Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ès mikor ülünk össze egy röktönzött talira???
Csinálunk egy 2200 km-es karikát nyugati irányba, hegynek fel, hegynek le, Garda tó kerülés, aztán haza.
Köszi szépen, Robesz kommentje után úgy döntöttem, egy darabig nem kommentálok, nagyobb hülyét már nem akartam csinálni magamból Köszönöm mindenkinek!
EZT (MZ) Tudod, amivel a férfiak motoroztak amikor te még iskolába jártál.
Mint minél?
Hova mentek 51 nap múlva?
Jól van emberek, lendüljünk át a holtponton, hozzászólok.
Azt a kerek fekete gumi dugót ki kell venni a lánckerékfedélből (csavarhúzó segít) és alatta a már leírt tevékenység elvégezhető. (mint az ETZ-nél uraim)
Szia! Ne a belsejét nézd! Kívül egy gumi dugó takarja!!
Még életemben nem láttam ilyet, de szemre a 18-as számú játékos egy állító csavar, ami a rudat, és azon át a belül lévő kart megnyomja...
Én így levett deklivel is tologatnám, ha csúszik, akkor a kuplung xar, ha nem, akkor a bovden-feszitő-akármi, ami kívül van.
esküszöm nem látom hol lenne a lenti állító cucc... a srác fotóján is ugyan ezt látom mint ezen az ábrán
Így néz ki a dekni belülről (tekintsünk el attól, hogy dzsuvás, megvételkor fotóztam, azóta ki lett ganyézva). Jobb oldalt az a kis kerek ló..sz, ami kell nekem?
Köszönöm, munka után megpróbálom
Ez nem fog megtörténni! Mi előrelátóak és felkészültek vagyunk - ezért egy trélerrel visszük mind a négyet!
ez alatt van a lánckerék dekni oldalán
Ahogy Opprorer írta, fent hagyod alapon, lent a bovden végén van egy takaró sapka , alatta kontra anya és az állító csavar, kontrát fellazítod, betekered az állítócsavart teljesen amíg enyhe ellenállást nem érzel, majd vissza 1/4 fordulatot. Utána kontra meghúz, fent beállítod a karnál és kész. Itt a képe
Őő, alul nekem teljesen fix minden, nincs állítási lehetőség. Bemegy a bovden a deknibe, beakad a vége egy kallantyúba, amit egy kis húzórugócska feszít, a kallantyú pedig egy kerek kis dobszerűség része. Sehol egy csavar, egy excenter, semmi, legalábbis én nem láttam. De lehet, hogy csak nézek, de nem látok. Ja, az kimaradt, hogy 91-es FZR 600 az alany.
Én ott először betekert finomhangoló az a felső csavarral, alul addig állítottam míg érzem hozzáér. aztán felül finomhangoltam ez 2 -3 menet alatt belőhető.
Alul a hova bemegy a bowden a gumikupak alatt van egy durva állító amihez kell 1 10es csillag vagy cső kulcs és 1 csavarhúzó azt próbáltad már?
Urak!

Már egy jó ideje csak külső szemlélődőként figyelem a fórumban zajló eseményeket, most viszont olyan problémával kerültem szembe, amibe beletört a bicskám, ezért hozzátok fordulnék segítségért. A gond igencsak primitív, pont emiatt kapok agybajt. Megpróbálom tömören összegezni:
-tavaly elkezdett megcsúszogatni a kuplung, megkuplungoztam a gépet. Fémlamella maradt, kopó lamellasort és rugókat cseréltem, gyári nyomatékra lehúzva minden. A moci utána üzemelt hónapokig még.
-augusztusban leszedtem a karbit, elvittem megcsináltatni rajta ezt-azt, közben cseréltem egy kuplungkart, mert a gyári egyrészt nekem nagyon ormótlan, plusz egy zakó miatt még görbe is volt. Karcserekor vettem észre, hogy a bovden vége meg van törve, mintha belecsíptek volna fogóval. No, innentől kezdődik az érdekes rész.
-Gondoltam naivan, nem drága egy bovden, semeddig nem tart cserélni, legyen akkor az is új. Hogy-hogy nem, a karbi nem készült el, január végén mentem el érte, elhoztam, és megcsináltam magamnak . Több, mint fél év után összeállt a gép, akarok menni motorozni, beindítom, sebességet rakok, és a kuplung az utolsó fél centin fogott. Kínkeserves volt elindulni, alig mentem 500 m-t, gyakorlatilag egy félgázra is már csúszott a kuplung egyből. Vissza a garázshoz, ráállítottam a bovdenre (az állítócsavar tövig be volt tekerve a karnál), a helyzet még szarabb lett, felengedett kuplunggal a motor meg se moccan. No, biztos szar bovdent vettem, úgy kell nekem, rendeltem egy másikat. Mindkettő megbízható forrásból jött, nem ebay meg aliexpress. Az új bovdent ma kaptam meg, összevetettem a régivel, ugyanakkora minden. Na fasza, hát akkor ez így nem lesz jobb, visszaraktam a gyári kuplungkart, befűztem mindent. Most a motor még az állítócsavar legbelső (-külső, ki honnan nézi) állásában sem mozdul meg. Álló motornál is simán eltolom sebességben, egy egészen pici "hajtáshangja" van csak. Koma javaslatára kipróbáltam, hogy kívül, a váz mellett vezetem el a bovdent, hátha szar helyre fűztem be. Semmi változás. Mindkét bovdennel a kuplung k***a kemény, mocskosul feszül, olajzás után is. Következő lépés, hogy veszek egy gyári bovdent, leszarom, mennyibe kerül, de előtte azért felteszem itt a kérdést, hogy itt most mi a robogó maci f***a van?! Minden utángyártott bovden szar? Két teljesen eltérő helyről, teljesen más márka, alvázszám alapján rendelve? Téli állásban semmihez nem nyúltam a hajtás körül, még a láncot se basztattam, csak a karbi, tank, légszűrő lett javítgatva, tisztítva, tömítések cserélve, stb. Valaki mondjon erre egy okosat, mert egyelőre nem állok messze egy idegösszeomlástól, hogy van egy pöccre induló, működő, szépen járó motorom, és nem tudok vele elindulni

Köszönöm!


Vettem akksit.
Még 51-et kell aludni és
Tsi, szóval van lehetőség bőven.
Mibe futhatott bele?