Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel a Te motorod nem ilyen színű volt, ezért az "eredetiség" visszaállítása sem cél. Nem tisztem az elképzeléseidet befolyásolni, de valóban ennyire szükséges az eredeti színkód szerint fényezni? Nem elég valami nagyon hasonlót találni? Töredéke lenne a ráfordított idő és a pénz is.
Ahhoz nem kell a szalon, te is meg tudod nézni hogy mi van. Ha itt nincs, akkor sehol sincs. (ez az európai raktára a négy japán márkának, innen rendel a kereskedő is...meg sokszor én is)
https://www.cmsnl.com/yamaha-f...
Az árhoz még hozzáadódik az áfa (VAT) és a szállítás is, szóval a végösszeg a rendeléskor lesz látható.
Na, voltam a Yamaha szalonban.
Nem tudtak sokat hozzátenni a dologhoz. Annyit tudnak csinálni hogy vázszám alapján rendelnek meg mindent aztán vagy van vagy nem van. Tehát, mivel az én motorom át lesz fényezve, egy ilyen kék-fehér gép vázszámát kell megszereznem, és azt felhasználva tudnak árakat mondani, illetve hogy egyáltalán van-e az adott színben még bármi. Ez meg típus- és raktárfüggő, nem pedig évjárat. Például a héten rendeltek egy '88-as kiadású XT-350-hez oldalidomot gond nélkül, de egy 2002-es FJR-hez már nem sikerült gyári maticát találni...
Csak a márkatisztelet miatt írtam én is szívesen kipróbálnám a Tesla gyorsulását, a kocsi az mégis más
azé' írtam, hogy kb FZR-el kéccázig gyorsulni tudni is kell, a Teklában meg nem sok ész kell hozzá meg egész más élmény is - próbáltam már mind2-t.
Egészen nyilvánvaló, hogy 140 LE - 300 kg az jobb, mint 530 LE - 2200 kg. Ezeket viszont le is kell vinni az útra.
fzr...
Semmi nem gyorsul úgy mint egy Fzr 1000 max egy másik fur 1000, vagy egy harmadik...
Haver most vett egy S-t, 90-es akkust, 3 motor vagy 500 LE... még nincs itthon, Eger mellett egy szervizben honosítják, mert konténerben jött usákoktól. Szóval nemsoká megtudom, milyen 500 LE villanyt vezetni (kb. úgy gyorsul, mint egy FZR 1000)
Na ez szép! Gyalázat ez a szar.
Jelenleg Model 3-ra gyűjtök, mert kell majd valami a pözsó után is.
Dobjátok ki ezt a sok öreg szart... ha így haladnak a dolgok, úgyis már csak ilyennel lehet járni, és nem túl messze
https://elektromoskerekpar.com...
Tényleg ott vannak a csavarok. Majd ránézek mert állítólag kis fordulaton dadog. Mondtam, hogy akkor logopédushoz kell elvinni.
"gyárilag beállítva" Ez annyit tesz hogy a gyárban beállítják 2-2,5 fordulatra, vagy amennyi épp jó volt nekik.
Utána egy vékony lemezdugóval (lehet néha kapni itt-ott) lezárják a lyukat, hogy ne lehessen eltekergetni. ( a világ boldogabbik felén műszakin ellenőrzik hogy sértetlen-e)
Beállítás előtt ki kell fúrni őket, csak úgy hozzáférhető a csavar.
Azt írja a manual hogy gyárilag beállítva. Mondjuk a leömlőkön van szonda hely.
Ott van az, csak le van dugózva. (ott ahol a 750-esednek is)
Mondjuk érdekes, hogy a karbin nincs pilot csavar nem lehet állítani az alapjárati co-t.
Azért ez az FJ is elég profi gép. Csillapítás és rugó erő állítható, bólintás gátló, hűtött tárcsák, tányérrugós csillapítós hidraulikus kuplung, rendes generátor...
A Seca jó, azt régen nagyon szerettem volna.
Nekem az ex FZR-em 90-es volt a forgalmiban, pedig csak 87-88-ban gyártották, utána már az exup volt.
Honnan tudom-honnan tudom.
Gyerekkorom óta motorok képei voltak a szobám falán és a Motorkatalógusokat a kilencvenestől a kilencvenhetesig kívülről tudtam. (a táblázatok nagy részét is a végén)
Egy 80-90-es évekbeli bármelyik fejidom lepattant darabjáról még ma is megmondom, hogy a gyárban mikor azt a gépet összerakták, aznap délben mi volt a választék az üzemi konyhán.

A nappalinkban olyan képet amin Elnökünk van, nem tárunk a nyilvánosság elé, ott csak olyan van amivel én vagyok az asszonnyal, eléggé kiöltözve még sok évvel ezelőtt.
Az XJ900 Secám 1985-ös (31A) gyártmány volt, de a forgalmiban 1988-as első forgalomba helyezés volt bejegyezve...
Tényleg 98 van a forgalmiban honnan tudtad? Mondjuk ez az FJ meg 84-es és 87 van a forgalmiban.
Ábrus! Tudnál szerezni nekem olyan Orbán Viktor képet ami nálad lóg a nappaliban?
Kevered az eredetit, meg a restauráltat. Az eredeti az, amit nem piszkáltak még, azaz érintetlen. A restauráltat meg eredeti állapotúra újították fel/állították vissza.
Nyilván az előbbi az értékesebb.
A lényege az, hogy ha nekem olyan kell (mert az tetszik de újban már nem létezik) akkor nem felel meg a hasonló, vagy a tök másmilyen, hiába jobb.

Ez olyan mint a GW volt nekem. Megnézted és mondtad, hogy "nagyon szépre megcsináltad, de nekem ez akkor is egy ronda nagy böhönc motor".
Tehát neked nem tetszett, nem akartál ilyet, én meg pont az ellenkezője vagyok.
Szopatjátok magatokat ezzel a veteránozással - értem én, hogy kell valami hobbi
Különben lefested gyári színűre, és akkor az már "eredeti"? Hiszen csak másolat... ennyi erővel bármit le lehet gyártani hozzá, akkor hol lesz az "eredetiség"? Nem értem én ezt.
A régi vicc, talán ismeritek: Kossuth Lajos bicskája! Az idők során az éle egyszer eltört, abból újat kellett csináltatni, 20 év múlva a fanyél is elrohadt, de kicseréltük ugyanolyan dióra - de ez Kossuth Lajos bicskája volt