Ezeket a Japán motorokat nem lehet túlrestaurálni mert ők 30 éve jobb krómokat és fényezést csináltak mint ahogy azt most kisiparilag Magyarországon meg lehet csinálni. Nem így a régi magyar motorokkal....
De ugye azt még mindig nem tudjuk hogy neked (azon kívül hogy 1000 exup) tulajdonképpen milyen FZR-ed van. (mivel voltak szerelve min. 3 féle lámpával)
Az enyém h1 és h3-as izzókkal van szerelve, a h1-es a xenon, amit kiszereltem. Amiket kaptam hozzá azok biztos h4-esek, de fogalmam nincs meddig érne ki a H4..ha a gumin kívülre akkor viszont kell kerítenem egy 22mm-es dugót.
Az E Kadett és az I-es Golf korszak 89-94 között volt. (akkor be lehetett hozni bármilyen széttaposott hulladékot)
97-ben szerettem volna behozni a németektől egy 87-es Ford Caprit (2,8i) mivel az az enyémnél fényévekkel jobb állapotban volt. (azaz szinte gyári,de mivel katalizátor nélküli volt, durván sok volt az adója így ott szinte értéktelen volt)
Végigjártam minden kiskaput hogy valahogy forgalomba helyezhető legyen, de esélytelen volt, a legnagyobb "kerülőutat" meg nem tudtam megfizetni és nem is érte volna meg. Akkoriban a még működő Capri klub tagjai is a falat kaparták hogy milyen áron miket lehetett venni, de max. alkatrésznek lehetett behozni őket és trükközni a számokkal. (az előtte népszerű 'kettőből egyet' kasznicserélgetős trükköt is akkoriban lőtték meg egy jogszabállyal)
A motorkerékpár behozatalnak szintén volt egy durva időszaka, amikor szintén csak a pár éves engedték behozni.
Nekem 2003 tavaszán az R19 1,4i még épp becsúszott a jogszabály hatálya alatt, mivel szabályozott katalizátoros volt és még 2002 novemberében "beérkezett" az országba. Ha nem az lett volna akkor már nem kerülhetett volna forgalomba. (euro 2-es volt)
Aztán ha jól emlékszem a regisztrációs adó bevezetésekor szabadult fel a gépjármű behozatal, onnantól kezdődött a mai "aranykor". (de attól tartok hogy nem fog már sokáig tartani ebben a baromi környezettudatos világban)
https://www.ebay.com/itm/1989-...
97-ben szerettem volna behozni a németektől egy 87-es Ford Caprit (2,8i) mivel az az enyémnél fényévekkel jobb állapotban volt. (azaz szinte gyári,de mivel katalizátor nélküli volt, durván sok volt az adója így ott szinte értéktelen volt)
Végigjártam minden kiskaput hogy valahogy forgalomba helyezhető legyen, de esélytelen volt, a legnagyobb "kerülőutat" meg nem tudtam megfizetni és nem is érte volna meg. Akkoriban a még működő Capri klub tagjai is a falat kaparták hogy milyen áron miket lehetett venni, de max. alkatrésznek lehetett behozni őket és trükközni a számokkal. (az előtte népszerű 'kettőből egyet' kasznicserélgetős trükköt is akkoriban lőtték meg egy jogszabállyal)
A motorkerékpár behozatalnak szintén volt egy durva időszaka, amikor szintén csak a pár éves engedték behozni.
Nekem 2003 tavaszán az R19 1,4i még épp becsúszott a jogszabály hatálya alatt, mivel szabályozott katalizátoros volt és még 2002 novemberében "beérkezett" az országba. Ha nem az lett volna akkor már nem kerülhetett volna forgalomba. (euro 2-es volt)
Aztán ha jól emlékszem a regisztrációs adó bevezetésekor szabadult fel a gépjármű behozatal, onnantól kezdődött a mai "aranykor". (de attól tartok hogy nem fog már sokáig tartani ebben a baromi környezettudatos világban)