Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a két tekergőtegnap már ment motorozni.A zzr1100-ast most helyezték forgalomba két napja.
Az enyém a panelba,tök szar időben (szakadó eső)15-20 másodperc alatt talált 8 műholdat offline módban . Sztem ott más lesz.
Ja azért off mert a swiftről beszélek
off Üdv mindenki. Józsi. tünet : 0 fok alatt nagyon nehéz indulás 10-15 mp instabil járás. Utána minden okés. Melléket gyertyakép 35 e km után. Ötlet?
Meg a 250-400-600-750 exup változatai.
azzal sose volt baj a felhővel :D
Lehet. Ha nagyon felhős az idő akkor a GPS se mindig lát holdat... Vagy valami mátrix gebasz
ujjlenyomat olvasom se megy a telón pedig cserélve lett mind1 van 1év gari rá majd visszaviszem. Lehet összefüggés a dolgok között azért szarakszik.
89-től 1000.
Nem mindegyik.
Üdv.Olyan kérdésem lenne ,hogy gyárilag minden Fzr exupszelepes?
Ezeket a Japán motorokat nem lehet túlrestaurálni mert ők 30 éve jobb krómokat és fényezést csináltak mint ahogy azt most kisiparilag Magyarországon meg lehet csinálni. Nem így a régi magyar motorokkal....
Jobb ócskás körökben nem ezt hívják "túlrestaurált"-nak?
Alakul a helyzet.
Igen, zárt, csak a xenon miatt műtötte meg aki átalakította, de kár volt. Most ilyen jumurdzsákos
Rosszul emlékeztem, akkor az olyan mint az enyém azon meg nincs kivágva az égő takaró gumi kupak...
Nem, 93-as (valójában 91) es trapézlámpás.
De mondta 89-es két kör lámpás elvileg.
De ugye azt még mindig nem tudjuk hogy neked (azon kívül hogy 1000 exup) tulajdonképpen milyen FZR-ed van. (mivel voltak szerelve min. 3 féle lámpával)
Az enyém h1 és h3-as izzókkal van szerelve, a h1-es a xenon, amit kiszereltem. Amiket kaptam hozzá azok biztos h4-esek, de fogalmam nincs meddig érne ki a H4..ha a gumin kívülre akkor viszont kell kerítenem egy 22mm-es dugót.
Vicus barátnője most veszi ezt a dízelt. Mogyoródon lakik,onnan jár be Bp-re.
Az E Kadett és az I-es Golf korszak 89-94 között volt. (akkor be lehetett hozni bármilyen széttaposott hulladékot)
97-ben szerettem volna behozni a németektől egy 87-es Ford Caprit (2,8i) mivel az az enyémnél fényévekkel jobb állapotban volt. (azaz szinte gyári,de mivel katalizátor nélküli volt, durván sok volt az adója így ott szinte értéktelen volt)
Végigjártam minden kiskaput hogy valahogy forgalomba helyezhető legyen, de esélytelen volt, a legnagyobb "kerülőutat" meg nem tudtam megfizetni és nem is érte volna meg. Akkoriban a még működő Capri klub tagjai is a falat kaparták hogy milyen áron miket lehetett venni, de max. alkatrésznek lehetett behozni őket és trükközni a számokkal. (az előtte népszerű 'kettőből egyet' kasznicserélgetős trükköt is akkoriban lőtték meg egy jogszabállyal)
A motorkerékpár behozatalnak szintén volt egy durva időszaka, amikor szintén csak a pár éves engedték behozni.
Nekem 2003 tavaszán az R19 1,4i még épp becsúszott a jogszabály hatálya alatt, mivel szabályozott katalizátoros volt és még 2002 novemberében "beérkezett" az országba. Ha nem az lett volna akkor már nem kerülhetett volna forgalomba. (euro 2-es volt)
Aztán ha jól emlékszem a regisztrációs adó bevezetésekor szabadult fel a gépjármű behozatal, onnantól kezdődött a mai "aranykor". (de attól tartok hogy nem fog már sokáig tartani ebben a baromi környezettudatos világban)
Nem H4 égő vége jön ki a lyukon és kívülről megy rá a csatlakozó?