Egyébként mikor Ümiét csináltam, az ilyen színű volt. De nem volt az adattábláján semmi infó a színről. (meg szoktam nézni ha jön hozzám valami gyáriasabb állapotú gép, bár Csöviét pont nem néztem meg)
Szuper!
A kedvedért kimentem egy kis szilvapálinkáért a garázsba (a tavalyi túrára tartogattam, de hát nem mentünk a Genfi tót körbekerülni ) és lefotóztam az adatait.
Nekem az FZR eléggé gyárinak mondható, szóval akkor milyen színű?
Itt van a segédlet a szín kódok leolvasásához, már csak egy olyan FZR(es)-t kell találnom akinek ilyen színű gépe van és leolvassa nekem a kódot... https://www.motorcyclesparepar...
Én az enyémnek kiderítettem a színkódját de mivel japán belpiacos azt a színkódot itthon senki nem ismerte. Így opel kék lett és gyöngyház fehér. Egyébként mi az alvázszám és évjárat? Van valahol egy lista, hogy milyen színben készültek azthiszem....
Srácok, van valahol elérhető FZR1000 színkód lista ? Vagy festésminta megnevezés ?
Ilyen kék-fehére szeretném fényeztetni a gépet, ehhez kellenek a színkódok.
Neked már automata szivató van,az enyémen ,meg Lacién még nincs.A szivató bowden kicsit elmozdítja alapjáratról,és kicsivel több keveréket ad,ez már elég.
Az enyémen is van... nem a klasszikus szívató, hanem csak megemeli egy pöcök a pillangó szelepet, hogy magasabb legyen az alapjárat. kb. fél percig se kell, mert amikor kéne - na olyan hidegben én nem megyek sehova vele
Az injektoros adagolásnál,ha minden érzékelő jó,mindig tökéletes keveréket kéne adnia,minden hőmérsékleten,fordulaton és terhelésen.Ha neked hidegen és első indításkor megáll,akkor szerintem valamelyik hőérzékelő nem jó,nem tudja a vezérlő hogy hideg a motor,vagy milyen hőmérsékletű a levegő,és kevés benzint nyom be.Ha lambdaszondás már,az is be tud kavarni.Hidegen vagy első indításkor a benzin egy része kicsapódik a hengerfalon,ezért ilyenkor dúsabb keverék kell.Én is szivatóval indítom a Kawát,most télen majd egy percig rajta is kell hagynom,amikor megemelkedik a fordulat 1800-ra,,akkor tudom hogy most már visszanyomhatom,már nem kell a gépnek,
Valószínűleg te a Fazer fórumot keresed https://www.sportmotor.hu/foru... mert ez itt a régi FZ/FZR fórum. (a Fazer nagyapja)
A kérdésedre viszont én azt tudom mondani, hogy egy injektoros gépen 90-100-as tempónál nem kormozódik el az égéstér és a kipufogó rendszer. Szóval nem hinném hogy a nagypapás használat miatti lerakódás okozná a problémát. (nem tudom hány km van a gépben és milyen sűrűn használták, valamint látnok sem vagyok, szóval ez csak az én véleményem)
Kb. 4 éve gondolkodom azon, hogy megvegyem-e a főnököm FZ6S-ét, de még mindig nem tudtam dönteni. (2005-ös, 6e, azaz hat ezer km van benne. 3 évesen vette 2.300km-rel, még a gyári gumik vannak rajta)
Sziasztok ,új vagyok itt,na meg a motorok világába is,ezért kérem a segítségeteket.
Tulajdonomba került egy fz6s és a jelenség,hogy hidegen ill első pár erősebb gázadásra megáll a motor.Az előző tulaj szerint ,mivel ő csak 90-100km/h ment nagy átlagba, a várpalotai yamaha szervízben azt mondták neki,hogy azért van mer eldúsúl a keverék,ill magasabb fordulaton kellene vele menni hoszabb ideig.Mennyire fedheti ez a valóságot.A motor teljes szervíz előélettel rendelkezik egy tulajos.Nagyon köszi!!!!!
Átjött a szomszéd srác (16-17 éves) és kérdezte hogy mi a véleményem róla. (ő keresett Babettát nemrég)
Mondtam hogy én nem vagyok a téma értője, de tudom hogy kit kell megkérdezni.
Nekem van bringám, megörököltem anyám Puchját még 8 éve, azzal járok boltba, meg tojásért. Ugyanilyen bordó, csak szép állapotú http://www.geekbike.hu/Geek-br...
Az biztos hogy elég idegen lenne,már a kormánya miatt is(mármint amit linkeltél). Sztem az egyenes kormány jó lehet,fittnes bringa a jó választás.Könnyű,kompakt,használható a mindennapokban is. Ilyen van a Boginak is,sokat használta. Ment a Mecsekre,ment minden felé. Jó áttétel kiosztás,jó hegyre,egyenesben,lehet vele haladósan menni. Ha erre jársz,ki is próbálhatod. 11kg az egész.
Sztem nagyon túl van árazva. Ez egy elég retró bringa,amellett acélvázas. Sztem egy fittnes bringa sokkal jobb választás lehet. Pl:https://pepita.hu/ferfi-kerekp...
Fat bike néven mennek - egy újabb divatcikk, amivel pénzt lehet elvenni a hülyéktől. akik ugye nap mint nap bicajoznak terepen és lágy homokban
Ezt kb. oda teszem, ahova a BMW GS ADV mániát...
A kedvedért kimentem egy kis szilvapálinkáért a garázsba (a tavalyi túrára tartogattam, de hát nem mentünk a Genfi tót körbekerülni ) és lefotóztam az adatait.
Nekem az FZR eléggé gyárinak mondható, szóval akkor milyen színű?
https://www.motorcyclesparepar...
Ilyen kék-fehére szeretném fényeztetni a gépet, ehhez kellenek a színkódok.
A kérdésedre viszont én azt tudom mondani, hogy egy injektoros gépen 90-100-as tempónál nem kormozódik el az égéstér és a kipufogó rendszer. Szóval nem hinném hogy a nagypapás használat miatti lerakódás okozná a problémát. (nem tudom hány km van a gépben és milyen sűrűn használták, valamint látnok sem vagyok, szóval ez csak az én véleményem)
Kb. 4 éve gondolkodom azon, hogy megvegyem-e a főnököm FZ6S-ét, de még mindig nem tudtam dönteni. (2005-ös, 6e, azaz hat ezer km van benne. 3 évesen vette 2.300km-rel, még a gyári gumik vannak rajta)
Tulajdonomba került egy fz6s és a jelenség,hogy hidegen ill első pár erősebb gázadásra megáll a motor.Az előző tulaj szerint ,mivel ő csak 90-100km/h ment nagy átlagba, a várpalotai yamaha szervízben azt mondták neki,hogy azért van mer eldúsúl a keverék,ill magasabb fordulaton kellene vele menni hoszabb ideig.Mennyire fedheti ez a valóságot.A motor teljes szervíz előélettel rendelkezik egy tulajos.Nagyon köszi!!!!!
Mondtam hogy én nem vagyok a téma értője, de tudom hogy kit kell megkérdezni.
Nekem van bringám, megörököltem anyám Puchját még 8 éve, azzal járok boltba, meg tojásért. Ugyanilyen bordó, csak szép állapotú http://www.geekbike.hu/Geek-br...
https://www.bikelife.hu/neuzer...
Ezt kb. oda teszem, ahova a BMW GS ADV mániát...