Ott még nem csúszott. Ez a ravennai körben volt még 16-ban. Úgy emlékszem Dubrovnik után kezdett néha csúszni, A Stelvion már 120 felett megcsúszott és mostanra lett hidrodinamikus.
Sztem megy előtted valaki kb. max. 30 LE kivehető teljesítménnyel - a csúszó qplungja miatt! A ti gördülő tömegetek meg közel lehetett a 450 kilóhoz és nem emléxem, hogy pirosba kellett volna forgatnod
Amit én mondtam az tök mindegy, mert senkit sem érdekel, de erről beszélnek ők is.
A 150 Le-t sem értem, hogy az miért kellene akár két személlyel, csomaggal a Glocknerre 1300-1400 köbcentivel.
Jártunk már pár olyan helyen, ahol lejtett az út felfelé rendesen (nem a Glockner volt a legmeredekebb, az inkább látvány és sétaút a Stelvio-Gaviahoz képest) de sosem éreztem azt, hogy a (24 évvel és 90e km-rel ezelőtti) 98-Le és a 86Nm jelenlegi maradéka (a 86-os tervezésű, 1000 cm3-es, karburátoros blokkból) bármilyen helyzetben akár csak egy pillanatra is kevés lett volna.
Itt ez épp egy átlagos, hegyi kanyargós, nézelődős szakasz volt, ahol Csövi operatőrrel a hátam mögött kb. negyedikben, negyed gáz környékén, kényelmesen andalogtunk felfelé. http://youtu.be/YabNJ6B9Dwo;feature=youtu.be
Azon nyavajognak hogy nem lett 200-lovas az új Hayabusa.Ezt már te is megmondtad,utcára ennyi teljesen felesleges,két személy megpakolva Glocknerre fel is elég max 150.Pályára elmegy,de ugye mi nem pályázunk.
http://youtu.be/j0fFIIN8S-8;feature=youtu.be
A 150 Le-t sem értem, hogy az miért kellene akár két személlyel, csomaggal a Glocknerre 1300-1400 köbcentivel.
Jártunk már pár olyan helyen, ahol lejtett az út felfelé rendesen (nem a Glockner volt a legmeredekebb, az inkább látvány és sétaút a Stelvio-Gaviahoz képest) de sosem éreztem azt, hogy a (24 évvel és 90e km-rel ezelőtti) 98-Le és a 86Nm jelenlegi maradéka (a 86-os tervezésű, 1000 cm3-es, karburátoros blokkból) bármilyen helyzetben akár csak egy pillanatra is kevés lett volna.
Itt ez épp egy átlagos, hegyi kanyargós, nézelődős szakasz volt, ahol Csövi operatőrrel a hátam mögött kb. negyedikben, negyed gáz környékén, kényelmesen andalogtunk felfelé.
http://youtu.be/YabNJ6B9Dwo;feature=youtu.be
Jók a videók.
https://www.vezess.hu/vezetunk...
https://www.kepesmotor.hu/bmw-...
http://youtu.be/BXr0izHgFuQ
http://youtu.be/qdjocISQ2ZQ