Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én meg sose mondtam rosszat a Warnyúra... a szocialista hiánygazdálkodás terméke volt. Az usák viszont a világ vezető országa volt, nekik nem lett volna kötelező szart csinálni, de ott erősebb érdekek mozgattak még a kommunizmusnál is...
Nem vitázunk,mert sose mondtam hogy korszerű,egyszerű,igénytelen talicska volt,de sose ragadtam le vele sehol,ha mást nem,két hengerrel is hazahozott.Kicseréltem a megszakítókat a lyukas olaszra,a trafókat meg a Ladáéra,(a Yamiban is azok vannak )Skoda generátort kapott a dinamó helyett,magam csináltam a fesszabályzót,és még a versenyt is bírta.
A vízszivattyúba grafitos szimmeringet tettem,az jó volt,az olcsóbb műszenes az eresztett hamar.A benzinszivattyú nekem 25- év után kezdett rosszalkodni(!)a benzin megette a szelepek felületét,és hosszabb állás után leragadtak.3000-volt a komplett szivattyú felújító,azzal jó lett.Volt itthon valaki aki őntőtt és árult dugyttyút a Trabant/Wartburg kocsikhoz,(meg a Simsonhoz is)de nagyon gyenge silány volt,én az eredeti német dugót használtam,sőt versenyeztem vele kihegesztett emelt kompressziójú hengerfejjel,és simán bírta.7-8 éve voltam a Polgárdi találkozón,elhívtam oda az egyik kollégámat,neki trabantja volt,gondoltam ha lerobban a ami,lesz szervízkocsim.Aha,pesze,a Trabantnak állt le az egyik hengere,mint kiderült később,abban is a kisipari dugattyú volt és kilyukadt!!!A Yami meg lazán elment.
Mellé álltam, körbe hümmögtem. Megnéztem mennyi mindent kéne lebontani, hogy a kuplungig jussak. Ránéztem a 12 fokot mutató hőmérőre - és ennyiben maradtunk Nem érzem, hogy sürgetne bármi, nyár előtt úgyse megyek vele sehova. Május vége is még bő 2 hónap...
Inkább pakolásztam... az ráfér a garázsra
Annyi adalék még, hogy párom hondájával jártunk úgy, hogy nem indult, autóvillamosságis szaki sem boldogult vele, elvittük egy profihoz, aki beindította, ment, de váratlan időközönként ejtette a fordulatszámot és nem tudott vele mit kezdeni, így eladósorba került ezzel a hibával hogy nem volt stabil alapjárat...jött két srác a gépre, egy colos szerelő meg a vevő ,nézik, baxtatják, colos hátranyùlt a motortérbe egy csatlakozóhoz megbirizgâlta...utána atomstabil alapjárat...
Egyszóval lehet valamelyik csati baszakszik csak veled
De jó köszi! Jó film ez láttam régebben de megnézem megint.
Ma jön meg a motyó a motoromhoz.
A P0301-re ezt dobta a gép https://hu.cardigital.net/p0301 hátha segít
de azt már törlés után nem dobta vissza csak a hengersor szarakodást. volt klíma hiba abs hiba fékfolyadékszint kormányszög jeladó. abs jó klíma jó kormányszöget én basztattam mikor szétkaptam a futóművet. fékfolyadék szinten. ezek régi tárolt hibák voltak.
Engem a rohadt kuplung kapcsoló szivatott hónapokon keresztül. Az alapjárat indítás után 600 és 900 között ugrált (főleg hidegebb időben) és ha megpöccintettem a gázpedált, akkor olyan volt, mintha majdnem leállna. Kereszteződésnél induláskor meg volt hogy megtorpant egy pillanatra de nem állt le sosem.
A legrohadtabb az volt, hogy nem mindig csinálta és tengeralattjárót nem dobott rá. Kiolvasáskor láttam többször hogy írta hibának, de a nem fontosak közé soroltam.
Aztán mikor kiszedtem (mert már mindenen átmentem háromszor de semmi sem változott, pedig már elé állva, jelentőségteljes arckifejezés kíséretében az öngyújtót is felmutattam) láttam, hogy kb. minden ötödik kapcsolásra beragadt félállásban. (műszerrel néztem, olyan bizonytalanul sípolt is meg nem is mikor beragadt) Szétszedés és tisztítás után megszűnt a hülyeség és azóta is minden rendben van vele. (na jó, a bal hátsó sárvédő ív alján elkezdet felhólyagosodni a festék)
Azt mondjad inkább, hogy a korszerű boxerrel mit haladtál ebben a szélviharos időben. (ha már úgy sincs semmi más dolgod)
Hogy van a henger sorrend 1es vanosnál vagy tűzfalnál?
1es 5ös hengerbe valami 1esen gyújtás kimaradás. A többi régi tárolt hiba mind törölve vissza se dobta csak a sárga veszedelmet.
Ez igen, minden jó benne van, 5 liter v12 és még kék is
Oké, többet nem fogom.
Elismerem, én voltam a hülye hogy egyáltalán belementem. Látod ebből is tanultam valamit.
750 városban finoman hajtva 20l/100km.
A régi cápám 91-ben 120 LE volt, porlasztós, bowdenes, 1100 kg, a mai meg turbós, 184 LE és 1450 kg, és ez hajtva pont fele annyit eszik
Nekem ez volt. Többiek már biztos unják,de nem baj.
Sajna ez van. A bovdenes gáz is sokkal jobb mint az elektomos.
Most már (megfizethetően) csak turbós van - azzal se lenne baj, ha nem ilyen "bébifókavigyázósra" hangolnák... az enyém is megy, mint a fene, de úgy gázzal kormányozni íven, mint egy régi jó szívót, azt már nem lehet. Nem én adom a gázt, hanem a kompúter én csak azt közlöm vele, mennyire szeretnék haladni.
Tudod, hogy én sem vitázom... pont te mondod mindig, hogy én "állítok"
Nekem az m43tub19 van a Derrick ben.