Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És a vízben is ?
El kell keserítselek, hangsebesség alatt és állandó légköri nyomáson igen - bár most megingattál, lehet, hogy a busánál ez is másképp van...
Nem, mert azóta sem tudom a pontos végét. (ez csak majdnem az volt, másrészt ezt is itthon láttam utólag a gps-ben)
A horvát autópályán jöttünk hazafelé és baromi unalmas volt órák óta 120-140-nel ülni és unatkozni. (előtte meg a bedugult kocsisorok között 20-30-cal lavírozni előre 1-1,5 órán keresztül)
Miután a nagy sebességre alkalmatlanok kiváltak a csapatból, Csövivel haladósabbra vettük a tempót a magyar határig.
160-180 körül jöttünk még kb. egy órán keresztül, valahol ott csúszott be ez az érték is. (140-150-nél jobban nem szoktam menni, mert ez felett már nem igazán stabil így ahogy most van hangolva a futómű, meg nem is érdekel)
Ha már fizika, ez a menetellenállás a sebességgel tényleg csak nő? mármint 2 tény.
Én ezt respektálom, mindenki annyival menjen - ahogy a szoci reklámban volt - amennyivel az őrangyala repül..remélem az enyém nem volt kamikaze előző életében
Azért a kíváncsiság csak győzött
Még Fábinak a BMW-hez: minden fokozatban elforog 4500-ig, kivéve a 6. ott csak 4000-ig, ami kb. 225 km/h-jelent - és minő véletlen, a motor max. teljesítménye pont 4000-nél van a katalógus szerint
Akkor még van remény, köszönöm
Persze, te dumálsz nekem szélről, mikor ebben a 218-ban neked is az segített Az én motorom is kb. itt fogy el, pedig sokkal kisebb a homlok felülete, a LE meg ugyanannyi.
Sanya kicsit felszívná magát, és konvojba állnának Gyulával, akkor könnyedén hagynának ott bennünket - harmadikban
Gyengének nem tűnik, csak magasnak, és túl hátul van - számomra - de tudom, neked a 750-en is kb. így állt. Kis dobozzal még jó, de egy 50+ literessel sztem már elég furán mutatna.
...és azért indul reggelente szívató nélkül, mert kicsit dúsabbat kap eleve, mint kéne miként ez a korom lerakódáson is láccik. Így nem fogsz 4 litert fogyasztani a túrán
Nem is kell érteni a motorhoz, csak picit a formális logikához Nézzük a tényeket:
A busa teljesítménye 195 LE/9800 f/min, tehát itt a legnagyobb, felette-alatta kevesebb - ez 1 tény.
A menetellenállás a sebességgel nő - ez a 2 tény.
Végsebesség ott van, ahol a menetellenállások összege = a hajtómű max. teljesítményével
Tehát ha a busa 9800 felett még tovább gyorsul, akkor az csak egyet jelenthet: rövid az áttétele, és akkor lehet, hogy hátszéllel többet megy Na de elég a fizikából
Körülnézek, egy helyen vannak ezek a dolgok, hátha... bár rémlik, hogy amit találtam a Suzihoz, azt odaadtam (bármi is volt)
Szerintem túrázni jó, 120 felett meg úgysem nagyon megyünk. (mivel Laci is velünk lesz és őt lefújja a szél a germán technikáról)
10 kilót szabad beletenni de raktam már húszat is szerintem. Rázza, meg gödör pattog... Na mindegy majd kipróbálom jól megpakolom fordulok egy párat.
Minden esetre az akkor 17 éves, 76e km-t futott, valaha 98Le-s GTR feldobozolva ennyit biztosan tud. (de nem célszerű kísérteni a sorsot egy lágy rugózású, 300+kilós, felvitorlázott guruló légellenállással, én sem nagyon akartam tovább feszegetni, bár nagyon már nem volt benne több)
olyan vastag mint egy szarabb motorváz :D Amúgymeg... mennyit szabad beletenni egy dobozba? 10-15kg körül? És általában max 120-130-at lehet menni vele, ahhoz nézd.
Annyira bájos vagy, imádom! :D
Vettem doboz tartó konzolt. Vélemény? Nem tűnik túl erősnek...
Te ÁLLAT!
Meg néha azzal sem.
Gyárilag ~270 volt a vége az exupnak ideális körülmények között, új korában. A Genesis sok éve alattam valahol az M6-oson az első napon mikor átadták, akkor éppen 260-at ment óra szerint, az lehetett a valóságban talán 240-250. (Genesisnek 256 a gyári megadott vége, az óra szerint jóval több lenne)
Hogy honnan fújt a szél, merre lejtett az út, hány fok meleg volt, milyen benzint tankoltam, eléggé lapultam-e az idom mögött azt nem tudom, minden esetre ez akkor-ott épp ennyi volt.
Szóval szerintem tökmindegy, kb. 240-250-et tudnak bárhol-bármikor, az meg aztán minden, csak nem kevés. (ha meg több kell akkor lehet venni erősebbet, bár nekem nincs rá igényem)
Ja! Van új akksim.