Cső, a Landport is jó lehet... nekem már 2 telet (meg 2 nyarat) kibírt, most is jó, pedig most a szereléssel-baxtatással kapott rendesen - de nem merül le, bírja. Igaz, ez 18 AH-s, de ezt a blokkot átforgatni nehezebb, mint egy S4-et.
Hát, a fémforgács semmilyen formában nem jó jel, bár mivel írtad hogy van gond a szabadonfutóval is, az akár abból is származhat.
Ha csapágybaja lenne akkor ugyan hangja lehet, de az alapjárat attól nem megy el. (ha meg igen akkor azt csörömpölést már a szomszédban is hallanák)
Persze ezt innen csak találgatni lehet hogy mi a baj.
Ha 136mm hosszú akkor az tényleg jó mert belefér a Genesisbe. Legközelebb ilyet veszek és akkor jó lesz mind a háromba.
Tartósságra meg reméljük hogy kibír 4 évet.
Köszi az infót.
Az olajszűrőben találtam apró fémforgács darabokat bár elég porszerű volt lehet csak kopás miatt. Viszont hidegen is csörgött de mikor bemelegedett még jobban és az alapjáratot is elvesztette állandóan leállt.
Fém forgácsos?
Egyébként közel sem biztos hogy hajtókar csapágy a gond (könnyen lehet ám az a generátorlánc is, ha megnyúlt az is tud zörögni) de csapágyat én innen: http://www.omegamotor.hu/webshop vennék, Yamahában (is) jók, tudnak segíteni hogy milyen kell hozzá. (van gépműhelyük is és nem ma kezdték)
Nem biztos az. Nem lehet hogy a lánc csörög? Feszítő is szar lehet. A hajtókarcsapágy hibáról még nem nagyon hallottam itt,pedig van aki osszaa gépet rendesen.
Sziasztok!A múltkorában kértem a véleményeteket erről az aksiról.Sajnos nem tudott senki se véleményt írni,így magamnak kellett kipróbálnom.Eddig nincs semmi probléma.Könnyen gyorsan indít.Eddig a tavaszi indítások nem mentek zökkenőmentesen,most az első gombnyomásra beindult.Méretre ugyanaz mind a többi társa,egyedül a magassága alacsonyabb így az aksi leszorító nem fogja oda,ezért tettem alá egy kis csík szivacsot,hogy jobban tartson.A zselésakkumulátor.hu-ról rendeltem és így 14310 volt mire kézhez kaptam.Rendeléstől számítva 2-3 napon belül ideért.Gondoltam megosztom veletek eddigi tapasztalatomat.További szép estét.
Szerintem hajtókarcsapágyas a motorom. A híg olaj amit leengedtem az is sárga forgácsos volt és csúnyán csörög az új olajjal is. Mennyibe kerül hozzá a hajtókarcsapágy? Mi a menete , milyen költséggel jár és honnan lehet beszerezni?
Ahogy közelebbről nézegettem a Pirost (szemüvegbe ) Hát bizony jól áll neki a távolság. Elég viseletes szegénykém,tele karcolással,kopással,egy-két kis repedéssel,de nekem jó lesz.
Csak már kész lenne az alsó idomrész.
Ha csapágybaja lenne akkor ugyan hangja lehet, de az alapjárat attól nem megy el. (ha meg igen akkor azt csörömpölést már a szomszédban is hallanák)
Persze ezt innen csak találgatni lehet hogy mi a baj.
Tartósságra meg reméljük hogy kibír 4 évet.
Köszi az infót.
Egyébként közel sem biztos hogy hajtókar csapágy a gond (könnyen lehet ám az a generátorlánc is, ha megnyúlt az is tud zörögni) de csapágyat én innen: http://www.omegamotor.hu/webshop vennék, Yamahában (is) jók, tudnak segíteni hogy milyen kell hozzá. (van gépműhelyük is és nem ma kezdték)
Itt biztos találsz hozzá:
http://oem-parts.hu/hu/parts/y...
https://goo.gl/images/Pw8DDJ
Én voltam az xjr-el a Leányfalui Mol kúton. Örülök, hogy sikerült hazaérni!
Motort elővetted már?
Csak már kész lenne az alsó idomrész.