a helyi hentessel is beszélgethettem volna kár volt olyan messzire menni. Annyit tudtak tanácsolni hogy a Yamaha Európát keressem meg akik a kontinensre hozzák a motorokat.
Aha.
Na igen. Az évjárat 1991-1993. Típuskód a legtöbb ilyen színű példány esetében a 3LE. Bonyolult dolog ez, holnap beugrok Palotán a Yamaha szalonba és megpróbálom kideríteni a lehető legtöbbet. Ők azért hozzáférnek elég sok dokumentációhoz. Annyit már tudtak mondani hogy a gyári matrica szettet elméletileg meg tudnák rendelni de rohadt drága lenne.
Köszi a eddigi segítséget.
A neve az, csak az a baj, hogy ez baromira általános a Yamahánál. Mindegyik fehér ebben a korosztályban Silky White (SW) a kék meg Dark Yamaha Blue (DYB) vagy csak simán Blue (B) de amit te szeretnél, abban még van ezüst is. (évek óta túrjuk itt a gyári színeket, de eddig semmi eredménnyel)
Csövi kék-fehér gépének ugyanezt a szín nevet hozza, de konkrét festék színkód nélkül semmit sem ér. (az meg sajnos nincs meg sehol)
Amúgy amit linkeltem tegnap, az ezt hozza neked, bár az évjárat persze nem pontos: https://www.colorrite.com/wiza...
Tudom mi az a VIN szám, viszont az általában az usa, kanada, ausztrál piacra gyártott gépeken van. Ez itt pl. a Goldwing száma, ami meglepő módon megegyezik a vázszámmal.(kép) https://www.faxvin.com/order/r...

Eddig egyik FZR-en sem láttam ilyet (szinte mind svájci vagy német volt, csak Poti 250-ese volt japán belpiacos, de azon még motorszám sem volt) de a többi motoromon sem volt az elmúlt 30 évben. (a GTR-en sincs, pedig ez tele van mindenféle kódos matricákkal, csak hát ez pl. belga piacra ment)
Az USA-ban eladott GTR-eken (ugyanilyen mint az enyém, csak ott Concours néven fut) van VIN szám, de az ugyanaz mint a vázszám. (több mint 10 éve üzemelek amerikai Goldwing és GTR fórumokon)
Viszont sikerült legalább a fényezési minta nevét kiderítenem, ami nem más mint a "Silky White/Blue". Matrica szettet még nem találtam hozzá. Beszéltem egy dekorossal, nem vállalja mert túl bonyolult (neki). Azt mondta hogy nem tudja úgy síkban megszerkeszteni hogy utána térben jó legyen...
A VIN szám nem mindig a vázszám. Az FJ1200-on is van külön VIN, máshol mint a vázszám. Álltalában egy platnin van, és 17 karakter.
(bár az is igaz, hogy a blokkját csak ketten tudtuk feltenni az asztalra)
Megfordult már a fejemben hogy kéne venni egyet és szépen megcsinálni idom nélküli cruisernek. (ismerem is, meg lenne pár ötletem)
Annyira szépen, selymesen járó blokkal még egy motorban sem találkoztam. (kivéve a nagyobb, 6 hengeres GW-k)
Látod, hiába beszéltem, hogy ne add el az ta jó kis GW-t... ha meglenne, most kenhetnéd mazdabordóra
Csak ott a hiba, hogy az 10 éve még nem volt a Csodabordó (2013-tól jött) csak metálpiros. (nekem is nagyon tetszik, az lett volna az első amit kérek, ha tudom hogy van olyan)
Amúgy a gtr is olyasmi színű, bár ezért (is) a nejem kampányolt anno. Volt még egy türkiz szín a ami rohadtul tetszett (egy Harley-n láttam, de nem találom a képet) a Suzukinak (SX4) volt olyasmi színe akkoriban. (azzal sokkal könnyebb dolgom lett volna)
A VIN szám a vázszám. (Vehicle Identification Number) ami a Yamaháknál megegyezik a motorszámmal is.
Ha lenne rajta más is (bármelyiken, mert megfordult itt már pár és eléggé le is voltak vetkőzve) akkor valószínűleg tudnék róla.
Na igen, itt bukik a történet. Lehet hogy a csóka aki megcsinálta ezt a segédletet még nem látta a Te FZR-edet.

Mondjuk a képeden nem látom a mocid VIN számát sem. Az máshol van ezek szerint. Nem lehet hogy annak a környékén vannak még más számok is ?
A Mazdához kellett volna menned az első szín a mazda-bordóhoz hasonlít inkább. Az amúgy egy ritka szép szín... senki másnak nincs olyan árnyalata.
https://www.google.com/search?...
Mikor a Goldwinget csináltam és már úgyis atomjaira volt szedve, én a Candy Spectra Red színt akartam a gépre fújatni (kép) mondván, ez gyönyörű!
A Goldwinghez (főleg az USA-ban) iszonyatos mennyiségű infó van, meg is találtam hogy ez az R176C gyári kódon létezik. https://www.goldwingfacts.com/...
Mikor a festékboltokat jártam körbe (itt volt két olyan hely is, ahol méregdrága autókhoz is kevernek festéket és fényeznek is) csak pislogtak, hogy mit akarok a gyári kóddal, megrendelik nekem a Hondán keresztül gyáriban, de szerintük azt én nem szeretném kifizetni. (tényleg nem, csak a festék lett volna 140e Ft, ez tíz évvel ezelőtt volt)

A többi festékes cégnél motor színek csak elég korlátozottan vannak, itt megnézheted: https://www.colorrite.com/ ez egy elég ismert festékgyártó. (a Standoxot és hasonlókat ne is keresd, motorhoz semmi konkrét nincs)
Mondták hogy valami hasonlót kereshetünk, de az biztos hogy nem ugyanilyen lesz (mert a gyári valami spéci keverék) az kijöhet kb. a feléből. R72P lett (Torino Red Pearl Metallic) ami egy Honda Civic szín volt 95 környékén)
Persze ez nem olyan szép szín mint a Candy, de egész jó lett. (köszi Gida mégy egyszer, ha még olvasod a fórumot )
Az első kép amit szerettem volna, a második meg ami lett.