A 3mm-es plexivel is jó lett volna,ha a vákumozás alatt is le tudta volna engedni a lámpákat és tovább melegíti.A hőlégfúvó nem ad egyenletes hőt,ki is lyukasztotta az 1.5-milist.Mondjuk plexiből nem csinálnék autóra semmit,mert ugyanúgy hajlamos lándzsás törésre mint az ablaküveg,és balesetkor könnyen keresztül szúr.
Igen,Gyuszkónak is tetszett,amikor negyedikben 60-ról egy gázra kigyorsult 150-re,de akkor már mindenki mögöttem volt.
Sanyám,ez százéves cég,háborús tapasztalatokkal,tudják hogy kell járművet gyártani.
Megvolt az első karika. 80km Képeket sajnos nem csináltam,mert nem is volt eszemben. Összefoglalva tömören: QRVAJÓÓÓÓ a motor. Ez az én világom,legalábbis úgy érzem. Lehet vele lassan menni,alacsony fordulaton gurulgatni,nagyon kényelmes az egész motor. A markolatfűtés egy nagyon király találmány. A futóműve sztem nekem való. Komfortos az úthibákat maximálisan elnyeli,finoman rugózik,fékezéskor nem bólint az eleje,a fék nagyon harapós,a fékpedál pont lábra áll. A váltókar is pont jól áll. Az ülés is kényelmes,egyszóval nagyon rendben van. A motor nagyon erős,alacsony fordulattól jól húz, 2000fordulat 6.-ban 60km/h 3000 fordulat 90km/h 4000 fordulaton már 120km/h megy. Kanyarokban érzetre nagyon könnyű tenni-venni,nem lehet érezni hogy 280kg-os gép van az ember alatt. Nagyon örülök neki,úgy érzem jól választottam.
Sanya, a hátsó hajtásról 2015 októberében volt szó az R-esben. Bakker, már 5 éve csináltam de még jó, szóval beváltnak minősítem. km az nem sok ment bele mondjuk...
Nem, a "patina" az engem egy ilyen idős gépben nem zavar, pusztán a forma és színkombináció miatt nekem nagyon tetszik, őszintén mondom, hogy amint BMW-s kedvem lesz, ezt a típust fogom keresni, mert egyszerűen szép.
Valójában ez mi? Bólintás gátló vagy fék rásegítő?
Sanyám,ez százéves cég,háborús tapasztalatokkal,tudják hogy kell járművet gyártani.