Le lehet úgy venni az olajteknőt , hogy a blokk benne marad a motorban? Úgy gondolnám , hogy megemelem leveszem a kipufogót és akkor hozzáférhető, le jön úgy?
Mivel nem vagyok aktív tagja a fórumnak nem szívesen szólok bele. De mielőtt kukába végezné a motor én levenném az olajteknőt. Ha spénes az olaj valszeg hkaros, ha a csapágy megforog benne kiveri a blokk oldalát. Főtengelyt nem lejet köszörülni stb,stb
Érdekes ,hogy hidegen mikor beindítom nem csörög annyira de ingadozik az alapjárat. Elmegyek egy pár száz métert és már nincs alapjárat áll meg. Ha visszahűl ujra van alapjárat. Ez mitől lehet? Felvettem a hangját hátha tud valaki segíteni. http://youtu.be/NtHYCG686ig
Méretre pont az mint a sima savas társai,itt a magassága nem egyezik velük,mert ez alacsonyabb így rakni kellett alá szivacsot,hogy stabilan tudja tartani a lefogató gumi.A saruk felfogatását lehet variálni,hogy fentről vagy elölről fogatod oda.
Onnan tudtam a lánc már nem jó, hogy mikor beindítottam csörgött zakatolt, adtam terhelést a generátornak, felkapcsoltam lámpát és akkor elhalkult ha refi is ment elhallgatott.
SEGÍTSÉG! A lepsényi halálos kimenetelű motoros baleset két motoros szemtanúját keressük. Nagyon fontos lenne beszélnünk. Kérlek segÍtsetek. Dorogi motorosok, egy R6-os és egy épÍtett motor gazdái...
Jó lenne, nézegettem próbálgattam a két akksit de sehogyse jó.... Csak a 750-t lehetne betenni az exupba mert az nem olyan széles viszont magasabb. Éppen rá lehet tenni az ülést de félek, hogy akkor meg nyomja lefele ha ráülök. Pólus is fordítva van feszülnek a kábelek...
Feszítője nincs csak csillapító sínje. A sín sosem kopik el, de ha a lánc megnyúlik akkor alapjáraton erősen kopog ahogy csapkodja a sínt.
Szét kell hozzá szedni a blokkot hogy kézbe vehesd.
Ha a 750-essel már nem nagyon akarsz motorozni csak alkalomszerűen, akkor nem lenne jobb egy olyan méretű amit csak átteszel bele ha épp menni akarsz, egyébként meg üzemelhet az exupban?
Én azért vettem egy akkorát (12Ah 190A) a robogóba (mivel az megy napi szinten) hogy áttéve a gtr-be vagy az fzr-be (mivel azok alkalomszerűen mennek) azokban ne álljon feleslegesen egy akksi. (és dobáljam ki 1,5-2 évente)
Mondjuk utólag elqrtam a méretet, mert az fzr-be pont nem fér bele a 150mm hosszú akksi a tartóba, így abba nem jó. Viszont ez a narancssárga igen.
http://youtu.be/NtHYCG686ig
Capri is meg az fzr is megvan.
SEGÍTSÉG! A lepsényi halálos kimenetelű motoros baleset két motoros szemtanúját keressük. Nagyon fontos lenne beszélnünk. Kérlek segÍtsetek. Dorogi motorosok, egy R6-os és egy épÍtett motor gazdái...
MOTOROS ÉRDEKKÉPVISELETI KÖZPONT 06-70-360-2990
Szét kell hozzá szedni a blokkot hogy kézbe vehesd.
Én azért vettem egy akkorát (12Ah 190A) a robogóba (mivel az megy napi szinten) hogy áttéve a gtr-be vagy az fzr-be (mivel azok alkalomszerűen mennek) azokban ne álljon feleslegesen egy akksi. (és dobáljam ki 1,5-2 évente)
Mondjuk utólag elqrtam a méretet, mert az fzr-be pont nem fér bele a 150mm hosszú akksi a tartóba, így abba nem jó. Viszont ez a narancssárga igen.
https://www.akkutop.hu/exide_1...
http://forex.hu/webshop/akkumu...