Majdnem elhagytam ma a hátsó lámpám. A kábelek tartották már csak. Úgy hogy ma kitaláltam egy csavaros rögzítést. Gyárilag ragasztva van+két bebujós füle lenne a gyári idomon. Az enyémen nem,mert pályás. Azért jó hogy most jött ki,mert ha elmentem volna messzebb,akkor biztos elveszett volna. Most egy darabig örökös. Home made!
Jó volt menni a Pirossal. Mindig mosolyt csal az ember arcára.
Voltam ma a dekoros srácnál,megcsinálja a gyári flíratozást. kb 8000ft lesz. Hét vége felé kész lesz állítólag. Kíváncsi vagyok milyen lesz?
Sosem voltam pénzes bringás,mindig nekem volt a legcsövesebb versenygépem. Nem csak az számít,lehet neked akármilyen szupi brinyód ha gyenge vagy mint a tavaszi szellentés, a büdös életben nem nyersz versenyt. Persze ha van egy jó brinyód,és erős vagy mint az állat,az egy szerencsés együttállás. Úgy már lehet királykodni.
Jól van én nem mernék itthon nekiállni. Hiába a fecskendő és a gumicső,ha a tartály nagyon kicsi és ha nincs hozzá a tetejére való légtelenítő adapter (ami természetesen minden típushoz más)szép lehetsz okos nem. Már kész is a cumi cecil.Volt fék,nicsfék. Az olajra meg visszatérve ki a fene tudja mi lesz ha beleteszel sima fékolajat. Lehet semmi és happy minden,de lehet szétszed mindent a hagyományos fékolaj,és akkor megint ott vagy ahol a part szakad. Olcsóbb lett a drágább.
Én már csak ilyen beszari vagyok. Nem merem itthon megcsinálni.
Nem olyan egyszerű ám az. A bringa tartályán van két kis imbusz csavar aszt annyi. Rá van írvva, hogy mineral oil. Én hirtelen napraforgó olajra gondoltam azt kéne bele önteni de most látom van direkt bele való SHIMANO. Meg aztán az ezrest simán le légtelenítettem olyan mint a beton a hétötvenessel nem boldogulok. Kétszer neki ugrottam már olyan elfogadható nem az igazi és még ki kell próbálni. Olyan mintha a légtelenítő csavar nem pont a legtetején lenne balra kellene eldönteni a motort. De a tartály is ha balra van tekerve a kormány szinte kilátszik a lyuk ahol szívja az olajat a másik felén meg kicsordul szinte annyira ferdén áll...
Ez nem új, Sanyi, pl. a motoromét is így kell... meg persze lehet hagyományosan is. A "spéci szerszámmal" arra a 80 Ft-os fecskendőre meg gumicsőre gondoltál? De mind1 is, biztos télleg bonyolult, főleg olyanoknak, mint pl. Cső, aki 100 éves motort újít fel, meg főtengelyt cserél
Spéci olaj? Tour de Shimanó mitől lenne más, mint bármelyik fékfolyadék (amiből igazából 2 féle van) de persze én nem értek a versenybiciglihez. Úgy látom inkább, a "profi" biciglizés is olyan, mint a vadászat, vitorlázás - a pénzes madaraknak lehet szórni a jó drága kölest, azok meg falják
És vigyázni kell,hogy levegő ne kerüljön bele,mert azt onnan kiszedni művészet,és qrva sokáig tart,meg rengeteg fékolaj bánja. Spéci olaj kell bele 1dl 600ft,de csak akkor ha megveszel 1 litert. Hagyni kell ezt a szakikra,akinek van motyó hozzá.
De biz az. Ha el akarja baszni,csak rajta. Sokaknak beletörik a bicskája,kell hozzá szerszám spéci. Nem úgy megy ám mintaz autóé vagy a motoré,ezt alulról kell a fékmunkahenger felől felnyomni,felülről egy plusz tartályt kell csatlakoztatni,(típusfüggő)
Tegnap kerültem vele itt a városban,lementem a Tisza-partra is,hétvégén mindig vannak ott motorosok.Aztán mikor mentek el,jól bőgették a gépeket,gondoltam majd én is kicsit meghúzom a fülét.Aha,persze,alig húztam gázt,már ötven felett volt.Ezt nem lehet úgy pörgetni mint az öccázat,mert azonnal felszálló sebességen van.
Peremfék nem ugyanúgy megfogja? egyébként csodálkoznék, ha Csövin kifogna egy biciglifék légtelenítés annyira nem lehet bonyolult, így a gugle és a jutyúb korában
https://www.hasznaltauto.hu/motor/vespa/gts/vespa_gts_300_super-12825501
Jó volt menni a Pirossal. Mindig mosolyt csal az ember arcára.
Voltam ma a dekoros srácnál,megcsinálja a gyári flíratozást. kb 8000ft lesz. Hét vége felé kész lesz állítólag. Kíváncsi vagyok milyen lesz?
Én már csak ilyen beszari vagyok. Nem merem itthon megcsinálni.
Spéci olaj? Tour de Shimanó mitől lenne más, mint bármelyik fékfolyadék (amiből igazából 2 féle van) de persze én nem értek a versenybiciglihez. Úgy látom inkább, a "profi" biciglizés is olyan, mint a vadászat, vitorlázás - a pénzes madaraknak lehet szórni a jó drága kölest, azok meg falják