Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ki kell dobni a rossz akksit,mert a leglehetetlenebb időben és helyen szivat meg. Ez tapasztalat. Nem ér annyit az egész,és megmérgezi az ember napját is.
Én azt hittem hogy a tavalyi incidens óta már rég kidobtad belőle.
Tedd bele a 750-ét, legalább az is dolgozik. Én is direkt akkorát vettem a robogóba ami jó a másik kettőbe is, de egyrészt ez (feleslegesen) fordított polaritású, másrészt pár mm híján nem fér bele az FZR karcsúbb vázába. (legközelebb ezt is korrigálom)
Faterom motorján a rohadt sarukábel tört el ugye... Ilyen ez, de az F-en legalább már nem egy óra szerelés elérni az akkut
Akksi. Egy órát szereltem. Sok szar akksival találkoztam már de ilyen szarral még soha. Az volt a jelenség, hogy indítózok kattanás és elalszik minden. Matatás, egyszer csak visszajön az áram. Gondoltam kontakt hiba vagy test hiba a fő áramkörben. Gyújtás kapcsolónál, akksinál, fő test kábelnél (ezeket megnéztem mind)....Indítózás, megint katt és elalszik minden. Világítás jó, refi jó, index megy, indítózás katt és elalszik minden. Matatás, majd visszajön. Ezt több mint egy órán keresztül játszotta velem. Ráadásul amit feltettem usb töltő abban van fesz mérő és végig ~12V-t mutatott. De a végére már nem bírta a játékot és lement 8V-ra. Odajött két motoros srác is segíteni köszönet nekik egyik hozott kézi műszert azzal is rámértünk az akksira az is 7-8V-t mutatott a végén ígyhát összerak betolás és hazamotorozás volt a program.
Mi volt a problem?
Nesze neked... Délután elmentem motorozni.
Jah, mondtam, H tök jó? Halál szép állapotban van. Kicsit most furcsa, H első féknél összemegy a villa mint a szegények motorjain, de egy rövid időre megszokom.
Van itt BMW ami szintén megy. Nemtom Laci, nekem ezek valahogy mennek. Mondjuk az igaz, hogy ez az első suritesre indul, sokkal jobban mint a boxer, ami forgott párat mindig.
Nem hátrány, ha kicsit ismeri az ember a pályát, 300 környékén nincs túl sok idő gondolkodni, hogy jobbos vagy balos jön a bukkanó után. Annyiból könnyebb a versenyszervezőknek talán, hogy ide mentő nem kell, ha bent lakotton borul akkor sanszos, hogy meghal.
Kamion szerelő,de nagyon nagy arc!
Guy Martin a nagy kedvenc!
Ez a kedvencem. 2012-es válogatás.

http://youtu.be/iRWp9rhfS_0;t=55s
Meglett az olaj és a szűrők cseréje. Mindig történik valami váratlan esemény. Majdnem sikerült eldöntenem a Pirost,de utána kapva még meg tudtam menteni az elfekvéstől. Csak az új hátsólámpát sikerült benyomnom az idomba és belül elengedte a felfogatófül. Azért sikerült megoldanom,legalábbis remélem. Visszaragastottam,most szárad. Holnapra össze lehet tenni.
Nincs egy alkalom,hogy minden flottul menne. De a lényeg hogy kész van. Olyan híg lötty jött le olaj gyanánt,csak bámultam,és csodálkoztam.
A Zapátok Hímtagját! 1930-ban, amikor a sárgák még egy laposvassal kaszabolták egymást, a német űbermensch már akkor ilyen BMW-t gyártott igazt, azóta nem sokat fejlesztettek rajta Most már én is kezdek kíváncsi lenni, mi lehet a gépemmel. Most fűt kell nyírnom, de utána meg holnap szerelés - aztán motorozás
Az utolsó tetszett a legjobban.
Ez Isten keze volt, ami világokat teremt, óceánokat választ ketté, és képes bármely 90-es évekig gyártott Japán technikát üzemszerűen beindítani..de mindenre persze Ő sem képes, a német technika néha kifog rajta
Igazságtalan vagy.
Ez ismét egy példája annak, hogy egyesek a 31 éves Japán technikát hasonlítgatják valami modern német kendácshoz.
Látom van olyan aki a háttérben azért egész durván élvezi a gépet, mióta nem hallottunk róla a fórumon.
http://youtu.be/ukIlyOEROZ0
Sikerült elbasznom a bal első indexet. Az újaknak amit vettem rövid a szára,nem ér be a felfogatási pontra. Ma kellett vennem még 4db-ot. Ezek jó hosszúak,csak sokára jönnek meg.

Ma olaj és szűrőcsere van műsoron. Remélem ma nem teszek tönkre semmit.
Igen lehet hogy egy akksit kéne venni De mi ez a többes szám hogy tologattunk?
Talán jövő hét végére kész a fényezés. Sokat kellett gittelni rajta,sok helyen az alsó részen felhólyagosodott a festés. Még 1x át kell csiszolni,aztán filler,ki maszkolás,és a fekete szin megy rá. Majd utána megint maszkolni,és megkapja a pirost is. A végén lakkozás,és utána kap egy vizes 2000-essel mghúzva,polírozva és kész.
Jut eszembe, ez ugyanaz a motor, amit tologattunk Horvátban?