Hazaértünk, már előbb, de a jól végzett munkára ugye kocsmába kellett menni
A Kawa egy Nyinnya 650, gyerekbicikli, de ment szépen (tavalyi modell, 1300 mérföld volt benne) Kezes, de a féke xar, a motornak 3000 alatt olyan hangja, mint egy csapágyas kávédarálónak, remeg is kicsit, új motortól többet vártam. Viszont 20 km után már bátran dobáltam a körforgalomban, könnyű nagyon, de számomra olyan játékmotor feelingje van. El tudnám használni, ha hozzám vágnák, de magamtól valszeg nem vennék ilyet.
A Vrod, az brutálisat tol, hát az 120 LE, de kanyarodni nem lehet vele, kb. 250-es a hátsó gumi... meg furcsa volt, hogy mivel előre áll a talpam, 140-nél a menteszél nyomja le a lábtartóról, szóval nyomni kell a lábam előre, agyrém a kis szélvédője pont a sisakomra verte a leváló áramlatot, de a motorja teccett. Szóval ilyet se veszek
Viszont láttam szétvágott Teslákat, egy javítónál voltam, meg az udvaron állt vagy 8 db, mindenféle (meg pár Merci is, mind 5000 ccm-nél nagyobb) Az ember vitt bennünket a saját P90P verziójával, azt mondta, kis tuning van benne, és 700 LE... 2,5 alatt van 100-on. Hát ezt meg is mutatta, még ott az utcában elképesztő, még sosem gyorsultam ennyire, beleértve az FZR 1000-t és a Boeing 737-t is. A tulajnak van egy vadiúj Panigaléja, azt is megberregtettük, nagyon kurva jó az is, de azt mondja, az se éri utol az autót
Ez volt a mai nap, elég érdekes volt.
Végeztem a kertbe,már korán kint voltam. Permeteztem,fűvet nyírtam,öntöztem, lekaszáltam a szomszéd területén a gazt kerítésünk túloldalán. Az elmúlt 3 évben nem láttam kijönni,Ő biztosnem fog zavarni a fűnyírással,meg semmivel sem.
Arra a régi két spotlámpára is azt mondtad, hogy jó, mikor fikáztuk de az igaz, ez szemre is jobbnak tűnik, meg szebb is.
Én is motorozok ma: 150 km-t kell mennem valami Kawa speed-el, meg egy V-Rod-al felváltva. Egy ismerős költözött haza az usákoktól, és Hatvanban tették le a konténerét, ott vizsgázott magyarra a két motor, haza kell hozni. Kaliforniai rsz. volt rajuk, én mondtam a tulajnak, hogy tiszta hülye, az a rsz. ideális itt nálunk, de nyuszi
Aki áthozta őket, Teslákat hord be, így azt is próbálunk valszeg. remélem, jó idő lesz délután.
A Kawa egy Nyinnya 650, gyerekbicikli, de ment szépen (tavalyi modell, 1300 mérföld volt benne) Kezes, de a féke xar, a motornak 3000 alatt olyan hangja, mint egy csapágyas kávédarálónak, remeg is kicsit, új motortól többet vártam. Viszont 20 km után már bátran dobáltam a körforgalomban, könnyű nagyon, de számomra olyan játékmotor feelingje van. El tudnám használni, ha hozzám vágnák, de magamtól valszeg nem vennék ilyet.
A Vrod, az brutálisat tol, hát az 120 LE, de kanyarodni nem lehet vele, kb. 250-es a hátsó gumi... meg furcsa volt, hogy mivel előre áll a talpam, 140-nél a menteszél nyomja le a lábtartóról, szóval nyomni kell a lábam előre, agyrém a kis szélvédője pont a sisakomra verte a leváló áramlatot, de a motorja teccett. Szóval ilyet se veszek
Viszont láttam szétvágott Teslákat, egy javítónál voltam, meg az udvaron állt vagy 8 db, mindenféle (meg pár Merci is, mind 5000 ccm-nél nagyobb) Az ember vitt bennünket a saját P90P verziójával, azt mondta, kis tuning van benne, és 700 LE... 2,5 alatt van 100-on. Hát ezt meg is mutatta, még ott az utcában elképesztő, még sosem gyorsultam ennyire, beleértve az FZR 1000-t és a Boeing 737-t is. A tulajnak van egy vadiúj Panigaléja, azt is megberregtettük, nagyon kurva jó az is, de azt mondja, az se éri utol az autót
Ez volt a mai nap, elég érdekes volt.
Várom a beszámolódat.
Majd mesélj.
Én is motorozok ma: 150 km-t kell mennem valami Kawa speed-el, meg egy V-Rod-al felváltva. Egy ismerős költözött haza az usákoktól, és Hatvanban tették le a konténerét, ott vizsgázott magyarra a két motor, haza kell hozni. Kaliforniai rsz. volt rajuk, én mondtam a tulajnak, hogy tiszta hülye, az a rsz. ideális itt nálunk, de nyuszi
Aki áthozta őket, Teslákat hord be, így azt is próbálunk valszeg. remélem, jó idő lesz délután.
http://szerszamdoboz.hu/chicag...