Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az nekem is van, persze nem aznap kaptam.
A pilot mondta hogy 2g-t lép. A szerencsések akik mentek vele, mondták hogy nagyon nagyot tol.
Viszont a héten én is láttam valami érdekeset az M5-ön. Egy I3-at megelőztem, nem ment gyorsan, kb 90-el. Egy fiatal srác ült benne, ingben nyakkendőben és újságot olvasott, két kéz el fogta az arca elé emelve. Lehet, h csak éppen akkor emelte oda és aztán le is tette de amikor elmentem (nem eszement tempóban) mellette és oda néztem, tátva maradt a szám.
nekem 1 kupám
Ha 2sec alatt van 100-on még az is csak valamivel több mint 1G. De azért biztos élmény lehet benne ülni.
10,8-az én is mentem 400-on Tökölön. Még meg van a papírom is róla.
Pénteken volt nálunk saját nap a cégnél, hoztak egy önvezetős Teslát, a pilóta elmondása szerint 700 le körüli volt. Gyorsult egy zx10r ellen. Helyből gyorsulva a zx10 megette kb 800 méteren..... A sofőr elmondása szerint a Tesla padlón ment. Az tény hogy baszott nagyott gyorsult (2G fölött) és kb 200ig elment a zx előtt, de utána elhullott
Szia!

Itt tudnak segíteni,de látom már kérdeztél tőlük.

https://www.sportmotor.hu/foru...

Ez itt a régi vonal. Fz 750,FZR250,500,600,1000,exup.
A Tesla tényleg csúcs és minden épeszű ember örülhetne neki, ha ott állna a garázsában, de ha már a Panigalet akarod versenyeztetni, akkor inkább a Rimac, mert az egy sportgép és az inkább lenyomja a Panigalet, mint a Tesla.
Engem ez a videó, ahol 9mp alatt 250-en van a Panigale eléggé meggyőzött
http://youtu.be/sV_pd_jN7V4

Ez meg a 762 lóerős tesla gyorsulása, 20 mp felett bőven és csak 234 mondom, hogy ezek nincsenek pariban
http://youtu.be/ZALG3F7D5qU

Az elméleted teljesen jó, de a gyakorlatban a Bugattit is megszorongatja a H2, pedig az sem tudja leadni a 310 pacit egy tenyérnyi felületre, aztán valahogy mégis

A negyed mérföldes adatokat szerintem kicsit elnézted, mert dao gépe is 9.7-et tud 400-on és bár bitang erős, azért elmarad egy Panigalétól.
Sziasztok
Van egy FZS 1000- sem itt tudok kérdezni a motorral kapcsolatban?
Kicsit se drága.
Nekem az ETZ-be Ikarus index relé volt rendszeresítve. A fémkupakot levéve volt egy ellenálás,amit megrövidítve be tudtam állítani a villogási sebességet. Az is még régi hagyományos típus volt. Ráadásul korlátlan mennyiségben volt elérhető,és ingyen.
Sanyi,az volt az alapprobléma,hogy a hibátlan lámpákkal is úgy villogott,mintha ki lenne égve.Ha meg leterheltem ellenállásokkal,mire normálisan villogott úgy leesett a feszültség,a ledes lámpák is alig világítottak.De semmi gond,van még eredeti Telefunken indexvezérlő chipem,ez még a relés tipus,annak idején az összeset megvettem a boltból,álló motornál hallatszik is a kattogás.
... meg most is az gátolja - még.
A villanymotor az ideális meghajtó eszköz közlekedésre,mert nyomatéka már nulla fordulattól rendelkezésre áll,és rövid időre jelentősen túlterhelhető gyorsításokhoz.,Fékezéskor pedig energiát tölt vissza az akkumlátorokba,miközben lassítja a járművet.Csak ugye eddig a könnyű súlyú de nagy kapacitású akku hiánya gátolta a széles körű elterjedését.
A csúcs Tekla 10,44-es 400m-t tud, a 2013-as pinagél meg 10,8-at... persze ez semmi különbség, meg a V4 már nyilván jobb, de 2 tonnás autóval úgy gyorsulni, mint a legjobb sportmotorral egy profi - na az nem egy 7köznapi dolog
Az. Egy órát beszélgettünk a szerelő-tulajjal, megmutatott mindent.
Jópár dolgot kifelejtesz az egyenletből A pinagél nem tudja a teljesítményét leadni indulástól, ahhoz el kell érjen bizonyos fordulatot a motor, plusz a hátsó keréken tenyérnyi felületen nem tud annyi erőt átvinni a motor úgyse, plusz beszól az elektronikus kerekezés gátló is. Végsebességre nyilván jobb a motor, de 200-ig...
A Tekla AWD, és 1200 Nm felett ad a hajtóműve az indulás pillanatától, a kerekek 25 cm szélesek, nincs torpanás, nincs sebesség váltás...
A pinagéllel hozni a full gyorsulást, na ahhoz érteni kell, gyakorlott vezetőnek is, az autóba meg beülsz, kapaszkocc, és lenyomod a pedált A prospektus olvasás nem minden
A srácnak egyébként volt mind2, a pinagélt is megnéztem, nagyon durván veszi a fordulatot, a gázkaron csak felet lehet fordítani

Majd keresek a tyúbon összehasonlításokat, biztos vannak.
A műszaki adatai és a netes videók alapján max akkor tudom elképzelni, hogy a 2018-as Panigale nem hagyja le a Teslát, ha nem egy irányba mennek a Panigale 1.1 lóerő/kg os értéke örök álom marad a Teslának, a végsebességről nem is beszélve. Nem fikázva a Teslát de nem egy ligában játszanak.
Jó buli lehetett.
Egyszerűbb lett volna ezzel.
https://www.ebay.com/p/4x12v-L...
Teszlát teszteltetek mi?
http://www.automotor.hu/extra/...
Csinálnomkellett hozzá indexrelét,olyan szaporán villogott,mintha ki lenne égve,pedig mindegyik lámpa világított.Megf hátul cserélni is kellett a lámpákat,így kicseréltem mind.