A második felére: Adj piaci bért nem csalva, dolgoztassad jogszerűen idóben és körülményekben, mutass neki perspektívát és tartsd be az ígéreteidet. Úgy nem lesz probléma!
Aljas vagy. Előtte 3 évig éttermeztem, aztán 3 év breitling és onnan kismagyar vállalkozás kiénekelt, kiderült h szcientológusok, onnan az évek óta hívogató euromotorba mentem, ahol szintén kismagyar jellegű volt a valóság szóval kerestem igazi munkahelyet. Gondolom te maradtál volna valamelyik kamuminimálbéres, késvefizetős, többetdolgoztatós, fillérbacó helyen és nem nézel tisztességeset, csak, hogy "jól nézzem ki" a cv-dben. Elárulom amúgy, h manapság olyan munkakörökben ahol elvárás is van, sokszor akár már fél év után annyival többet kínálnak a konkurenciánál, h lépnek az emberek. Szerintem én ehhez képest korrekt vagyok, és nem ugrálok ha korrektek velem és betartanak minden ígéretet. Eddig csak a breitling és a t-systems volt ilyen, a magyarok nem. ☝️
Üa nyomás 3 bar az injektornál, légutak tiszták. Jöhet a következő tipp!
Kohn elpanaszolja a rabbinak, hogy döglenek a libái.
- Mivel eteted őket?
- Szemes kukoricával.
- Az a baj. Etesd ezután darával!
Kohn egy hét múlva ismét panaszkodik, hogy még mindig döglenek a libái, pedig darával eteti őket.
- Mert szamár vagy! . - mondja a rabbi. - zabbal etesd őket!
Pár nap múlva Kohn megint siránkozik, hogy hiába eteti zabbal a libáit, mégis pusztulnak.
- Ostoba fajankó vagy, miért nem árpával eteted őket?!
Másnap megint megy Kohn:
- Rabelében, hiába próbálkoztam az árpával, megdöglött az utolsó libám is!
- Most már egy libád sincs?
- Egyetlen egy se.
- Kár. Pedig még annyi jó ötletem lett volna...
Te sem nagyon találod a helyed a mai világban. Az elmúlt 2 évben ez hányadik melóhelyed? Mi az ilyen ember önéletrajzát szoktuk kedves mosoly kíséretében félre rakni. Nehéz ilyenkor, ezt látva bízni abban, hogy hosszabb távon számíthatunk az adott egyén munkájára.
Az IP nem igazán érdekel mert az a munkahelyi dolgokhoz kell. A flottás meg a vodánál van, azzal nem tudom hogy mi változott, mivel nem néztem céges levelezést egy ideje. (tegnap ugyan jött egy sms hogy indítsam újra a telefont mert valami új szolgáltatás lett bekapcsolva, de nem tudom hogy mi az)
Üza. nyomást mérnék én is elsőnek, aztán ha az jó akkor lekapnám az idomokat és kidobnám az egérfészket a légszűrőből, majd megkeresném hogy hol rágták meg a vezetékeket a szabadidejükben.
Úgy legyen, csak azt nem tudom, hogyafaxba' romlott el a garázsban álltában télen... kicsit melós lesz szétszedni, mert a tank alatt van, a tank meg az idom alatt
Üzemanyagnyomás alacsony. Van rajta egy nyomásszabályozó szelep vagy az nincs a toppon,vagy az ac szállít keveset,vagy a benzinszűrő el van dugulva,és ezért nem megfelelő a nyomás.
Akku feltöltve, tekeri, benzin új, gyertya cserélve újra (a tartalékot bepróbáltam) szikra van, ha ki van véve. Injektorhoz menő vezetékből benzin jön, ceruzányi sugárban, rádugva a spricnit, azon is, persze kevésbé.
És mégsem indul be :( addig ronbbangat, amíg tekeri, de gázt ráhúzva addig se, és le is áll, ahogy az önindítót elengedem...
Gyertya száraz, szóval nem kap, csak még azt nem tudom, mért nem. Ma üa nyomás mérés lesz, csak túrnom kell egy 3 bar-os órát.
Vicces csávó... inkább azt mondd meg, az enyém miért nem indult... a tüneteket biztos olvastad. Tavaly még 1x4 mp se kellett ennyi állás után, most meg xopok.
El is felejtettem megosztani hogy tegnap előbányásztam a GTR-t a garázs mélyéről.
Beraktam a robogó akksiját (ami persze fordított pólusú, így csak ideiglenes toldással ért oda a + kábel, kell gyártanom egy hosszabbat) csap átfolyásra, várás 10mp, indítózás 2x4mp és már dohog is a gép. (egyszer beindítottam október elején mikor döglődött az akksija, de azóta biztosan nem volt indítva)
De hát ez természetes, Japán technika. (jó,jó 2x4mp nyektetés kicsit sok fél év állás után, de már 20 éves a gép és még a tavaly nyári benzin volt benne, meg nem is injektoros technológia hogy AZONNAL induljon)
Sziasztok! Ezt a motort a mai napon találtam gazdátlanul az árokban. Hátha valaki keresi. Bár a rendőrségnek már bejelentettem. Ágakkal gondosan betakarva, rendszám nélkül.
Kohn elpanaszolja a rabbinak, hogy döglenek a libái.
- Mivel eteted őket?
- Szemes kukoricával.
- Az a baj. Etesd ezután darával!
Kohn egy hét múlva ismét panaszkodik, hogy még mindig döglenek a libái, pedig darával eteti őket.
- Mert szamár vagy! . - mondja a rabbi. - zabbal etesd őket!
Pár nap múlva Kohn megint siránkozik, hogy hiába eteti zabbal a libáit, mégis pusztulnak.
- Ostoba fajankó vagy, miért nem árpával eteted őket?!
Másnap megint megy Kohn:
- Rabelében, hiába próbálkoztam az árpával, megdöglött az utolsó libám is!
- Most már egy libád sincs?
- Egyetlen egy se.
- Kár. Pedig még annyi jó ötletem lett volna...
És mégsem indul be :( addig ronbbangat, amíg tekeri, de gázt ráhúzva addig se, és le is áll, ahogy az önindítót elengedem...
Gyertya száraz, szóval nem kap, csak még azt nem tudom, mért nem. Ma üa nyomás mérés lesz, csak túrnom kell egy 3 bar-os órát.
Beraktam a robogó akksiját (ami persze fordított pólusú, így csak ideiglenes toldással ért oda a + kábel, kell gyártanom egy hosszabbat) csap átfolyásra, várás 10mp, indítózás 2x4mp és már dohog is a gép. (egyszer beindítottam október elején mikor döglődött az akksija, de azóta biztosan nem volt indítva)
De hát ez természetes, Japán technika. (jó,jó 2x4mp nyektetés kicsit sok fél év állás után, de már 20 éves a gép és még a tavaly nyári benzin volt benne, meg nem is injektoros technológia hogy AZONNAL induljon)